![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jos aiot käynnissä musta perjantai ja mitä aiot ostaa? Voisin ostaa itselleni digitaalikameran |
|
| |||
| |||
| Olen suunnittelun menossa minun sohvalla ja katsot televisiota. Olen vuosia työskennellyt vähittäismyynti (myynti), jotta voin välttää tämän päivän ja ostosten kuin ruttoa! Taistelut ja perustelut olen nähnyt ja hajosi ............ |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Koskaan kuullutkaan "musta perjantai" Whazzit?
|
| |||
| |||
| Yhdysvalloissa päivänä kiitospäivä kaikki vähittäismyyntiliikkeiden ylimääräisiä varastossa ja merkki alas hintoja aivan uskomatonta hintoja. Yleensä elektroniikka tietokoneista (täydellinen ja seurata) ja televisiot, kamerat, DVD-soitin ...... Vain vetää takaisin, että useimmat merkit ovat nimiä et ole koskaan kuullut. Mutta saat internet valmis pöytätietokoneen niin vähän kuin $ 200.00. Musta viittaa siihen, että myynnin määrä vuoden yleensä menevät in Red (jäljempänä odotetaan numerot) ja mustalla (edellä arvioitu määrä) Se on samanlainen kun erittäin odotettu peli tulee myyntiin ja ihmiset riviin rakennuksen ympäri keskiyöllä olla varma ja saada kopion. Väitteet, taistelee ja pidätykset eivät ole harvinaisia. |
|
| |||
| |||
| "Yo mofo! Haluan, että viime Gung-Fung työpöydälle. Palaa pois tai minä vetää pois minun 9 ja laittaa suojusta yo ass!" Stuff like that EF?
__________________ Kuulin wow on parempi ehkäisimet sitten pilleri ei vitsi i pelataan rs 2-3 vuotta ja 2 viikkoa, kun olen lopettanut i kadottanut neitsyys. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| lol, jos vain .... Se on yleensä keski-ikäisten naisten !!!!!!! Ne eivät ole edellä kaappauksesta asioita jonkun toisen ostoskoriin. Olen ollut teini-myynti toimistotyöntekijät / kassat puhkeaa kyyneliin ja kävellä pois työstä, koska se niin vaativia tuona päivänä. Se todellakin on sirkusta. |
|
| |||
| |||
| Tässä joitain mainoksia http://www.blackfriday.info/ads/best...friday-ad.html Mainos voi sanoa eMachines (tai mitä tahansa), mutta sinne se on XYZ tuotemerkin ...... |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Quote:
My System: Etusivu Rakenna
|
|
| |||
| |||
| LOL PC-maailmassa sucks. En näe mitään järkeä koskaan ostaa off-the-shelf, kun se on halvempaa rakentaa itse, ja paljon muuta hauskaa ... Haluan sanoa itselleni "Haluan yksi näistä" sitten mennä ulos, ostavat sitä, ja lisäämällä se minun elimistö ... Kun monessa tapauksessa tämä mitätöi takuun (oikeinkirjoitus?) Ja jos ostat off-the-shelf, olet todennäköisesti luottaa takuu ... Viitaten (vihdoin) Black Friday, se on kuin tammikuun myynti Yhdistyneessä kuningaskunnassa, mutta toisinpäin. Kaupat myyvät kaikkea kalustoa, ne ovat jääneet joulun kiire ... Anyway, täytyy lähteä! |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| IE8 navigointipalkissa on musta | tan zhiyong | Web-selaimet ja FTP Clients | 1 | 2 lokakuu 2009 09:46 |
| Kaikki meni musta | Black Magic | Rautatavaran Chat | 8 | 18. toukokuuta 2008 07:40 |
| TFT ei näy musta | d0od | Graphics Cards & Näytöt | 3 | 15. toukokuuta 2008 23:36 |
| Google Black | Hybr! D | Web Design, Hosting & SEO | 15 | 30th Mar 2008 01:56 |
| Hello (perjantai syyskuu 28,2007) | knip08 | Esittele itsesi Täällä | 2 | 28 Sep 2007 16:44 |
| Thread Tools | |
| |