mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Algemene Forums > Off Topic Discussie

Register

Bodybuilding / Powerlifting!

Reply

Thread Tools
Old 19 apr 2008, 17:03
Donor Groep

Default Bodybuilding / Powerlifting!

Hey iedereen, al zin om te beginnen met deze draad voor bepaalde tijd als een grote interesse van mij buiten kant van de computer wereld
Heeft iemand om zijn of is momenteel in opbouw orgaan of vermogen tillen? Ive is in lichaam gebouw sinds ongeveer de leeftijd van 12 .. Ik begon dan maar brak mijn armen en een aantal ribben / tenen allemaal op hetzelfde moment bij een ongeval waarbij een einde te maken aan het voor een jaar, maar kreeg terug in het op 13, ik was op ongeveer 45 kg bench press 70kg dode lift 10 kg Dumbbell op het moment (dit is het hoogste bedrag van het gewicht dat ik kon doen met 1 rep) en vorderingen op 60kg bench press 90kg dode lift en 15 kg Dumbbell door de leeftijd van 14, dan verlies ik interesse in het als mijn vrienden liever slaap komen daarna naar de sportschool lol heb ik onlangs weer begonnen vorig jaar, dan was ik op 65kg bench press, 105kg dode lift 20kg Dumbbell en nu ben ik op:

Bench Press: 95kg
Dead Lift: 145kg
Dumbbell Curl: 30kg
Leg Press: 230kg
(Dit is de max rep 1 rep met het hoogste bedrag dat u kunt doen)

Als iemand wil lijst er is gewoon kopiëren en langs de vet tekst id liefde te horen van iemand anders die het lichaam in een gebouw of vermogen opheffing of de uitoefening van allerlei fiets rijden, boksen enz. maar niet voetbal gelieve lol Ik ben een soort rugby vent.
Old 19 apr 2008, 17:09
Donor Groep

nope i dont dat doen wat er gebeurd is aan u om al dat spul?

Mijn Systeem: UBR gaming computer

Processor (s):
q6600 G0 @ voorraad gekoeld ac vriesschepen
Moederbord:
gigabyte ep45 ds3r
RAM Geheugen:
2GB DDR2 800
Graphics Card (s):
4870 1gb
Sound Card:
onboard
Hard Drive (s):
160GB 7200rpm ide
Optische Drive (s):
DVD-ROM Combo DVD + /-rw
Case / PSU:
modded + geschilderd geval w / 1kW Antec
Koeling:
2 120mm fans 4 80mm fans en een hdd
Netwerk / Internet:
dual gigabyte lan
Monitor (s):
24 "acer
Operating System (s):
Windows XP
Old 19 apr 2008, 17:22
Donor Groep

Ik was Messing rond op de plaatselijke dokken door mijn stad en was het verkennen van de in onbruik geraakte oude aardewerk huizen waar ze worden gebruikt voor het opslaan van grote rollen tapijt enzo, toch door de zijkant van dit magazijn was er ongeveer 200 lege vaten van Fosters, mij en een vriend klom deze en was in staat om op het dak van dit huis, waar zij stond op ongeveer 35 meter hoog ... zo toch mij en mijn vriend vroeg me af de daken zoekt over de stad voor wat lijkt mijl tot we zagen een doorzichtig plastic vel op het dak, hebben we in en zag krat na krat van Bear bevordert etc, zodat we brak in, zorgvuldig klom vaststelling van de kratten en dronken ons dom, we klom terug op de daken aan het hoofd van herkomst en vervolgens de politie arriveerde en de brandweerlieden lol, ze hebben een ladder en vertelde gebruik te beklimmen, maar ik heb ze liever id klim de stabiele biervaten vervolgens een ladder (drankje praten tegen die tijd), zodat ik toch het hoofd terug naar de kant waar de lege vaten waar en het volgende dat ik weet dat ik werd wakker op een koude stoffige betonnen vloer omringd door lege flessen en gemaakt van stimuleert, ja je raadt het al Ik viel door het dak, niet wist was het gewoon plastic .. dus eigenlijk als ik herwonnen bewustzijn i went to get up, en voelde mijn armen bocht terug, ik keek naar beneden en leek het alsof mijn armen had Bums snelheid op hen, omdat ik besefte mijn armen waren gebroken Ik probeerde geschreeuw, maar voelde alsof ik werd getrapt in de ribben elke keer als ik opende mijn mond. de brandweerlieden pried de deuren open en de ambulance was er weg, een brandweerman hield me als ik was drifting in en buiten bewustzijn, en de rest is geschiedenis
Old 19 apr 2008, 17:25
Donor Groep

Lang verhaal kort, ik viel al een verlaten pakhuis dak toen dronken, brak beide armen 4 geribde 2 tenen.
Old 19 apr 2008, 17:45
Donor Groep

heb je in de problemen voor dronken toen je 12
Old 19 apr 2008, 17:48
Donor Groep

Door wie perents of de politie?
Old 19 apr 2008, 17:57
Donor Groep

beide
Old 19 apr 2008, 18:02
Donor Groep

nope politie zei dat als ik niet val ik zou zijn geweest in de rechtbank voor Breaking and Entering, diefstal, strafrechtelijke schade en iets anders, cant remember en ik woon samen met mijn grootouders, die waren bezorgd
tot zorg wat er gebeurd is. bijna overleden
Old 19 apr 2008, 18:12
Donor Groep

wow je geluk en de politie didnt zorg dat je dronken?
Old 19 apr 2008, 18:13
Donor Groep

Nah ze laten me voor mijn ongeluk.
Reply

Register

Bladwijzers
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.