![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| +1 Optimum Nutrition 100% Gold Standard Whey Banana Cream.
| |||
| |||
| Citaat:
Ik eet graag 250 gram eiwit per dag. Thats a shit load van kip, eieren en shakes. Uw spieren wont groeien als je niet geven ze iets te eten. |
|
| |||
| |||
| hm, hoera voor de info jongens. |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citaat:
de banaan schudden is het een beetje zoet Dave? de choco smaak is abit, hoe kan ik het zei, gewoon Ik haat eieren, zodat ik de neiging te breken drie en meng ze met een perzik yoghurt, u huicheltaal smaak hen, ik doe het niet vaak slechts voor een "pick me up ' im gewoonlijk raken ongeveer 200g per dag, ik probeer te hebben 2.5G per kg lichaamsgewicht, maar ik fysiek cant doen, zo langzaam im opbouw daarvan al als mijn metabolisme krijgt sneller
De temperatuur in deze appeltaart is meer dan 1000 graden. Als ik knijp, een straal van gesmolten Bramley Apple zal spuiten uit. Kunnen gaan uw weg; kunnen gaan mijne. Hoe dan ook, een van ons is going down! Mijn Systeem: Van mij
|
|
| |||
| |||
| Het is een schande mijn vaders in de gevangenis omdat ik dringend behoefte aan een gymnasium partner en niet een van mijn vrienden zijn in, of het kan de moeite om naar het gymnasium. gewichten thuis voelt niet de helft zo effectief als de sportschool: (een van jullie twee gaan naar de sportschool op je eigen? Ik heb geprobeerd en voelde me als een idioot lol. en op een punt een tijdje geleden was ik te nemen in 1,5 gram eiwit per 1 pond lichaamsgewicht, maar ik was rond de 10 stenen dan .... zou moeten ongeveer 315 gram eiwit nu. |
|
| |||
| |||
| i trein vrije gewichten thuis betekent i moeten extra voorzichtig en kan niet trainen tot mislukken met spullen zoals bench press etc denken om een vermogen rack, maar te veel geld aan het eind van de dag Ik heb gezien 200kg waard platen van ongeveer twee weken terug, zodat im niet overal buurt hoeft de sportschool te gaan dat extra gewicht alles wat ik heb is een bank een VO en twee sets van DB's Als u behoefte aan een waarnemer op een definitief vastgesteld of iets vragen iemand in de sportschool, die bijna allemaal de tijden ive vroeg ze zijn blij om me eruit!
__________________ De temperatuur in deze appeltaart is meer dan 1000 graden. Als ik knijp, een straal van gesmolten Bramley Apple zal spuiten uit. Kunnen gaan uw weg; kunnen gaan mijne. Hoe dan ook, een van ons is going down! |
|
| |||
| |||
| Citaat:
|
|
| |||
| |||
| Same here, ik alleen gebruik maken van vrije gewichten thuis, om eerlijk te zijn is het alles wat je nodig hebt, tenzij u wilt worden Arnie. Deze sleutel is het breken van de achterkant van het, het heeft me vele maanden voordat ik je sterkte en bleek een hoek van mijn zwakke ongetraind uitgangspunt, dan komt de toon en vervolgens de ripps. Het gebeurt niet overnachten, het merendeel van de modellen die u ziet in de mens de gezondheid zijn, hetzij op roids of hebben doen vele, vele jaren, of beide. |
|
| |||
| |||
| Als ik bank thuis i alleen gebruikt voor het gebruik van 1 bar klem dus als ik naar de laatste rep en i cant get it up (die ik heb gedaan vaak) alles wat ik moet doen is kantel de bar en 1 kant van de gewichten af vallen, zijn gevaarlijk bij de eerste al een paar keer waar het gewicht van zijn gedaald, terwijl medio rep dus ik blijf tot ongeveer 20 kg minder dan mijn max rep en verblijf van ten minste 2 vertegenwoordigers van mijn dode punt. Ik ben momenteel op zoek naar een baan te kunnen verlengen mijn gewicht collectie (slechts 95kg) gaan kopen poeders opnieuw en starten van een nieuw te bouwen ik echt niet verwachten dat iedereen, ook het antwoord op deze post te wijten aan mijn stereotiepe houding ten opzichte van de computer liefhebbers. |
|
| |||
| |||
| Citaat:
__________________ De temperatuur in deze appeltaart is meer dan 1000 graden. Als ik knijp, een straal van gesmolten Bramley Apple zal spuiten uit. Kunnen gaan uw weg; kunnen gaan mijne. Hoe dan ook, een van ons is going down! |