mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Allmänna Forum > Off Topic Discussion

Register

Bodybuilding / Styrkelyft!

Reply

Thread Tools
Old 19 april 2008, 17:03
Givargruppen

Default Bodybuilding / Styrkelyft!

Hej alla, hade tänkt att starta denna tråd för en tid som ett stort intresse för mig i sidan av datorn världen
Har någon vart varit eller är för närvarande i kroppen bygga eller driva lyft? Ive varit i kroppen byggnaden sedan cirka 12 år .. Jag började sedan men bröt mitt vapen och några revben / tår alla samtidigt i en olycka som sätter stopp för det för ett år, men kom tillbaka till det vid 13 var jag på runt 45 kg bänk press 70kg döda hiss 10 kg hantel vid tiden (det är det högsta belopp av vikt att jag kunde göra med 1 rep) och fortsatt till 60 kilo bänk press 90kg döda hiss och 15 kg hantel av 14 år, jag sedan tappat intresset för det som mina vänner skulle snarare sova sedan komma till gymmet lol jag har nyligen startat igen förra året, då jag var på 65kg bänk press, 105kg döda lyfta 20 kg hantel och nu är jag på:

Bench Press: 95kg
Dead Lift: 145kg
Hantel Curl: 30 kg
Leg Press: 230kg
(Detta är max rep 1 rep med det högsta belopp du kan göra)

Om någon vill lista är det bara kopiera och förbi bold text id gärna höra från någon annan som är antingen till kroppen att bygga eller driva lyft eller utövande av alla slags cykel ridning, boxning osv men inte fotbollen tack lol I'm a rugby sorts kille.
Old 19 april 2008, 17:09
Givargruppen

nope jag dont gör att det som hänt dig att bryta allt det där?

Mitt System: ubr spel dator

Processor (s):
q6600 G0 @ lager kyls ac frys
Moderkort:
gigabyte ep45 ds3r
RAM Minne:
2GB DDR2 800
Grafikkort (s):
4870 1GB
Ljudkort:
ombord
Hårddisk (s):
160GB 7200rpm ide
Optisk enhet (er):
DVD-ROM Combo DVD + /-RW
Mål / PSU:
modded + målade fall w / 1kW Antec
Kylning:
2 120mm fläktar 4 80mm fläktar och en hdd
Nätverk / Internet:
två gigabyte län
Monitor (s):
24 "acer
Operating System (s):
Windows XP
Old 19 april 2008, 17:22
Givargruppen

Jag driver runt på lokal dockorna från min stad och utforska övergivna gamla lager hus där de används för att lagra jätte roller mattan och sånt, i alla fall vid sidan av detta lager fanns cirka 200 tomma kegs av främjar, mig och en vän klättrade dessa och kunde få ut på taket av detta där huset, det låg på cirka 35 fot lång ... så i alla fall jag och min kompis undrar bara om tak ser över staden för det som verkar miles tills vi såg en klar plast plåt på taket, vi tittade på och såg låda efter låda bära främjar etc så vi bröt i försiktigt klättrade ner backar och berusade oss dumma, vi klättrade tillbaka på tak till chef hem och sedan polisen kom och brandmän lol, de fick en stege och berättade använda för att klättra ner men jag sa till dem id snarare klättra ner stabil öl kegs sedan en stege (dryck tala vid denna tidpunkt) så i alla fall i ledas tillbaka till den sida där den tomma kegs där och nästa sak jag vet att jag skulle vakna upp på ett kallt dammiga konkreta golvet omgiven av tomma flaskor och skapat av främjar, ja du gissade det Jag föll genom tak, inte visste det var bara plast .. så i alla fall som jag återfått medvetandet Jag gick för att komma upp och kände mina armar böja ryggen, jag tittade ner och det såg ut som om mina armar hade hastighet bums på dem, som jag insåg mina armar var bröt jag försökte ropa, men kändes som jag höll på att sparkas i revbenen varje gång jag öppnade munnen. de brandmän pried dörrarna öppna och ambulansen var på det sättet, en brand fighter höll upp mig så jag var drivande in och ut ur medvetslöshet och resten är historia
Old 19 april 2008, 17:25
Givargruppen

Lång historia kort, jag föll trots en övergiven lagerlokal taket när berusade, bröt båda armarna 4 ribbed 2 tår.
Old 19 april 2008, 17:45
Givargruppen

fick du i trubbel för att vara berusad när du var 12
Old 19 april 2008, 17:48
Givargruppen

Av vem perents eller polisen?
Old 19 april 2008, 17:57
Givargruppen

båda
Old 19 april 2008, 18:02
Givargruppen

nope polisen sa att om jag inte faller jag skulle ha varit i domstol för att bryta och komma in, stöld, skadegörelse och något annat, cant ihåg och jag bor med mina morföräldrar som var till oroliga
För att ta hand vad som hände. dog nästan
Old 19 april 2008, 18:12
Givargruppen

wow din tur och polisen gjorde omsorg att du var full?
Old 19 april 2008, 18:13
Givargruppen

Nä de låter mig för min olycka.
Reply

Register

Komihåglista
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.