![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei kaikki, on tarkoitettu aloittaa tämän säikeen jo jonkin aikaa sen suurta etua miinojen ulos puolella tietokone maailma ![]() Onko ketään joka on tai on parhaillaan osaksi laitoksen rakentaminen tai tehon nosto? Ive otettu huomioon laitoksen rakentamisen jälkeen noin 12-vuotiaita .. Aloitin sitten mutta rikkoi minun aseita ja joitakin kylkiluita / varpaat kaikki samaan aikaan onnettomuuden, jossa lopettamaan sen vuoden ajan, mutta sain takaisin sen 13, i oli noin 45 kg penkki paina 70kg kuollut hissin 10 kg käsipaino tuolloin (tämä on suurin määrä paino i voisi tehdä 1 edustaja) ja eteni päälle 60kg penkki paina 90kg kuollut hissin ja 15 kg käsipaino ikävuoteen mennessä 14, i sitten menettänyt kiinnostusta sitä ystäviäni mieluummin nukkua sitten tullut kuntosalilla lol Olen hiljattain aloittanut jälleen viime vuonna, sitten olin 65kg penkki paina, 105kg kuollut hissin 20kg käsipaino ja olen nyt osoitteessa: Bench Press: 95kg Dead Lift: 145kg Käsipaino Curl: 30kg Leg Press: 230kg (Tämä on max rep 1 edustaja, jolla on korkein summa, jonka voit tehdä) Jos joku haluaisi luettelo ei vain kopioida ja ohi lihavoitu teksti id rakastaa kuulla ketään muutakaan kuka joko laitoksen rakentaminen tai tehon nostamiseen tai käyttää kaikenlaisia Pyörän ratsastus, nyrkkeily jne. mutta ei jalkapallo ota lol Olen rugby sellainen kaveri. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Nope i dont tehdä sitä, mitä voit eritellä kaikki jutut?
| |||
| |||
| Olin Messing noin paikallisella telakoihin minun kaupunki ja oli tutkia hylätty vanha ruokaperunaan taloa, jossa ne käytetään tallentaa jättiläinen roolit mattoja ja tavaraa, joka tapauksessa, että puolella tämän varasto oli noin 200 tyhjä kegs on edistää, minä ja kaverille kiipesivät näistä, ja se voi saada kiinni katossa tämän joissa talo, se oli noin 35 jalka tall ... niin ainakin minä ja ystäväni juuri miettinyt kattorakennelmien HAKU yli kaupungin, mitä näyttää mailia kunnes näimme selvästi muovikelmuun on katolla, meidän tarkasteltiin ja näki häkki jälkeen häkki on oltava edistää etc joten ilmituloa huolellisesti kiivennyt alas sälelaatikot ja humalassa itse typerä, meidän kipusi kiinni kattojen johtamaan kotona ja sitten poliisi saapui ja palomiehet lol, he saivat tikkaita ja kertoi käyttää perääntyä mutta olen kertonut heille id pikemminkin perääntyä vakaa olutta kegs sitten tikkaat (juoman puhu tässä aikaa) niin joka tapauksessa i otsikoiden Palaa puolella, jossa tyhjän kegs missä ja seuraava asia Tiedän, että minulla oli herääväsi on kylmä pölyisissä betonilattialle ympäröivät tyhjät pullot ja luonut on edistää, kyllä te arvailla se i putosi katon ei tiennyt että se oli vain muovi .. niin ainakin minun takaisin tajuihinsa menin päästä ylös, ja katsoi minun aseiden taipeen takaisin, katsoin alaspäin ja näytti siltä minun aseiden oli nopeus pummeja niille, kuten olen ymmärtänyt minun aseet olivat rikki Yritin huutaa, mutta tuntui kuin i oli potkittaviksi vuonna kylkeen joka kerta i avata suuni. että palomiehet pried ovet auki ja sairaankuljetus oli siellä tavalla, joka palomies katsoi minua, sillä olin ajosiimaa sisään ja ulos tajunnan, ja loppu on historiaa |
|
| |||
| |||
| Pitkän tarinan lyhyesti, i laski vaikka luovuttu varaston katolla, kun humalassa, rikkoi sekä aseiden 4 joustin 2 varpaat. |
|
| |||
| |||
| sait vaikeuksiin olla humalassa, kun olit 12 |
|
| |||
| |||
| Kuka perents tai poliisille? |
|
| |||
| |||
| molemmat |
|
| |||
| |||
| Nope poliisi sanoi, jos en kuulu i olisi ollut tuomioistuimessa rikkomisesta ja syöttämällä, varkaus, vahingonteko ja jotain muuta, kallistuksen muistaa ja i elää minun isovanhemmat, jotka olivat huolissaan hoidon, mitä tapahtui. lähes kuollut |
|
| |||
| |||
| wow onnen ja poliisin didnt huolta siitä, että olit humalassa? |
|
| |||
| |||
| Nah he päästivät minut pois minun onnettomuudesta. |