![]() |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Er det noen nettsteder eller bøker eller somthing som kan hjelpe meg å lære mer så jeg aready vet? liker virkelig avansert maskinvare kinnda ting
|
|||
|
|||
|
Jeg ville foreslått gjenvalg sitteplasser og varme synker hvis ikke allerede har gjort
datamaskin linjal vet du hva mosfets gjøre? uten googlingen det.
|
|
|
|||
|
|||
|
um ingen hva gjør de enkelte liten chip på hovedkortet im gjette men im bare 13 hva forventer
|
|
|
|||
|
|||
|
Ingen lovbrudd, men alder er en stor faktor når tillit involvert, og du må være klarert med verdifulle datamaskiner? Jeg personlig ville ikke la en 13 år gammel touch datamaskinen uansett hvor erfarne han / hun er. Også hvis du skulle gjøre en feil og rotet opp holder av pc hva ville du si: "Jeg er bare 13 hva gjør du forvente?
|
|
|
|||
|
|||
|
lol nei
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
den MOSFET er et metall ocide halvlederbrikker feltet effekt Transistor, det sitter ved siden av CPU socket og er vanligvis avkjølt av en radiator type heatsink, løsningen på en overoppheting en ville være å ta ut hovedkortet og re-seat det at en ny laget av termisk nylon er installert, eller hvis du bruker termisk sammensatte må du kanskje fil fins for å sikre riktig kontakt
|
|||
|
|||
|
o at ting de motherbaord? Jeg må ha glemt et skritt når jeg bygde min datamaskin årsak i didnt satt noen termisk lim på hovedkortet, eller mener du at heatsink hva mener du tar veien til høyere utdanning
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Et nivå i Storbritannia er høyere læring Jeg tror cew er i dag gjør en nivåer .... tror
Pengene kalles EMA, jeg pleide å ha det
|
|
|
|||
|
|||
|
Når jeg tok min kurs i Agder på å bygge datamaskiner Jeg fikk 30 pund i uken, (EMA)
|
|
|
|||
|
|||
|
du tok et helt selvfølgelig bare på å bygge dem?
|