![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hei vain ihmetellä, jos joku teistä on Lävistykset tai useamman ehkä, tai ajattelen, joilla on yksi tehtävä? (Ei kasvojen) Minulla itselläni on nänni lävistettyihin, jos se olisi tehty vuotta sitten, ja silti se, tai ehkä te dont kuin ajatusta lainkaan, whats mieltä? Onko se lisännyt alasti elin tai muotonsa se? vain utelias, mitä paljon ajatella sitä
Jos rakentajia rakennetut rakennukset, miten ohjelmoijat kirjoitti ohjelmat, sitten ensimmäinen tikka että tuli tuhoaisi sivilisaation. Tietokone kerran lyödä minua shakki Mutta se ei vastaa minulle potkia nyrkkeily. ![]() My System: redden137
|
|
| |||
| |||
| Olen korva lävistyksiä (kyllä, sen vasemmalla: P) ja haluan saada käärmeen puremiin |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ei intoa lävistykset. Tatuoinnit ovat viileitä, tehnyt oikein, mutta ei itse.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Oli 4 lävistykset minun korvaan kun olin nuorempi, mutta se oli metallin ikä, jolloin minulla oli pitkät hiukset vastaamaan lol
www.Trade4Free.ie Todellinen uhka ei ole se, että tietokoneet alkavat ajatella, kuten miehetkin, mutta että miehet alkavat ajatella, kuten tietokoneisiin. Jos ei ole vaihtoehto, ei voida valita! ![]() My System: Jotkut muut rakastaja!
|
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Quote:
![]() Maltillisesti on naisten on ok, kaikki eivät kaikki yli paikka vaikka .. Haluan vain todeta, että hieman huolestuttavaa ![]() Mielestäni miesten pitäisi jättää yksin vaikka yksi korvat ole liian huono, se sopii joillekin ihmisille, mutta ei paljon.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| silmän kulmakarvat lävistettyihin ja väkänen lanka, jossa on sininen vihjeitä ympäri ma arm (tattoo)
|
| |||
| |||
| Puheenollen tats olen saanut minun grand vanhemmat oikealle "Nan '&' Gramp" siellä käsi kirjallisesti paperilla noin 3x1inch ja im ryhdy että tatuoituja minun oikea käsi kuin ensimmäinen tat, joka kinda kiitos nostaa minut . Anyways takaisin metalli esineitä ihosi, i on ollut muutamia. bout 3 kaikki yhdessä, oli minun korvaan tehnyt kahdesti ja teki minun huulisyövän minä kerran, didnt kuten ne vaikka nyt im metallin ilmainen. |
|
| |||
| |||
| En ole intoa lävistykset. Jos haluan kaikki reiät ruumiini, i vain mennä alas paikallinen alkoholitoimituksissa ja sware jossain Chavs ja saada itselleni puukotti. En kuitenkaan kuten Tat's. Voin saada ensi vuonna. |
|
| |||
| |||
| lol Se oli hauskaa! todella hauska! tatts ovat jäähtyä jonkin aikaa sitten ne vain ei tule pois, vaikka keiju nestettä! |