![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Onko verkkosivuilla tai kirjoja tai somthing, joka voi auttaa minua oppimaan lisää sitten i aready tietää? kuten todella kehittyneitä laitteisto kinnda tavaraa
| |||
| |||
| Minä olisin ehdottanut uudelleen istuimen ja lämmön nielujen jos ei ole jo tehnyt tietokone hallitsija sinä tiedät mitä mosfets tehdä? ilman Google-hakuja sitä. |
|
| |||
| |||
| um ole mitä he tekevät hieman riidanhaluinen emolevyn im vierasta mutta im vain 13 mitä odottaa |
|
| |||
| |||
| Ole rikos, mutta ikä on iso tekijä, kun luottamus on mukana hankkeessa, ja sinun on oltava luotettavia arvokasta tietokoneita? i henkilökohtaisesti ei anna 13-vuotias kosketa minun tietokone ei ole väliä kuinka kokenut hän on. Myös jos oli tehnyt virheen ja sotkea haluamallesi kpl, mitä te sanotte, "Olen vain 13 mitä odottaa"? |
|
| |||
| |||
| lol ei |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| että MOSFET on metallia ocide puolijohdetuotteiden alalla vaikutus transistori, se istuu vieressä suoritintehon pistorasiaan ja se on yleensä jäähdyttää patterin tyyppi heatsink, ratkaisu on ylikuumenemisen voisi olla ottaa emolevyn ja uudelleen-paikkainen se varmistaa, että uusi kerros lämpöherkän nailon sovelletaan tai jos sovelletaan lämpö moniravinteiset voit joutua tiedosto evät, jotta voidaan varmistaa yhteyttä
| |||
| |||
| o että asia motherbaord? i on jäänyt askel, kun i rakennettu minun tietokone aiheuttaa i didnt panna kaikki lämpö liitä on emolevyn vai oletteko tarkoita sitä, että heatsink mitä tarkoittaa reitin korkeampi oppiminen |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| A tasolle Yhdistyneessä kuningaskunnassa on korkeampi oppimisen mielestäni cew on parhaillaan tekemässä A tasolle .... usko rahaa kutsutaan EMA, i käyttää sitä
Lämpötila sisäpuolella omenapaistos on yli 1000 astetta. Jos minä purista, A Jet sulaa Bramley Apple ruiskauttaa ulos. Voi mennä teidän tavoin; voisi mennä minun. Joka tapauksessa, yksi meistä on menossa! My System: Minun
|
|
| |||
| |||
| Kun otin minun kursseja kollegiona rakentamiseen tietokoneet sain 30 puntaa viikossa (EMA) |
|
| |||
| |||
| otit koko tietenkin vain BUILDING niitä? |