![]() |
|
| |||
| |||
| Hej alla, har jag kommit till en punkt där jag skränande finna något av intresse med min dator längre, jag verkar använda det mindre och mindre. När jag kommer online jag besöker cj, youtube, och göra lite fotoredigering mellan tjänster, men det är allt jag tycker är ännu avlägset underhållande. Någon vård att dela sin dag med aktiviteter dag dator? kan sprida lite ljus över min situation. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| y'know vad du behöver? ett nytt grafikkort, ett pimpin skärm, och några nya spel man. Call of Duty 4 multiplayer, och Team Fortress 2 är allt du behöver för en rolig dag. ta en kompis och skjuta folk.
mitt dagliga liv dator? jag gör av dagordning i guess. kolla mina mail kontrollera CJ och TST kolla mina två favorit bland tecknade hemsidor och se om det finns en ny post Kontrollera somethingawful.com och se om det finns en ny video Let's play. I grund och botten bara spelar igenom ett spel och tejp sig med sidan kommentar. tenderar att vara rolig. när jag har gjort det, jag hoppa in på Steam och se om min kompis Chris är online och om han är, får jag se om han vill spela multiplayer saker med meh. som tar upp ett par timmar. efter att han gjort det eller jag, ska jag ladda upp portalen, Half Life 2, ep 1 eller ep 2, eller cod4 och pop bort något singleplayer-uppdrag. saknas, ska jag titta runt och lägger ut på mina olika forum, och bara chatta online. då får jag uttråkad igen och hoppa på tv-links.cc och titta på ett av mina favoritprogram eller filmer. och om allt detta misslyckas, då måste jag få bort min lata @ ss, och gå ut och besöka vänner. eller spela biljard. eller att sova eftersom det är nog 3 igen som det är nu. haha. Jag kan och kommer att hitta något att göra. och jag måste eftersom det vanligtvis inte är en hel del annat att göra runt här .... dum Florida suger så illa ... Mitt System: Hesekiel
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Fram till nyligen har jag egentligen bara använt min dator för lite av Internet.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jag känner likadant ibland Konaka
| |||
| |||
| Start a blog. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jag är aldrig tråkigt på min pc
| |||
| |||
| Cheers guys, kan titta in i spel och en blogg, kanske på fotoredigering lol. |
|
| |||
| |||
| Jag älskar fotoredigering en gång tog jag en bild på min vän gav honom blått ögonbryn verkligen röda läppar svarta tänder och en lila skjorta och en annan i tiden gjorde honom ser riktigt brun |
|
| |||
| |||
| Post dem här? eller skapa en tråd fotoredigering, jag vill men jag kan knappt typ med detta onk. |
|
| |||
| |||
| im inte särskilt bra im fortfarande lärande photoshope |