![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik maak een computer reparatie bisnuess en ik wil weten welke naam je wilt beter Kevins Computer reparatie of computer reparatie door kevin
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| de eerste en de 'business' voor toekomstig gebruik
De temperatuur in deze appeltaart is meer dan 1000 graden. Als ik knijp, een straal van gesmolten Bramley Apple zal spuiten uit. Kunnen gaan uw weg; kunnen gaan mijne. Hoe dan ook, een van ons is going down! Mijn Systeem: Van mij
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Persoonlijk geef ik de voorkeur namen die niet beschikken over een persoonlijke naam in en degenen die niet te specifiek.
Ze laten ruimte voor uw business model later. Iets als K ** Computers ** waar zijn uw initialen. Dan kun je het verplaatsen in de verkoop of de ontwikkeling van netwerken of wat later, of indien u verkoopt het bedrijf uw afkoelen. Mijn Systeem: Hybr! D
|
|
| |||
| |||
| ok i think ziek gebruik K computers thanks! |
|
| |||
| |||
| Ik denk dat met al je initialen ziet er beter uit dan alleen een brief. |
|
| |||
| |||
| Ik heb net mijn eerste en laatste naam en het ziet er veel beter |
|
| |||
| |||
| Ik wil verder gaan met iets eenvoudigs als "Goed als nieuw"Computer reparaties, dit klinkt misschien stom voor geavanceerde pc-gebruikers, maar dit is bij het aantrekken van de minder geavanceerde, want het zal voornamelijk novicen zoekt reparatiewerkplaatsen als geavanceerde eigenaren doen er zelf reparaties. Trouwens wat reparaties zal je moeten doen, laptops aan? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik denk dat je maar beter weten wat je doet voordat je dit doen, als ik u vertel dat mijn MOSFETs werden oververhitting wat zou je doen
| |||
| |||
| Het juiste antwoord cew is een lijm Ice Cube aan uw MOSFETs en chucks uw heatsinks weg |
|
| |||
| |||
| goed als je weet wat het is heb je waarschijnlijk gewoon moeten gaan naar een repir winkel om het vaste weten zou je en je zou meer fans natuurlijk |