![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| wow det er temmelig heldig
| |||
| |||
| kinda kapret min egen tråd. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Yeh im en stor fan tog 4 dage om ugen, delt sæt øjeblikket ved at lægge stor vægt på min ryg og squat behov for større quads og lats at tage resten af mig lol, kinda ude af proportioner, men det kommer langs im medlem af dk-muscle.co.uk, god hjemmeside for ernærings-info og generel uddannelse rants hehe max elevatorer ville være for 1 rep, at det ...... Dødløft - 120 kg (ny til Deadlifts, på grund af smadret tilbage) Squat - 90 kg (dette er min primære mål på mo, sandsynligvis mere, men jeg dont ønsker at presse skade virkelig) Krøller - 60 kg Flat Bench - 110 kg Military Press - 60 kg ene arm DB rows - 40 kg Skull knusere - 30 kg jeg selvfølgelig gøre meget mere teknikker, men jeg har ikke prøvet, hvad jeg kan max som im mere optaget af fremskridt (tilsætte ca 2,5 kg hver uge til hver træning) alle disse er færdig med perfekt form, især de krøller, jeg hader at se snyde krøller for en rep, meningsløse hehe whats din statistik boyo? højde vægt? BF?
Temperaturen inde i denne æbletærte er over 1000 grader. Hvis jeg kan klemme det, en stråle af smeltet Bramley æble vil sprøjte ud. Kunne gå din vej; kunne gå minen. Uanset hvad, en af os er på vej ned! Mit system: Min
|
|
| |||
| |||
| Wow nice stats lol og im omkring 95 kg 5 fod 10, im bf antagelse er kropsfedt, og det ville være omkring 23 bmi lol, har du hørt om pj Maguire? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ja jeg er en smule ind i det også, lift regelmæssig, spise den kost og shakes osv.
Gjort det til en cirka 12 måneder, og jeg er på £ 195, og 6'2, ved ikke, kropsfedt, men jeg ser rippede nok. Jeg ved ikke rigtig skærm / holde sig til en plan for aggressivt, men jeg er ren samlesats så alle gode. Mit system: Hybr! D
|
|
| |||
| |||
| Kølig. |
|
| |||
| |||
| Citat:
godt at se en anden ren BULKER! IM 5'11, 11 sten exactly/150lbs, men har en meget lav kropsfedt så resultater i form af masse kommer gennem hurtig, jeg formoder det en god ting, men jeg skære løs nok til at opbygge nogle gode masse og skæres derefter at se endnu flere resultater, stadig rippes som helvede, hvad mere kan jeg bede om, jeg netop wont nogensinde stå ved siden af Arnie ![]() im blot en af dem, pertentlig Æder Jeg formoder, men im stadig emballage i proteiner, kulhydrater og gode fedtstoffer mere energi end nogensinde før, i forhold til for to år siden alligevel så kan ikke klage
__________________ Temperaturen inde i denne æbletærte er over 1000 grader. Hvis jeg kan klemme det, en stråle af smeltet Bramley æble vil sprøjte ud. Kunne gå din vej; kunne gå minen. Uanset hvad, en af os er på vej ned! |
|
| |||
| |||
| også whats skyld jer bruge og hvad smag im øjeblikket nærmer sig slutningen af ON (optimal ernæring), dobbelt choc smag im overvejer jordbær næste, da det vil gå ned pænere med min morgen havre
__________________ Temperaturen inde i denne æbletærte er over 1000 grader. Hvis jeg kan klemme det, en stråle af smeltet Bramley æble vil sprøjte ud. Kunne gå din vej; kunne gå minen. Uanset hvad, en af os er på vej ned! |
|
| |||
| |||
| Jeg gav pulvere en prøve, før jeg kunne ikke råd til det lol, I'm nuværende omkring 15-16 sten og sidste gang jeg gik til læge, han sagde, at jeg var over vægt til min højde , Im øjeblikket spiser kogte æggehvider for protein og optage magt løft, der er udfærdiget med bodybuilding nu. |
|
| |||
| |||
| bare holde abit af hjerte før morgenmaden eller efter træning kammerat, for, at du fik en energi drik naturligvis, dont ønsker at spise løs på musklen Powerlifting im skubbe på det tidspunkt, som min vigtigste styrke er abit lav, få der selv så syg igen specifikt for masse!