mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > General Forums > Av Emne Diskusjon

Register

Bodybuilding / Powerlifting!

Reply

Thread Tools
Old 22 april 2008, 07:03
Administrator Group

Default Bodybuilding / Powerlifting!

1 Optimal Nutrition 100% Gold Standard Whey Banana Cream.

Prøvd mange og dette er den beste og billige også.

Min System: Hybr! D

Prosessor (er):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Hovedkort:
HP nForce 560
RAM-minne:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Om bord Integrert
Lydkort:
5.1 Om bord Integrert
Harddisk (er):
250GB 5400RPM SATA300
Optisk stasjon (er):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Case / PSU:
Stock HP
Cooling:
Stock HP
Nettverk / Internett:
10/100 Nic / 10MB Virgin Kabel
Skjerm (er):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 22 april 2008, 07:04
Administrator Group

Sitat:
Originally Posted by kanoakavirus View Post
Jeg ga pulver en prøve til jeg hadde ikke råd det lol, jeg er gjeldende rundt 15-16 stein og siste gang jeg gikk til legen han sa jeg var over vekt for min høyde , Im tiden spiser kokte egg hvitt for protein og ta seg makten løft, gjort med kroppen bygningen nå.
Eggs ingen måte kommer til å gi youn av protein du trenger.

Jeg spiser gjerne 250 gram protein per dag.

Dvs en dritt belastningen av kylling, egg og vibrering.

Deres muskler wont vokse hvis du ikke gir dem noe å spise.
Old 22 april 2008, 07:42
Donor Group

hm, jubelropet for info folkens.
Old 22 april 2008, 08:43
Donor Group

Sitat:
Originally Posted by Dave Hybrid View Post
1 Optimal Nutrition 100% Gold Standard Whey Banana Cream.

Prøvd mange og dette er den beste og billige også.
samme som men Ive bare prøvd Choco

det banan riste er det ganske søt dave? i Choco smak er abit, hvordan kan jeg sette det, vanlig

Jeg hater egg, så jeg pleier å bryte opp tre og bland dem med fersken yoghurt, du skrånende smak dem jeg ikke gjør det ofte bare for en "pick me up"

im normalt slag om 200g per dag, og jeg prøver å ha 2.5g per pund av kroppsvekt, men i fysisk skrånende gjøre det, så im langsomt bygge den opp selv som metabolisme blir raskere

Min System: Min

Prosessor (er):
AMD Athlon tokjerners
Hovedkort:
Winfast 6600
RAM-minne:
3GB
Graphics Card (s):
MSI 8600GT
Lydkort:
noen billige dx9 5.1
Harddisk (er):
Optisk stasjon (er):
Case / PSU:
Cooling:
Nettverk / Internett:
Skjerm (er):
Cibox 1440 x 900
Operating System (s):
Vista
Old 22 april 2008, 08:54
Donor Group

Det er en skam min dads i fengsel som i desperat behov for et treningsstudio partner og ikke en eneste av mine venner er i det, eller kan bli plaget for å gå til treningsstudio. vekter hjemme ikke føler halvere så effektiv som gym: (noen av dere to gå til gym på egenhånd? Jeg har prøvd og følte meg som en tosk lol. og på ett punkt en stund siden jeg ble tatt inn 1.5 gram protein per 1 pund av kroppsvekt, men jeg var rundt 10 stein da .... ville trenge rundt 315 gram protein nå.
Old 22 april 2008, 09:33
Donor Group

Jeg trener uten vekter hjemme

betyr at jeg må være ekstra forsiktig, og kan ikke trene til failure med ting som benk trykk osv.

tenker på å få strøm rack, men for mye penger på slutten av dagen

Jeg har gitt 200kg verd av platene om to uker tilbake så im ikke hvor som helst i nærheten av det gym å gå den ekstra vekten

Alt jeg har er en benk en BB og to sett med DB's

Hvis du trenger en spotter på en endelig satt eller noe be noen i treningsstudio, nesten alle de ganger Ive stilte de er glade for å hjelpe meg ut!

Old 22 april 2008, 10:38
Administrator Group

Sitat:
Originally Posted by mrdaveyk View Post
samme som men Ive bare prøvd Choco

det banan riste er det ganske søt dave? i Choco smak er abit, hvordan kan jeg sette det, vanlig

Jeg hater egg, så jeg pleier å bryte opp tre og bland dem med fersken yoghurt, du skrånende smak dem jeg ikke gjør det ofte bare for en "pick me up"

im normalt slag om 200g per dag, og jeg prøver å ha 2.5g per pund av kroppsvekt, men i fysisk skrånende gjøre det, så im langsomt bygge den opp selv som metabolisme blir raskere
It's really nice, ikke mye annerledes enn McDonalds hvis du bruker god melk og en blender.
Old 22 april 2008, 10:41
Administrator Group

Samme her, jeg bare bruke gratis vekter hjemme, for å være ærlig er det alt du trenger hvis du ønsker å være Arnie.

De nøkkelen bryte baksiden av det, det tok meg mange måneder før jeg fikk styrke og slått et hjørne av min svake untrained utgangspunkt, deretter kommer tone og deretter ripps.

Det skjer ikke over natten, de fleste av modellene du ser i Mens helse er enten på roids eller har gjort det mange, mange år, eller begge deler.
Old 22 april 2008, 10:49
Donor Group

Når jeg benken hjemme i bare brukes til å bruke 1 bar klemme så hvis jeg får for den siste rep og jeg skrånende få den opp (som jeg har gjort mange ganger) Alt jeg trenger å gjøre er å vippe bar og 1 side av vekt faller av, er farlig første skjønt, vært et par ganger der vekter har falt av, mens det i midten rep så hold deg til rundt 20kg mindre enn meg max rep og holde minst 2 representanter fra min døde punkt. Jeg er for tiden på utkikk etter en jobb for å kunne forlenge vekt samling (bare 95kg) begynner å kjøpe pulver igjen og starte en ny build jeg virkelig ikke forvente noen å selv svare på dette innlegget på grunn av min stereotype holdning til datamaskinen entusiaster.
Old 22 april 2008, 12:50
Donor Group

Sitat:
Originally Posted by kanoakavirus View Post
Når jeg benken hjemme i bare brukes til å bruke 1 bar klemme så hvis jeg får for den siste rep og jeg skrånende få den opp (som jeg har gjort mange ganger) Alt jeg trenger å gjøre er å vippe bar og 1 side av vekt faller av,
haha bare ikke gjøre det i gym yourll ser en tosk

Reply

Register

Hugseliste
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.