![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| 1 Optimum Nutrition 100% Gold Standard Valle Banana Cream.
| |||
| |||
| Citat:
Jeg spiser gerne 250 g protein om dagen. Thats en lort belastning af kylling, æg og shakes. Deres muskler plejer vokse, hvis du ikke give dem noget at spise. |
|
| |||
| |||
| Hm, cheers for info gutter. |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citat:
banansagen ryste er det kinda sweet dave? den chokolade smag er ABIT, hvordan kan jeg sige det, plain Jeg hader æg, så jeg har tendens til at bryde op tre og bland dem med en fersken yoghurt, du cant smage dem, jeg ikke gør det ofte bare for en "pick me up« im normalt rammer ca 200g om dagen, jeg forsøger at have 2,5 G pr lbs kropsvægt, men jeg fysisk cant gør det, så im langsomt at bygge det op selv som mit stofskifte får hurtigere
Temperaturen inde i denne æbletærte er over 1000 grader. Hvis jeg kan klemme det, en stråle af smeltet Bramley æble vil sprøjte ud. Kunne gå din vej; kunne gå minen. Uanset hvad, en af os er på vej ned! Mit system: Min
|
|
| |||
| |||
| Det er en skam min dads i fængsel som jeg har desperat brug for en gym partner og ikke en eneste af mine venner er i det, eller kan gidet at gå til gymnastik. vægte derhjemme ikke føler halvere så effektiv som den gym: (nogen af jer to gå til gymnastik på dit eget? Jeg har prøvet og følte mig som en nar lol. og på et tidspunkt et stykke tid siden var jeg tager i 1.5 gram protein pr 1 pund kropsvægt, men jeg var omkring 10 sten derefter .... skulle omkring 315 gram protein nu. |
|
| |||
| |||
| Jeg tog fri vægte derhjemme betyder, jeg er nødt til at være ekstra forsigtig og ikke kan træne til at mislykkes med ting som bænk tryk osv. tænker på at få en effekt rack, men for mange penge i slutningen af dagen Jeg fik givet 200kg værd af plader omkring to uger tilbage, så im ikke nær kræver den gym at gå det ekstra vægt alle Jeg fik en bænk en BB og to sæt af DB's hvis du har brug for en detachør på et sidste sæt eller noget bede en person i gymnastik, næsten alle de gange ive spurgte de har været glade for at hjælpe mig!
__________________ Temperaturen inde i denne æbletærte er over 1000 grader. Hvis jeg kan klemme det, en stråle af smeltet Bramley æble vil sprøjte ud. Kunne gå din vej; kunne gå minen. Uanset hvad, en af os er på vej ned! |
|
| |||
| |||
| Citat:
|
|
| |||
| |||
| Samme her, vil jeg kun bruge frie vægte i hjemmet, for at være ærlig er det alt hvad du behøver, medmindre du ønsker at være Arnie. De vigtigste er at bryde tilbage af det, det tog mig mange måneder før jeg fik styrke og vendte et hjørne fra min svage uuddannet udgangspunkt, så kommer den tone og derefter ripps. Det ikke ske fra den ene dag er de fleste af de modeller, du kan se i herre sundhed er enten på roids eller har gjort det mange, mange år, eller begge dele. |
|
| |||
| |||
| Når jeg bænk derhjemme jeg kun bruges til at bruge 1 bar clamp så hvis jeg kommer til det sidste REP og i cant få det op (som jeg har gjort mange gange) alt, hvad jeg skal gøre, er at hælde baren og 1 side af vægte falde af, dens farlige i første omgang dog været et par gange, hvor vægtene er faldet af mens der i midten Tilbageførselsrapport så jeg holder mig til ca 20 kg mindre end min max rep og ophold på mindst 2 REPS fra min døde punkt. Jeg er i øjeblikket på udkig efter et job for at kunne udvide min vægt indsamling (kun 95kg) begynde at købe pulver igen og starte en ny bygge jeg har virkelig ikke forvente nogen endda svare på denne post på grund af min stereotype holdning til edb-entusiaster. |
|
| |||
| |||
| Citat:
__________________ Temperaturen inde i denne æbletærte er over 1000 grader. Hvis jeg kan klemme det, en stråle af smeltet Bramley æble vil sprøjte ud. Kunne gå din vej; kunne gå minen. Uanset hvad, en af os er på vej ned! |