![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| IM gå til en uni at studere computer science og et andet fag (dont kende hvad endnu) forhåbentlig så im opholder sig på i skolen
| |||
| |||
| godt på et kort notat jeg fandt en 12 ugers intensivt kursus om sundhed / sikkerhed når bygningen computere, jeg var nødt til at lære alle de forkortelser og lang sigt, f.eks PSU / strømforsyningen så jeg var nødt til at lære at bygge en computer, og hvordan at tage en ud med succes uden at ødelægge alle dele, så jeg måtte lære at installere et operativsystem, hvordan du reparerer og backup osv., installerer drivere, og theres så meget mere jeg var nødt til at lære. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| oi se
| |||
| |||
| Fotografisk hukommelse hjalp mig pass |
|
| |||
| |||
| så det må have været temmelig hårdt |
|
| |||
| |||
| Umm at være ærlig havde jeg en fremragende lærer, og som jeg lærte alting begyndte at blive tydelig og klar, før jeg kom ind i bygning, jeg troede det ville blive en kold dag i helvede før jeg nogensinde ville dykke ned i et tårn, men nu kan jeg ikke tro hvor let det kan være. |
|
| |||
| |||
| ya Jeg plejede at tro, at du kunne, som kun få dem fra manufactour og jeg aldrig troede, du kunne bygge en og nu im forbløffet over, hvor nemt det kan være |
|
| |||
| |||
| Jeg plejede at være en finger typer indtil omkring 2 år siden lol og nu ive bygge / bygge computere. |
|
| |||
| |||
| Jeg plejede at være thae samme wya nu im omkring som en 4 finger typer jeg bruge min første 2 fingre på hver hånd |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citat:
At være i stand til at slå stillingen ved 90 WPM er uvurderlig