![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| im går til en uni å studere informatikk og et annet fag (dont vite hva ennå) forhåpentligvis så im bor på på skolen
| |||
| |||
| bra på kort notat jeg tok en 12 ukers intensivkurs på helse / sikkerhet når de bygger datamaskiner, jeg måtte lære alle akronymer og lang sikt, f.eks PSU / strømforsyningsenheten så jeg måtte lære å bygge en datamaskin og hvordan å ta fra hverandre en vellykket uten ødelegge noen komponenter, så jeg måtte lære å installere et operativsystem hvor å reparere og sikkerhetskopiere etc, installere drivere og Theres så mye mer jeg måtte lære. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| oi se
| |||
| |||
| Fotografisk minne hjalp meg pass |
|
| |||
| |||
| så det må ha vært ganske vanskelig |
|
| |||
| |||
| Umm å være ærlig hadde jeg en god lærer, og som jeg lærte alt begynte å bli tydelig og klar, før jeg fikk inn i bygningen jeg trodde det ville være en kald dag i helvete før jeg skulle dykke inn i et tårn, men nå kan jeg ikke tro hvor enkelt det kan være. |
|
| |||
| |||
| ya jeg pleide å tenke at du kunne like bare får dem fra manufactour og jeg aldri trodde du kunne bygge ett og nå im forbauset over hvor enkelt det kan være |
|
| |||
| |||
| Jeg pleide å være en finger typer opp til rundt 2 år siden lol og nå ive bygge / bygge datamaskiner. |
|
| |||
| |||
| Jeg pleide å være thae samme wya nå im omkring som en 4 finger typer jeg bruke min første 2 fingre på hver hånd |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Sitat:
Å kunne slå ut post på 90 WPM er uvurderlig