![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| im ska ett uni att studera datavetenskap och ett annat ämne (vet inte vad ännu) förhoppningsvis så im vistas i skolan
| |||
| |||
| bra på en kort notering jag tog en 12 veckors intensivkurs på hälsa / säkerhet när bygga datorer, jag var tvungen att lära sig alla förkortningar och lång sikt, till exempel psu / strömförsörjningsenhet sedan var jag tvungen att lära sig hur man bygger en dator och hur att ta ett undantag framgångsrikt utan förvränger alla komponenter, så jag var tvungen att lära sig hur man installerar ett os hur reparation och säkerhetskopiera etc, installera drivrutiner och Theres så mycket mer jag hade att lära sig. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| oi se
| |||
| |||
| Fotografiskt minne hjälpt mig passera |
|
| |||
| |||
| så det måste ha varit ganska svårt |
|
| |||
| |||
| Umm att vara ärlig hade jag en bra lärare, och så har jag lärt mig allt började bli klart och tydligt, innan jag hamnade i byggnaden Jag trodde det skulle bli en kall dag i helvetet innan jag någonsin skulle dyka i ett torn, men nu kan jag inte tro hur enkelt det kan vara. |
|
| |||
| |||
| ya Jag brukade tänka att du skulle vilja bara få dem från manufactour och jag trodde aldrig att du skulle kunna bygga ett och nu im förvånad hur enkelt det kan vara |
|
| |||
| |||
| Jag brukade vara en ett finger typer fram till ca 2 år sedan lol och nu ive bygga / bygga datorer. |
|
| |||
| |||
| Jag brukade vara thae samma wya nu im ungefär som en 4 finger typer jag använda min första 2 fingrar på varje hand |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citat:
Att kunna slå ut post på 90 WPM är ovärderlig