![]() |
|
| |||
| |||
| Hvor du planlegger å gå på Black Friday og hva du planlegger å kjøpe? Jeg kan kjøpe meg et digitalt kamera |
|
| |||
| |||
| Jeg planlegger å gå til sofaen min og ser på TV. Jeg tilbrakte mange år som arbeider i butikk (salg) så jeg unngå at dagen og shopping som pesten! Kampene og argumenter jeg har sett og brøt opp ............ |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Aldri hørt om "Black Friday" Whazzit?
|
| |||
| |||
| I USA dagen etter Thanksgiving alle butikkene ta i ekstra lager og merk ned prisene til helt utrolige priser. Normalt elektronikk fra datamaskiner (komplett med skjerm) til TV, kamera, DVD-spillere ...... Den eneste trekke er tilbake at de fleste merkene er navn du aldri har hørt om. Men du kan få en internett klar stasjonære PC for så lite som $ 200.00. The Black viser til at salget tallene for året vanligvis gå fra i rødt (under forventet tall) til i den svarte (ovenfor beregnede tall) Det ligner da en svært etterlengtede spillet kommer i salg og folk stille opp rundt bygningen ved midnatt for å være sikker på og få sin kopi. Argumenter, kamper og arrestasjoner er ikke uvanlig. |
|
| |||
| |||
| "Yo mofo! Jeg vil ha den siste Gung-fung skrivebordet. Back off eller jeg trekke ut mine 9 og sette en kneskålene!" Sånt EF?
__________________ hørt wow er et bedre contraceptive deretter pille, ingen vits i spilt rs for 2-3 år og 2 uker etter at jeg sluttet i lost my virginity. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| lol, hvis bare .... Det er vanligvis middelaldrende kvinner !!!!!!! De er ikke over kapring ting ut av andres handlekurven. Jeg har hatt teenage sales clerks / kasser bryte ut i tårer og gå ut av jobben fordi det så krevende på den dagen. Det er virkelig et sirkus. |
|
| |||
| |||
| Her er noen annonser http://www.blackfriday.info/ads/best...friday-ad.html Annonsen kan si eMachines (eller hva), men når du kommer dit den skal XYZ merke ...... |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Sitat:
Min System: Hjem Bygg
|
|
| |||
| |||
| LOL PC world suger. Jeg ser ingen vits i å aldri kjøpe en off-the-sokkelen, når det er billigere å bygge det selv, og mye mer gøy ... Jeg liker å si til meg selv "Jeg vil ha en av disse" så gå ut, kjøpe den og legge det til mitt system ... I mange tilfeller vil gjøre garantien ugyldig (stavemåte?) Og hvis du kjøper en off-the-sokkelen, vil du sannsynligvis bli stole på garantien ... Med henvisning (endelig) til Black Friday, er det som i januar Salg i Storbritannia, men den andre veien rundt. Butikkene selger alle aksjene de har igjen fra julen rush ... Uansett, må gå! |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| IE8 navigasjonslinjen er svart | tan zhiyong | Nettlesere & FTP Clients | 1 | 2 oktober 2009 09:46 |
| Alt gikk i svart | Black Magic | General Hardware Chat | 8 | 18 mai 2008 07:40 |
| TFT ikke viser svart | d0od | Kabinetter & Skjermer | 3 | 15 mai 2008 23:36 |
| Google Black | Hybr! D | Web Design, hosting & SEO | 15 | 30 mars 2008 01:56 |
| Hello (fredag september 28,2007) | knip08 | Presenter deg selv her | 2 | 28. sep 2007 16:44 |
| Thread Tools | |
| |