![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| zijn er websites of boeken of iets dat kan helpen mij meer dan ik aready weten? willen echt geavanceerde hardware kinnda stuff
| |||
| |||
| Ik zou hebben gesuggereerd opnieuw zithouding en heatsinks als niet gedaan computer liniaal weet je wat MOSFETs doen? zonder googlen is. |
|
| |||
| |||
| um niet wat doen ze een aantal kleine chip op het moederbord im gissen maar im slechts 13 wat doen verwachten |
|
| |||
| |||
| Geen strafbaar feit, maar leeftijd is een belangrijke factor bij het vertrouwen in de betrokkenen, en u moet op worden vertrouwd met waardevolle computers? Persoonlijk zou ik niet toestaan dat een 13 jaar oude touch mijn computer niet uit hoe ervaren hij / zij is. Ook als je naar een fout maakt en de rotzooi op iemands pc wat zou je zeggen, "Ik ben slechts 13 Wat verwacht u?" |
|
| |||
| |||
| lol nee |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| de MOSFET is een metaal ocide halfgeleiderelementen veld effect transistor, hij zit naast de cpu socket en is meestal gekoeld door een radiator type koeling, de oplossing voor een oververhitting van een zou zijn tot het afsluiten van het moederbord en re-zetel zij ervoor zorgen dat er een nieuwe laag thermische nylon wordt toegepast of als u van toepassing Thermal Compound moet u het bestand vinnen te zorgen voor een goede contact
als voor u computerruller, uw 13 koppelende om geld. krijgen een papieren ronde im moment krijgen 30 pond per week uit de regering omdat ik neem de route naar het hoger leren Mijn Systeem: Cewy het wonder macine
|
|
| |||
| |||
| o dat ding het Moederbord? Ik moet een stap hebben gemist toen ik mijn computer gebouwd oorzaak i didnt om alle thermische pasta op het moederbord of heeft u betekenen dat Heatsink Wat bedoel je met de route naar het hoger leren |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Een in het Verenigd Koninkrijk is hoger leren i think cew is momenteel bezig met een niveau van denken .... het geld wordt EMA, i die wordt gebruikt om het
De temperatuur in deze appeltaart is meer dan 1000 graden. Als ik knijp, een straal van gesmolten Bramley Apple zal spuiten uit. Kunnen gaan uw weg; kunnen gaan mijne. Hoe dan ook, een van ons is going down! Mijn Systeem: Van mij
|
|
| |||
| |||
| Toen ik mijn lessen op school op het bouwen van computers Ik kreeg 30 pond per week (EMA) |
|
| |||
| |||
| u heeft een hele cursus alleen op BUILDING hen? |