mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Allmänna Forum > Off Topic Discussion

Register

Bodybuilding / Styrkelyft!

Reply

Thread Tools
Old 22 april 2008, 07:03
Administrator Group

1 Optimum Nutrition 100% Gold Standard Vassle Banana Cream.

Försökte många och detta är den bästa och billigt också.

Mitt System: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Moderkort:
HP nForce 560
RAM Minne:
2GB DDR2 PC2-5300
Grafikkort (s):
Nvidia 7150M Flygburet Integrerad
Ljudkort:
5.1 Ombord Integrerad
Hårddisk (s):
250GB 5400RPM SATA300
Optisk enhet (er):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Mål / PSU:
Lager HP
Kylning:
Lager HP
Nätverk / Internet:
10/100 Nic / 10 MB Virgin Cable
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 22 april 2008, 07:04
Administrator Group

Citat:
Ursprungligen postat av kanoakavirus View Post
Jag gav pulver försöka tills jag inte skulle ha råd med det lol, I'm nuvarande cirka 15-16 sten och sista gången jag åkte till doktorn han sa att jag var över vikt för min höjd , Im just nu äter kokt äggvita för protein och ta makten lyft, gjort med kroppen byggnaden nu.
Ägg något sätt kommer att ge youn det protein du behöver.

Jag äter gärna 250 gram protein per dag.

Thats ett skit belastning på kyckling, ägg och skakar.

Dina muskler brukar växa om du inte ger dem något att äta.
Old 22 april 2008, 07:42
Givargruppen

hm, skål för info grabbar.
Old 22 april 2008, 08:43
Givargruppen

Citat:
Ursprungligen postat av Dave Hybrid View Post
1 Optimum Nutrition 100% Gold Standard Vassle Banana Cream.

Försökte många och detta är den bästa och billigt också.
samma som utan ive bara försökte Choco

banansektorns skaka är det ganska söt dave? den choklad smak är lite, hur kan jag uttrycka det, slät

Jag hatar ägg, så jag tenderar att bryta upp tre och blanda dem med en persika yoghurt, du skränande smaka dem, jag gör det inte ofta bara för en "pick me up"

im normalt drabbar ca 200g per dag, jag försöker ha 2,5 g per kg kroppsvikt, men jag fysiskt cant göra det, så im långsamt bygga upp det dock som min ämnesomsättning blir snabbare

Mitt System: Min

Processor (s):
AMD Athlon dual core
Moderkort:
Winfast 6600
RAM Minne:
3Gb
Grafikkort (s):
MSI 8600GT
Ljudkort:
några billiga DX9 5.1
Hårddisk (s):
Optisk enhet (er):
Mål / PSU:
Kylning:
Nätverk / Internet:
Monitor (s):
Cibox 1440 x 900
Operating System (s):
Vista
Old 22 april 2008, 08:54
Givargruppen

Det är synd min pappor i fängelse som i desperat behov av ett gym partner och inte en enda av mina vänner är i den, eller kan brytt sig om att gå till gymmet. vikter hemma inte känner halvera så effektivt som gymmet: (någon av er två gå till gymmet på egen hand? Jag har försökt och kände mig som en idiot lol. och på en punkt för ett tag sedan jag var med i 1.5 gram protein per 1 kilo kroppsvikt, men jag var runt 10 sten sedan .... skulle behöva omkring 315 gram protein nu.
Old 22 april 2008, 09:33
Givargruppen

Jag tränar med fria vikter hemma

innebär att jag måste vara extra försiktig och inte kan träna att misslyckas med saker som bänk tryck etc

tänker på att få en effekt rack, men för mycket pengar i slutet av dagen

Jag har gett 200kg värt plåtar ungefär två veckor tillbaka så im inte ens i närheten behöver gym att gå att extra vikt

Allt jag har är en bänk en BB och två uppsättningar av DB: s

Om du behöver en ELDOBSERVATÖR på en sista uppsättningen eller något be någon i gym, nästan alla gånger ive frågade de har gärna hjälpa mig!

Old 22 april 2008, 10:38
Administrator Group

Citat:
Ursprungligen postat av mrdaveyk View Post
samma som utan ive bara försökte Choco

banansektorns skaka är det ganska söt dave? den choklad smak är lite, hur kan jag uttrycka det, slät

Jag hatar ägg, så jag tenderar att bryta upp tre och blanda dem med en persika yoghurt, du skränande smaka dem, jag gör det inte ofta bara för en "pick me up"

im normalt drabbar ca 200g per dag, jag försöker ha 2,5 g per kg kroppsvikt, men jag fysiskt cant göra det, så im långsamt bygga upp det dock som min ämnesomsättning blir snabbare
Det är verkligen fint, inte mycket annat att McDonalds om du använder bra mjölk och en mixer.
Old 22 april 2008, 10:41
Administrator Group

Samma här, jag bara använder fria vikter hemma, att vara ärlig det är allt du behöver om du inte vill vara Arnie.

De viktigaste är att bryta ryggen av den, det tog mig många månader innan jag fick styrka och vände ett hörn av mitt svaga outbildad utgångspunkt, sedan kommer tonen och sedan ripps.

Det händer inte över en natt, de flesta av de modeller som du ser i MENS hälsa antingen på roids eller har gjort det många, många år, eller bådadera.
Old 22 april 2008, 10:49
Givargruppen

När jag bänk hemma i bara använde 1 bar clamp så om jag får till den sista rep och jag skränande få den upp (vilket jag har gjort många gånger) allt jag behöver göra är att luta bar och 1 sida av vikter lossna, dess farliga vid första dock varit ett par gånger där vikterna har fallit av samtidigt i mitten rep så jag hålla mig till ca 20 kg mindre än min max rep och stanna minst 2 representanter från min död punkt. Jag är just nu letar efter ett jobb för att kunna förlänga min vikt insamling (endast 95kg) börjar köpa pulver igen och börja ett nytt bygga Jag vill verkligen inte vänta sig någon att ens svara på detta meddelande på grund av min stereotypa inställning till datorn entusiaster.
Old 22 april 2008, 12:50
Givargruppen

Citat:
Ursprungligen postat av kanoakavirus View Post
När jag bänk hemma i bara använde 1 bar clamp så om jag får till den sista rep och jag skränande få den upp (vilket jag har gjort många gånger) allt jag behöver göra är att luta bar och 1 sida av vikter lossna,
haha just dont göra det på gym yourll ser en dåre

Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.