![]() |
|
| |||
| |||
| Når du planlægger at gå på sorte fredag, og hvad har du tænkt på at købe? Jeg kunne købe mig et digitalt kamera |
|
| |||
| |||
| Jeg planlægger at gå til min sofa og ser TV. Jeg har brugt mange år på at arbejde i detailsalg (salg), så jeg undgår at dagen og shopping som pesten! Kampene og argumenter, jeg har set og brød op ............ |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Aldrig hørt om "sorte fredag" Whazzit?
|
| |||
| |||
| I USA dagen efter Thanksgiving alle butikkerne indbringer ekstra materiel og markere de priser til helt utroligt priser. Normalt elektronik fra computere (komplet med skærm) på fjernsyn, kameraer, DVD-afspillere ...... Den eneste trække sig tilbage, er, at de fleste af de mærker er navne, du aldrig har hørt om. Men du kan få en internet klar stationære computer for så lidt som $ 200.00. Den Sorte henviser til det faktum, at salgstallene for året plejer at gå fra i den røde (under forventet tal) i sort (over forventet tal) Det svarer til, når en meget ventede spil går på salg og står i kø op omkring bygningen ved midnat for at være sikker på, og få deres eksemplar. Argumenter, slagsmål og anholdelser er ikke ualmindelige. |
|
| |||
| |||
| "Yo mofo! Jeg ønsker, at sidste Gung-fung skrivebordet. Bakke ud eller jeg trække mit 9 og sætte et låg på yo ass!" Ting som at EF?
__________________ hørt wow er en bedre kontraceptiv derefter piller, ingen vittighed jeg spillede rs for 2-3 år og 2 uger efter jeg stoppede Jeg har mistet min jomfruelighed. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| lol, hvis bare .... Det er normalt midaldrende kvinder !!!!!!! De er ikke over kapring ting ud af en andens indkøbsvogn. Jeg har haft teenage-salg dommerfuldmægtige / kasserere bryde ud i tårer og gå ud i jobbet, fordi det så krævende den pågældende dag. Det er virkelig et cirkus. |
|
| |||
| |||
| Her er nogle annoncer http://www.blackfriday.info/ads/best...friday-ad.html Den annonce kan sige eMachines (eller andet), men når du kommer frem vil det være XYZ mærke ...... |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citat:
Mit system: Hjem Build
|
|
| |||
| |||
| LOL PC verden stinker. Jeg ser ingen grund til nogensinde at købe en off-the-shelf, når det er billigere at bygge det selv, og meget mere sjov ... Jeg vil gerne sige til mig selv: "Jeg vil have en af disse" så går ud, køber det, og tilføje det til mit system ... I mange tilfælde vil annullere din garanti (stavning?), Og hvis du køber en off-the-shelf, vil du sandsynligvis være afhængige af din garanti ... Med henvisning (endelig) til Black Friday, det er ligesom i januar Salget i Storbritannien, men den anden vej rundt. De butikker sælger alt materiel, som de har til overs fra julen rush ... Anyway, kom til at forlade! |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| IE8 navigationslinje er sort | tan zhiyong | Webbrowsere & FTP Klienter | 1 | 2 oktober 2009 09:46 |
| Alt gik sort | Black Magic | General Hardware Chat | 8 | 18. maj 2008 07:40 |
| TFT ikke vise sort | d0od | Grafikkort & Monitors | 3 | 15. maj 2008 23:36 |
| Google Black | Hybr! D | Web Design, Hosting & SEO | 15 | 30 marts 2008 01:56 |
| Hello (fredag September 28,2007) | knip08 | Indføre Yourself Her | 2 | 28. sep 2007 16:44 |
| Thread Tools | |
| |