mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > General Forums > Av Emne Diskusjon

Register

Bodybuilding / Powerlifting!

Reply

Thread Tools
Old 19 april 2008, 17:03
Donor Group

Default Bodybuilding / Powerlifting!

Hei alle, vært meningen å starte denne tråden på en stund nå som en stor interesse for mine ut av datamaskinen verden
Har noen hvert blitt eller er i kroppen bygge eller makt løft? Ive vært i kroppen bygningen siden rundt 12 år .. Jeg begynte da men brøt armene mine og noen ribber / tær alle samtidig i en ulykke som satte en stopper for det i et år, men kom tilbake til den på 13, jeg var på rundt 45 kg benk trykk 70kg døde lift 10 kg dumbbell samtidig (dette er det høyeste beløpet av vekten jeg kunne gjøre med 1 rep) og kommet inn på 60kg benk trykk 90kg døde lift og 15 kg dumbbell av 14 år, og deretter mistet interesse for det som vennene mine ville heller sove da kommet til gym lol Jeg har nylig startet igjen i fjor, da jeg var på 65kg benk trykker 105kg døde løfter 20kg dumbbell og nå er jeg på:

Bench Press: 95kg
Dead Lift: 145kg
Dumbbell Curl: 30kg
Leg Press: 230kg
(Dette er max rep 1 rep med det høyeste beløpet du kan gjøre)

Hvis noen ønsker å liste er det bare å kopiere og forbi fet tekst id gjerne høre fra andre som er i enten body building eller makt løfte eller utøvelse av alle former sykkel ridning, boksing osv., men ikke fotball vennligst lol Jeg er rugby slags balanse.
Old 19 april 2008, 17:09
Donor Group

Nope jeg dont gjør at det som skjedde med deg for å bryte alle at ting?

Min System: ubr gaming maskin

Prosessor (er):
q6600 G0 @ stock avkjølte ac fryseboks
Hovedkort:
gigabyte ep45 ds3r
RAM-minne:
2GB DDR2 800
Graphics Card (s):
4870 1GB
Lydkort:
onboard
Harddisk (er):
160GB 7200RPM IDE
Optisk stasjon (er):
DVD-ROM Combo DVD + /-RW
Case / PSU:
modded + malt tilfellet m / 1kw Antec
Cooling:
2 120mm vifter 4 80mm vifter og en HDD
Nettverk / Internett:
dual gigabyte län
Skjerm (er):
24 "Acer
Operating System (s):
Windows XP
Old 19 april 2008, 17:22
Donor Group

Jeg får rundt på lokalt Docks av min by, og ble utforske forlatte gamle ware husene der de brukes til å lagre gigantiske roller teppe og sånt, allikevel ved siden av dette lageret var det rundt 200 tomme kegs av fremmmer, meg og en venn klatret disse og var i stand til å komme inn på taket av dette hvor huset, det sto på rundt 35 fot høyt ... så allikevel meg og min venn bare lurte på takene ser over byen for hva synes miles før vi så en klar plast ark på taket, har vi sett på og så kasse etter kasse av bjørn skaper osv. så vi brøt inn, nøye klatret ned sprinkelkasser og drukket oss tåpelig, vi klatret tilbake på takene til hodet hjemme og politiet kom og brannen jagerfly lol, de har en stige og fortalte bruke til å klatre ned, men jeg fortalte dem id heller klatre ned stabil øl kegs deretter en leider (drink snakket med denne gangen) så likevel i vei tilbake til siden der det tomme kegs der og neste tingen jeg vet at jeg var waking opp på en kald støvete betong gulvet omgitt av tomme flasker og laget av skaper, ja, du gjettet det Jeg falt gjennom taket, ikke visste det var bare plast .. det likevel som i gjenvunnet bevisstheten jeg dro for å få opp, og følte meg armene bøyes tilbake, jeg så ned, og det så ut som om armene mine hadde fart bums på dem, så jeg at armene mine var blakk Jeg prøvde shouting, men følte at jeg ble sparket i ribbeina hver gang jeg åpnet munnen min. brannen jagerfly pried dørene åpne, og ambulansen var på det måten brann fighter holdt meg som jeg var drivende inn og ut av bevissthet, og resten er historie
Old 19 april 2008, 17:25
Donor Group

Lang historie kort, jeg falt om en forlatt lagerbygning tak når drukket, brakk begge armene 4 ribbed 2 tærne.
Old 19 april 2008, 17:45
Donor Group

fikk du i vanskeligheter for å være beruset når du var 12
Old 19 april 2008, 17:48
Donor Group

Av hvem perents eller politiet?
Old 19 april 2008, 17:57
Donor Group

begge
Old 19 april 2008, 18:02
Donor Group

Nope Politiet sa at hvis jeg ikke faller jeg hadde vært i retten for å bryte og gå inn, tyveri, kriminelle skader og noe annet, cant huske og jeg lever med mine besteforeldre som skulle bekymret
til forsiktighet hva som skjedde. nesten døde
Old 19 april 2008, 18:12
Donor Group

wow du heldig og politiet didnt omsorg at du var full?
Old 19 april 2008, 18:13
Donor Group

Næh de lar meg for min ulykke.
Reply

Register

Hugseliste
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.