![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| im going to uni opiskella Tietojenkäsittelytieteen ja toinen aihe (dont tiedä, mitä vielä) toivottavasti niin im oleskelevilta koulussa
| |||
| |||
| hyvin lyhyt kommentti otin 12 viikon intensiivisen kurssin terveyteen ja turvallisuuteen, kun rakennus tietokoneet, minun oli opittava kaikki lyhenteet ja pitkällä aikavälillä, esimerkiksi PSU / teholähde Sitten sain tietää, miten rakentaa tietokoneeseen ja miten ottaa yhden lisäksi onnistuneesti ilman pahaa sellaiset osat, minun oli opittava asentaa käyttöjärjestelmä, miten korjaus ja takaisin ylös jne, asenna ajurit, ja Theres niin paljon minun oli opittava. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| oi katso
| |||
| |||
| Valokuvamuisti auttoi minua pass |
|
| |||
| |||
| joten se on ollut melko vaikeaa |
|
| |||
| |||
| Umm Ollakseni rehellinen minun oli erinomainen opettaja, ja koska olen oppinut kaiken alkoi tulla selvä ja selkeä, ennen kuin saavuin rakennuksen ajattelin, että olisi kylmä päivä helvetissä, ennen kuin olisin koskaan sukeltavat torni, mutta nyt en voi uskoa kuinka helppoa se voi olla. |
|
| |||
| |||
| ya Ajattelin, että voisitte kuin vain saa niitä manufactour ja en ole koskaan ajatellut sinua voisi rakentaa yksi ja nyt im hämmästynyt, kuinka helppoa se voi olla |
|
| |||
| |||
| Minulla oli ennen yksi sormi typer asti noin 2 vuotta sitten lol ja nyt ive rakentaa / rakennuksen tietokoneita. |
|
| |||
| |||
| Minulla oli ennen thae sama wya nyt im noin kuin 4 sormen typer käytän ensimmäinen 2 sormea molemmista käsistä |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Quote:
Mahdollisuus tyrmätä virkaan 90 WPM on korvaamaton