![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Teen tietokoneen korjaus bisnuess ja haluan tietää, millä nimellä haluat paremmin Kevins Tietokone korjaus tai tietokoneen korjata kevin
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| ensimmäinen ja sen liiketoimintaa "myöhempää käyttöä varten
Lämpötila sisäpuolella omenapaistos on yli 1000 astetta. Jos minä purista, A Jet sulaa Bramley Apple ruiskauttaa ulos. Voi mennä teidän tavoin; voisi mennä minun. Joka tapauksessa, yksi meistä on menossa! My System: Minun
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Henkilökohtaisesti pidän parempana nimet, joilla ei ole henkilökohtaista nimi ja ne, jotka eivät ole erityisiä.
Ne jättävät mahdollisuuden vaihtaa liiketoimintamallia myöhemmin. Jotain K ** Tietokoneet jossa ** ovat lyhennettä. Sitten, jos siirrät myyntiä tai verkostoitumista tai mitä myöhemmin tai jos myydä yrityksen teidän jäähtyä. My System: Hybr! D
|
|
| |||
| |||
| ok mielestäni huonosti käyttää K tietokoneet kiitos! |
|
| |||
| |||
| Mielestäni käyttäen kaikki lyhenteet näyttää paremmalta kuin vain yksi kirjain. |
|
| |||
| |||
| i juuri minun ensimmäinen ja viimeinen nimi ja se näyttää paljon parempi |
|
| |||
| |||
| I'd go jotain yksinkertaista, kuten "Hyvä kuin uusi"Atk-korjaus, tämä voi kuulostaa typerää kehittynyt PC-käyttäjiä, mutta tämä on houkutella vähemmän kehittyneitä, koska se on lähinnä aloittelijat HAKU korjaamoja yhtä edistyksellisiä omistajien tehdä siellä omia korjauksia. Anyway, mitä korjauksia aiotte tehdä, läppäreissä on? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Minusta teidän olisi syytä oppia mitä tehdä, ennen kuin teet tämän, jos olen kertonut teille mosfets oli ylikuumentunut, mitä haluat tehdä
| |||
| |||
| Oikea vastaus cew on liima yksi Ice Cube teidän mosfets ja heittää sinun lämmön nielujen pois |
|
| |||
| |||
| hyvin, jos tiedät, mitä se on sitten ehkä tapana on mentävä joka repir shop saada se kiinteä tiedä haluat ja voit lisätä fanit tietenkin |