![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hi bare tænkte, om nogen af jer har et organ gennemboring eller flere måske, eller tænker på at have en færdig? (Ikke ansigtet) Jeg har selv en nippel hullede, havde den gjort for år siden og stadig kan lide det, eller måske du dont gerne tanken på alle, Hvad er din mening? Betyder det forstærkede den nøgne krop eller deformere det? bare spændt på, hvad du meget at tænke på det
Hvis bygherrer bygget bygninger vejen programmører skrev programmer, så den første spætte, der fulgte langs ville ødelægge civilisationen. En computer, en gang slog mig i skak Men det var ingen match for mig på kick boksning. ![]() Mit system: redden137
|
|
| |||
| |||
| Jeg har en øre piercing (ja, den til venstre: P) og jeg ønsker at få slangen bider |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ikke stor på piercings. Tatoveringer er cool, gjort ret, men ikke på mig selv.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Havde en 4 piercings i mit øre, da jeg var yngre, men det var i metal alder, hvor jeg havde langt hår til at matche lol
www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() Mit system: Nogle andre elsker!
|
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citat:
![]() I moderation på en kvindelig det er ok, er det ikke alle ud over det hele selv .. Jeg bare konstatere, at en smule foruroligende ![]() Jeg tror, mænd vil bare overlade det alene, selvom en ører ikke så slemt, det passer nogle mennesker, men ikke mange.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| øjet panden hullede og modhager tråd med blå tips runde ma arm (tatovering)
|
| |||
| |||
| Taler om tats, jeg har fået min grand forældre mod højre 'Nan' & 'Gramp' derinde side skriver på et stykke papir om 3x1inch, og im going at få tatoveret på min højre arm som min første tat, en kinda Tak for at rejse mig . Anyways tilbage til metal genstande i din hud, jeg plejede at have et par stykker. Bout 3 alle sammen, havde mit øre gøres to gange, og det var min læbe mig en gang, gjorde ikke kan lide dem selv om det nu IM metal gratis. |
|
| |||
| |||
| Jeg er ikke stor på Piercings. Hvis jeg vil have nogen huller i min krop, jeg vil bare gå ned til den lokale off licens og sware på nogle Chavs og få mig dolket. Men jeg gerne Tat's. Jeg kan få en til næste år. |
|
| |||
| |||
| lol Det var sjovt! virkelig sjovt! tatts er cool for et tidspunkt, da de netop ikke vil komme ud for, selv med heksen væske! |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Burger King lancerer Flame Broiled Body Spray | evilfantasy | Off Topic Discussion | 6 | 23 december 2008 07:24 |
| Thread Tools | |
| |