![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hi just me af of een van u een piercing of meerdere misschien, of denken te hebben een gedaan? (Niet gezicht) Ik heb zelf een tepel doorboord, had hij jaren geleden gedaan en nog steeds leuk, of misschien je niet graag het idee op alle, Wat is uw mening? Is zij verbeterde het naakte lichaam of vervormen het? gewoon nieuwsgierig naar wat u veel denken aan het
Als bouwers gebouwde gebouwen de manier waarop programmeurs programma's heeft geschreven, dan is de eerste specht die langs zou vernietigen beschaving. Een computer eenmaal beat me at chess Maar het was geen partij voor mij kick boksen. ![]() Mijn Systeem: redden137
|
|
| |||
| |||
| Ik heb een oor piercing (ja, zijn op de links: P) en ik wil graag slang bijt |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Niet groot op piercings. Tatoeages zijn cool, gedaan recht, maar niet over mezelf.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Had een 4 piercings in mijn oor toen ik jonger was, maar dat was in de metaal-jarige leeftijd toen ik lang haar tot match lol
www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() Mijn Systeem: Enkele andere liefhebber!
|
|
| |||
| |||
| Citaat:
![]() In matiging op een vrouw het is ok, niet allemaal alles over de plaats al .. Ik vind dat een beetje storend ![]() Ik denk dat mannen moeten gewoon laten staan maar een oren niet al te slecht, het past bij sommige mensen, maar niet veel.
__________________ "Waarom hebben ze [PS3 Slim] stok met de UFO-landing op een rechthoek look" --- Nilay Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| eye wenkbrauw piercing en weerhaak draad met blauwe tips ronde ma arm (tatoeage)
|
| |||
| |||
| Spreken van vetten, heb ik gekregen van mijn ouders grand naar rechts' Nan '&' Gramp 'in de hand er schriftelijk op een stuk papier over 3x1inch en im going to get dat getatoeëerd op mijn rechter arm als mijn eerste tat, een beetje dank u voor de verhoging van me . Anyways terug naar metalen voorwerpen in uw huid, i die wordt gebruikt om een paar te noemen. Bout 3 allen tezamen, had mijn oor gedaan en twee keer heb mijn lip mezelf eenmaal didnt zoals ze al zo nu im metalen vrij. |
|
| |||
| |||
| Ik ben niet groot op Piercings. Als ik wil dat alle gaten in mijn lichaam, ik zal alleen gaan naar de lokale uit licentie-en sware op ongeveer Chavs en krijg mezelf gestoken. Maar ik doe graag Tat's. Ik kan een volgend jaar. |
|
| |||
| |||
| lol Dat was grappig! really funny! tatts zijn cool voor een keer dan ze gewoon niet af, zelfs met vloeibare fee! |