![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| +1 Optimum Nutrition 100% Gold Standard Hera Banana Cream.
| |||
| |||
| Quote:
Syön kuin 250 grammaa proteiinia päivässä. Että paska kuorma kanaa, munia ja ravistelee. Sinun lihakset tapana kasvaa, jos et anna heille jotain syötävää. |
|
| |||
| |||
| hm, cheers varten info kaverit. |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Quote:
banaanialan ravista on kinda makea dave? että Choco maku on ABIT, kuinka voin esittää sen, plain Inhoan munia, joten minulla on tapana purkaa kolmen ja sekoita ne sisään persikka jogurtti, you cant maistaa niitä, en tee sitä usein vain, että "hakemaan minut" im tavallisesti kävi noin 200g päivässä, yritän olla 2.5G per lbs kehon painosta, mutta olen fyysisesti kallistuksen tehdä, joten im hitaasti rakennuksen sen vaikka minun aineenvaihdunta saa nopeammin
Lämpötila sisäpuolella omenapaistos on yli 1000 astetta. Jos minä purista, A Jet sulaa Bramley Apple ruiskauttaa ulos. Voi mennä teidän tavoin; voisi mennä minun. Joka tapauksessa, yksi meistä on menossa! My System: Minun
|
|
| |||
| |||
| Se on sääli, minun DaDa vankilassa kuin i kipeästi tarvitsemme kuntosali kumppani eikä yksikään ystäväni ovat sitä, tai se voidaan vaivautunut menemään kuntosalilla. painot kotona ei tunnu puolittaa yhtä tehokas kuin kuntosali: (jokin te kaksi käydä kuntosalilla omalla? Olen kokeillut ja tuntui kuin hölmö lol. ja eräässä vaiheessa jonkin aikaa sitten olin ryhtyy 1.5 gramma proteiinia per 1 kiloa painostaan, mutta olin noin 10 kiveä sitten .... olisi noin 315 grammaa proteiinia nyt. |
|
| |||
| |||
| i juna vapailla painoilla kotona ei tarkoita sitä, minun on oltava erityisen varovainen ja ei voi kouluttaa epäonnistumaan kanssa tavaraa kuten penkki paina etc ajattelu saada valtaa telineeseen, mutta liian paljon rahaa lopussa päivä Sain annetaan 200kg arvosta levyt noin kaksi viikkoa takaisin niin im ei läheskään tarvitsee kuntosali mennä, että ylimääräinen paino All I got on penkki BB ja kahdet TE: n jos tarvitset tulenjohtaja on viimeinen tai jotain pyytää joku kuntosalilla lähes kaikkia kertaa ive pyysi he ovat olleet tyytyväisiä auttaa minut ulos!
__________________ Lämpötila sisäpuolella omenapaistos on yli 1000 astetta. Jos minä purista, A Jet sulaa Bramley Apple ruiskauttaa ulos. Voi mennä teidän tavoin; voisi mennä minun. Joka tapauksessa, yksi meistä on menossa! |
|
| |||
| |||
| Quote:
|
|
| |||
| |||
| Sama täällä, i käyttää vain vapailla painoilla kotona, joka on rehellinen, se on kaikki mitä tarvitset, jos et halua olla Arnie. Niiden keskeinen rikkoo takana, se kesti useita kuukausia ennen kuin sain voimaa ja kääntyi nurkkaan minun heikko harjaantumaton lähtökohta, sitten tulee äänen ja sitten ripps. Se ei tapahdu yhdessä yössä, useimmat mallit näette mens terveys ovat joko roids tai ovat tehneet sen monta, monta vuotta, tai molemmat. |
|
| |||
| |||
| Kun i penkki kotona i käytetään ainoastaan käyttää 1 bar clamp joten jos pääsen viimeiseen rep ja i cant get it up (jotka olen tehnyt monta kertaa) kaikki minun täytyy tehdä, on kallistaa baari ja 1-puolelle, paino pudota, sen vaaralliset ensimmäisessä kuitenkin ollut pari kertaa, kun painot ovat laskeneet ja samalla puolivälissä rep niin i kiinni noin 20kg vähemmän sitten minun max rep ja pysyä vähintään 2 ripsi minun kuollut kohta. Olen etsii parhaillaan työtä voidakseen laajentaa minun paino kokoelma (vain 95kg) alkavat Osta jauheet uudelleen ja aloittaa uuden rakentaa En todellakaan odota kenenkään edes vastata tähän tehtävään vuoksi minun stereotyyppisen suhtautuminen tietokone harrastajia. |
|
| |||
| |||
| Quote:
__________________ Lämpötila sisäpuolella omenapaistos on yli 1000 astetta. Jos minä purista, A Jet sulaa Bramley Apple ruiskauttaa ulos. Voi mennä teidän tavoin; voisi mennä minun. Joka tapauksessa, yksi meistä on menossa! |