![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hei bare lurer på om noen av dere har en kroppspiercing eller flere kanskje, eller tenker på å ha en ferdig? (Ikke ansikts) Jeg selv har en nippel hull, hadde det gjort år siden og fortsatt liker det, eller kanskje du ikke liker tanken på alle, Whats visningen? Betyr det styrket det blotte kroppen eller deformert det? bare nysgjerrig på hva du mye tenke på det
Dersom byggherrer bygde bygninger måten programmerere skrev programmer, da den første hakkespett som kom ville ødelegge sivilisasjonen. En datamaskin gang slo meg i sjakk Men det var ingen match for meg på kickboksing. ![]() Min System: redden137
|
|
| |||
| |||
| Jeg har ett øre piercing (ja, den til venstre: P) og jeg ønsker å få slange biter |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ikke stort på piercings. Tatoveringer er kult, gjort rett, men ikke på meg selv.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hadde en 4 piercings i mitt øre da jeg var yngre, men det var i metall år da jeg hadde langt hår å matche lol
www.Trade4Free.ie Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() Min System: Noen andre lover!
|
|
| |||
| |||
| Sitat:
![]() I moderasjon på en kvinne er det ok, ikke alle ut over alt om .. Jeg synes at litt urovekkende ![]() Jeg tror menn bør la det være alene om en ører ikke så ille, det passer noen mennesker, men ikke mange.
__________________ "Hvorfor gjorde de [PS3 Slim] kølle med UFO-landing på et rektangel se" --- Nilay Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| eye brow pierca og mothake tråd med blå tips runde ma arm (tatovering)
|
| |||
| |||
| Speaking of tats har jeg fått min grand foreldrene til høyre 'Nan "&" Gramp i det hånden skriver på et stykke papir om 3x1inch og im fikk som tattooed på min høyre arm som min første tat, en ganske takker for å heve meg . Anyways tilbake til metallgjenstander i huden, jeg pleide å få noen. bout 3 alt sammen, hadde mitt øre gjøres to ganger, og gjorde mitt leppe meg en gang, didnt like dem selv om det nå im metall gratis. |
|
| |||
| |||
| Jeg er ikke stort på Piercings. Hvis jeg vil ha noen hull i kroppen min, jeg vil bare gå ned til den lokale av lisensen og sware noen Chavs og få meg knivstukket. Men jeg liker Tat's. Jeg kan få en neste år. |
|
| |||
| |||
| lol Det var morsomt! virkelig morsomt! tatts er kult for en tid da de bare vil ikke komme, selv med fe væske! |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Burger King lanserer Flame Broiled Body Spray | evilfantasy | Av Emne Diskusjon | 6 | 23 desember 2008 07:24 |
| Thread Tools | |
| |