![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Er der nogen hjemmesider eller bøger eller somthing, der kan hjælpe mig vide mere så jeg aready vide? gerne virkelig avanceret hardware kinnda stuff
| |||
| |||
| Jeg ville have foreslået re siddestilling og varme dræn hvis det ikke allerede er gjort computer lineal ved du hvad mosfets gøre? uden at google det. |
|
| |||
| |||
| um ikke hvad gør de nogle lille chip på bundkortet im guessing men im kun 13 hvad gør forvente |
|
| |||
| |||
| Ingen handling, men alder er en stor faktor når tillid er involveret, og du har brug for at blive betroet med værdifulde computere? Jeg personligt ville ikke lade en 13 år gammel touch min computer uanset hvor erfarne han / hun er. Også hvis du skulle til at lave en fejl og rod op someones pc hvad ville du sige, "Jeg er kun 13, hvad forventer du"? |
|
| |||
| |||
| lol nej |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det MOSFET er et metal ocide halvlederes område virkning transistor, det sidder ved siden af CPU sokkel og er normalt køles med radiator type heatsink, løsningen på en overophedning en ville være at tage ud bundkortet og re-seat det sikres, at en ny lag af termisk nylon er anvendt, eller hvis du anvender termisk sammensatte du muligvis nødt til at file finnerne for at sikre en ordentlig kontakt
som for dig computerruller, din 13 kombinationsklausuler for at tjene penge. få et papir runde im øjeblikket at få 30 pund om ugen fra regeringen, fordi jeg tager ruten til videregående uddannelse Mit system: Cewy's spekulerer macine
|
|
| |||
| |||
| o, at ting de motherbaord? Jeg må have misset et skridt når jeg bygget min computer fordi jeg gjorde ikke sat nogen termisk pasta på bundkortet eller mener du, at heatsink hvad mener du tager ruten til videregående uddannelse |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| A niveauer i UK er højere læring Jeg tror cew er i øjeblikket gør en niveauer .... tror de penge kaldes EMA, jeg plejede at have det
Temperaturen inde i denne æbletærte er over 1000 grader. Hvis jeg kan klemme det, en stråle af smeltet Bramley æble vil sprøjte ud. Kunne gå din vej; kunne gå minen. Uanset hvad, en af os er på vej ned! Mit system: Min
|
|
| |||
| |||
| Da jeg tog mine kurser i kollegium på at bygge computere modtog jeg 30 pund om ugen, (EMA) |
|
| |||
| |||
| De tog en hel naturligvis bare på at bygge dem? |