![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| 1 Optimum Nutrition 100% Gold Standard Vassle Banana Cream.
| |||
| |||
| Citat:
Jag äter gärna 250 gram protein per dag. Thats ett skit belastning på kyckling, ägg och skakar. Dina muskler brukar växa om du inte ger dem något att äta. |
|
| |||
| |||
| hm, skål för info grabbar. |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citat:
banansektorns skaka är det ganska söt dave? den choklad smak är lite, hur kan jag uttrycka det, slät Jag hatar ägg, så jag tenderar att bryta upp tre och blanda dem med en persika yoghurt, du skränande smaka dem, jag gör det inte ofta bara för en "pick me up" im normalt drabbar ca 200g per dag, jag försöker ha 2,5 g per kg kroppsvikt, men jag fysiskt cant göra det, så im långsamt bygga upp det dock som min ämnesomsättning blir snabbare
Temperaturen inne i den här äppelpajen är över 1000 grader. Om jag krama den, en stråle av smält Bramley Apple kommer att spruta ut. Kan gå din väg, skulle kunna fortsätta mitt. Hursomhelst, en av oss är på väg ner! Mitt System: Min
|
|
| |||
| |||
| Det är synd min pappor i fängelse som i desperat behov av ett gym partner och inte en enda av mina vänner är i den, eller kan brytt sig om att gå till gymmet. vikter hemma inte känner halvera så effektivt som gymmet: (någon av er två gå till gymmet på egen hand? Jag har försökt och kände mig som en idiot lol. och på en punkt för ett tag sedan jag var med i 1.5 gram protein per 1 kilo kroppsvikt, men jag var runt 10 sten sedan .... skulle behöva omkring 315 gram protein nu. |
|
| |||
| |||
| Jag tränar med fria vikter hemma innebär att jag måste vara extra försiktig och inte kan träna att misslyckas med saker som bänk tryck etc tänker på att få en effekt rack, men för mycket pengar i slutet av dagen Jag har gett 200kg värt plåtar ungefär två veckor tillbaka så im inte ens i närheten behöver gym att gå att extra vikt Allt jag har är en bänk en BB och två uppsättningar av DB: s Om du behöver en ELDOBSERVATÖR på en sista uppsättningen eller något be någon i gym, nästan alla gånger ive frågade de har gärna hjälpa mig!
__________________ Temperaturen inne i den här äppelpajen är över 1000 grader. Om jag krama den, en stråle av smält Bramley Apple kommer att spruta ut. Kan gå din väg, skulle kunna fortsätta mitt. Hursomhelst, en av oss är på väg ner! |
|
| |||
| |||
| Citat:
|
|
| |||
| |||
| Samma här, jag bara använder fria vikter hemma, att vara ärlig det är allt du behöver om du inte vill vara Arnie. De viktigaste är att bryta ryggen av den, det tog mig många månader innan jag fick styrka och vände ett hörn av mitt svaga outbildad utgångspunkt, sedan kommer tonen och sedan ripps. Det händer inte över en natt, de flesta av de modeller som du ser i MENS hälsa antingen på roids eller har gjort det många, många år, eller bådadera. |
|
| |||
| |||
| När jag bänk hemma i bara använde 1 bar clamp så om jag får till den sista rep och jag skränande få den upp (vilket jag har gjort många gånger) allt jag behöver göra är att luta bar och 1 sida av vikter lossna, dess farliga vid första dock varit ett par gånger där vikterna har fallit av samtidigt i mitten rep så jag hålla mig till ca 20 kg mindre än min max rep och stanna minst 2 representanter från min död punkt. Jag är just nu letar efter ett jobb för att kunna förlänga min vikt insamling (endast 95kg) börjar köpa pulver igen och börja ett nytt bygga Jag vill verkligen inte vänta sig någon att ens svara på detta meddelande på grund av min stereotypa inställning till datorn entusiaster. |
|
| |||
| |||
| Citat:
__________________ Temperaturen inne i den här äppelpajen är över 1000 grader. Om jag krama den, en stråle av smält Bramley Apple kommer att spruta ut. Kan gå din väg, skulle kunna fortsätta mitt. Hursomhelst, en av oss är på väg ner! |