mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Generelle Fora > Off Topic Discussion

Register

Bodybuilding / Powerlifting!

Reply

Thread Tools
Old 19. april 2008, 17:03
Donor-Gruppen

Default Bodybuilding / Powerlifting!

Hej alle, er defineret til at starte denne tråd for et stykke tid nu, da en stor interesse for minesikkerhed out side af computeren verden
Er der nogen der hvert blevet eller er i øjeblikket i bodybuilding eller effekt løft? Ive været i bodybuilding siden omkring en alder af 12. .. Jeg begyndte derefter men brød mine arme og nogle ribben / tæer alle på samme tid i en ulykke, som satte en stopper for det i et år, men kom tilbage til den på 13, jeg var på omkring 45 kg bænk presse 70kg døde lift 10 kg dumbbell på det tidspunkt (det er det højeste beløb af vægt jeg kunne gøre med 1 rep) og påbegyndt 60kg bænk trykke 90kg døde ventilløft og 15 kg dumbbell ved en alder af 14, jeg derefter mistet interessen for det, som mine venner vil hellere sove så kommet til den gym lol Jeg har for nylig startet igen sidste år, da jeg var på 65kg bænk presse, 105kg døde løfte 20 kg dumbbell og nu er jeg på:

Bench Press: 95kg
Dead Lift: 145kg
Dumbbell Curl: 30 kg
Leg Press: 230kg
(Dette er max rep 1 rep med det højeste beløb, du kan gøre)

Hvis nogen ønsker at listen er der blot kopiere og tidligere fed Teksten id elske at høre fra alle andre, der er til enten bodybuilding eller effekt løft eller udøvelse af alle slags cykel ridning, boksning osv., men ikke fodbold venligst lol I'm a rugby slags fyr.
Old 19. april 2008, 17:09
Donor-Gruppen

nope jeg dont do, at hvad der skete for dig til at bryde alt det stuff?

Mit system: ubr gaming computer

Processor (s):
q6600 G0 @ lager køles AC fryser
Bundkort:
gigabyte ep45 ds3r
RAM Hukommelse:
2GB DDR2 800
Grafikkort (r):
4870 1GB
Lydkort:
ombord
Harddisk (e):
160GB 7200rpm IDE
Optisk drev (r):
DVD-ROM combo DVD + /-RW
Sag / PSU:
modded + malet tilfælde w / 1kW Antec
Køling:
2 120mm fans 4 80mm fans og en hdd
Network / Internet:
dobbelt gigabyte län
Monitor (s):
24 "Acer
Operating System (s):
Windows XP
Old 19. april 2008, 17:22
Donor-Gruppen

Jeg var Messing rundt på lokalt Dokkerne fra min by, og var at undersøge den forladte gamle WARE huse, hvor de bruges til at gemme kæmpe roller tæppe og kram, alligevel ved siden af dette særlige lageret var der omkring 200 tomme kegs af fremmer, mig og en ven klatrede disse og var i stand til at få ned på taget af denne, hvor hus, den lå på omkring 35 meter høj ... så alligevel mig og min ven bare spekulerede tagene søger over byen for det, synes miles før vi var der en klar plast plader på taget, vi kiggede på og så tremmekasse efter tremmekasse af bære fremmer etc så vi brød i, omhyggeligt klatrede ned kasser og drukket os dumt, vi klatrede tilbage på tagene til hovedet hjem og derefter politiet ankom og brandmænd lol, de fik en stige og fortalte bruge til at klatre ned, men jeg fortalte dem id snarere klatre ned stabil øl kegs derefter en stigen (drikke taler ved denne tid), så alligevel jeg ledes tilbage til den side, hvor den tomme kegs hvor og den næste ting, jeg ved, at jeg var vågne om en kold støvede konkrete gulvet omgivet af tomme flasker og skabt af fremmer, ja du gættede det Jeg faldt gennem taget, ikke vidste, det var bare plast .. så alligevel som jeg genvundet bevidstheden gik jeg at komme op, og følte mit våben bøje tilbage, jeg kiggede ned, og det så ud, som om mine arme havde hastighed bums på dem, som jeg realiseret mine arme var brækkede jeg forsøgte at råbe, men følte mig som jeg blev sparket i ribbenene, hver gang jeg åbnede min mund. de brandmænd pried dørene åbne og ambulance blev den der måde, en brandslukningshold afholdt mig op, da jeg havde glide ind og ud af bevidsthed, og resten er historie
Old 19. april 2008, 17:25
Donor-Gruppen

Lang historie kort, jeg faldt dog en forladt lagerbygning tag i beruset, brækkede begge arme 4 ribbede 2 tæer.
Old 19. april 2008, 17:45
Donor-Gruppen

fik du ind i problemer for at være beruset, når du var 12
Old 19. april 2008, 17:48
Donor-Gruppen

Ved der perents eller politiet?
Old 19. april 2008, 17:57
Donor-Gruppen

begge
Old 19. april 2008, 18:02
Donor-Gruppen

nope Politiet siger, hvis jeg ikke falder Jeg ville have været i retten for at bryde og ind, tyveri, hærværk og noget andet, cant huske, og jeg bor sammen med mine bedsteforældre, der var til bekymrede
til pleje, hvad der skete. næsten døde
Old 19. april 2008, 18:12
Donor-Gruppen

wow din heldige og politiet gjorde ikke ligeglade med, at du var beruset?
Old 19. april 2008, 18:13
Donor-Gruppen

Nah de lad mig ud for min ulykke.
Reply

Register

Bogmærker
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.