![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hej undrar om någon av er har en kroppspiercing eller flera kanske, eller funderar på att ha en gjort? (Icke ansiktsigenkänning) Jag har själv en nippel genomborrat det hade gjort år sedan och fortfarande gillar det, eller kanske du inte gillar tanken på alla, Vad anser du? Har det ökat nakna kropp eller deformeras det? bara nyfiken på vad du mycket att tänka på det
Om byggarna byggt byggnader vägen programmerare skrev program, sedan den första hackspett som kom längs skulle förstöra civilisationen. En dator en gång slog mig i schack Men det var ingen match för mig på kick boxning. ![]() Mitt System: redden137
|
|
| |||
| |||
| Jag har ett öra piercing (ja, den till vänster: P) och jag vill få snake bites |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Inte stor om piercingar. Tatueringar är cool, gjort rätt, men inte på mig själv.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hade en 4 piercingar i mitt öra när jag var yngre, men det var i metall ålder då jag hade långt hår för att matcha lol
www.Trade4Free.ie Den verkliga faran är inte att datorerna börjar tänka som män, men att män kommer att börja tänka som datorer. När det inte finns något alternativ, det kan finnas något annat val! ![]() Mitt System: Några andra älskare!
|
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citat:
![]() I måtta på en kvinna det är ok, inte alla över hela platsen men .. Jag tycker att lite störande ![]() Jag tror att män skulle bara lämna den ensam men en öron inte så dåligt, det passar vissa människor, men inte många.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| öga panna genomborrat och hulling tråd med blå tips runda ma arm (tatuering)
|
| |||
| |||
| På tal om tats har jag fått min grand föräldrar till höger "Nan '&' Gramp i det hand skriva på ett papper om 3x1inch och IM kommer att få det tatuerade på min högra arm som min första tat, en ganska Tack för att höja mig . På något sätt tillbaka till metall föremål i huden, jag hade några. skjutningen 3 tillsammans, hade mitt öra gjort två gånger och gjorde min läpp själv en gång gjorde gillar dem fastän det nu im metall gratis. |
|
| |||
| |||
| Jag är inte stor om piercingar. Om jag vill att alla hål i min kropp, jag vill bara gå ner till den lokala off-licens och sware någon Chavs och få mig själv knivhuggen. Men jag gillar Tat's. Jag kan få en nästa år. |
|
| |||
| |||
| lol Det var roligt! verkligen roligt! tatts är svalna under en tid då de bara kommer inte att komma bort, även med fairy vätska! |