![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| jag gör en dator reparation bisnuess och jag vill veta vilka namn du gillar bättre Kevins Dator reparation eller dator reparation av kevin
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| den första en och dess verksamhet "för framtida bruk
Temperaturen inne i den här äppelpajen är över 1000 grader. Om jag krama den, en stråle av smält Bramley Apple kommer att spruta ut. Kan gå din väg, skulle kunna fortsätta mitt. Hursomhelst, en av oss är på väg ner! Mitt System: Min
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Personligen föredrar jag namn som inte har ett personligt namn och sådana som inte är specifika.
De lämnar utrymme för att ändra din affärsmodell senare. Något liknande K ** Datorer där ** är dina initialer. Sen om du flyttar till försäljning eller nätverk eller något senare, eller om du säljer företaget dina svalna. Mitt System: Hybr! D
|
|
| |||
| |||
| ok jag tycker illa använda K datorer tack! |
|
| |||
| |||
| Jag tycker att man kan använda alla dina initialer ser bättre än bara en skrivelse. |
|
| |||
| |||
| Jag skulle bara sätta mitt förnamn och efternamn och det ser mycket bättre |
|
| |||
| |||
| Jag skulle gå med något enkelt, som "God som ny"Dator reparationer, detta kanske låter dumt att avancerade PC-användare men detta är för att locka till sig de mindre utvecklade, eftersom det kommer att vara främst nybörjare söker verkstäder som avancerade ägarna göra det egna reparationer. Anyway vad reparationerna kommer du att göra, bärbara datorer till? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jag tror att du hade bättre reda på vad du gör innan du gör detta, om jag sa mitt mosfets var överhettning vad skulle du göra
| |||
| |||
| Det rätta svaret cew är att limma en ISTÄRNING till din mosfets och Chuck din kylare bort |
|
| |||
| |||
| även om du vet vad det är då du förmodligen wont behöver gå till en repir butiken för att få den fasta vet skulle du och du vill lägga till fler fans naturligtvis |