![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| im going een uni de informatica studeren en een ander onderwerp (dont weet wat nog) niet zo hopelijk im verblijf op school
| |||
| |||
| goed op een korte notitie nam ik een 12 weekse intensieve cursus over gezondheid en de veiligheid bij het bouwen van computers, moest ik alle afkortingen en de lange termijn, bijvoorbeeld PSU / voedingseenheid dan moest ik leren om te leren hoe een computer te bouwen, en hoe tot een succes uit elkaar nemen, zonder beschadiging van alle onderdelen, dan moest ik leren hoe een besturingssysteem hoe te herstellen en back-up etc, drivers te installeren installeren en theres zo veel meer ik moest leren. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| oi zien
| |||
| |||
| Fotografisch geheugen hielp me pass |
|
| |||
| |||
| dus het moet behoorlijk hard zijn |
|
| |||
| |||
| Umm om eerlijk te zijn had ik een uitstekend leraar, en zoals ik geleerd alles begon steeds duidelijk en helder, voordat ik in het opbouwen van ik dacht dat het zou een koude dag in de hel worden voordat ik ooit zou duik in een toren, maar nu kan ik niet geloven hoe eenvoudig het kan zijn. |
|
| |||
| |||
| ya i die wordt gebruikt om te denken dat je zou kunnen willen ze alleen krijgen van de manufactour en ik nooit gedacht dat je kon een te bouwen en nu im verbaasd hoe simpel het kan worden |
|
| |||
| |||
| Ik was vroeger een een vinger typer tot ongeveer 2 jaar geleden en nu lol ive bouwen / gebouw computers. |
|
| |||
| |||
| Ik was thae dezelfde im wya nu over als een 4 i vinger typer gebruik mijn eerste 2 vingers aan elke hand |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citaat:
In staat zijn om na knock-out op 90 WPM is onbetaalbaar