![]() |
|
| |||
| |||
| For det første im nye så hej, ive været tanker om at starte min egen virksomhed online bygge baser og sælger dem på internettet. Nu er jeg dont plan om at gå hele den britiske, jeg skal til at reklamere for de lokale, fordi jeg ved, jeg kan slå priserne på Currys og pc-verden. Sagen er den jeg har aldrig bygget en computer fra bunden før, at det kan lyde skørt, men jeg forstår en masse om dem, og jeg kan arbejde det ud ved hjælp af sund fornuft, IMO det bare tager tapperhed. Så i dag jeg har bestilt nogle dele og installeret en ny CPU og hukommelse i min egen pc, blot for at minde mig selv om jeg kunne gøre det, og im om at tage springet i erhvervslivet. Så for de sidste par dage ive blevet læst gennem fora som denne forsøger at få en forståelse af ting, for eksempel var det først i dag jeg forstået 667MHZ stod i RAM, og hvordan det i forbindelse med opbygningen af en pc. Im ikke ekspert, men jeg samle ting op hurtigt, jeg først for nylig fundet ud af om satanisk osv., og hvad det var, og alt det der. På dette tidspunkt kan jeg finde dele, som vil arbejde sammen og skabe en god spec pc til en god pris. Så spørgsmålet, tror du im vanvittigt for at gå i forretninger, når jeg har så lidt erfaring. Jeg ved lige nu jeg kan ikke finde ud af, hvad der fungerer godt sammen for at give optimal performance. Men jeg ved, at det grundlæggende og dvs al im prøver at gøre lige nu. Min målgruppe er de mennesker, der dont kende for meget om pc'er og ønsker en billig en med gode specs. Så igen, som jeg gør det rigtige, eller er jeg tosset? Kan jeg lærer undervejs? får jeg i over mit hoved. Jeg håber, at svarene er positive, fordi ive blevet ønskede at gå ind i virksomheden i så lang tid, men ive aldrig rigtig haft modet, men jeg tror, im gonna tage skridt denne gang. så ærlige udtalelser? Skål! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg tror, at du er modig at starte din egen virksomhed.
Men hvor hurtigt kan du lære? Folk ofte lærer af deres fejltagelser som man siger, men i dette tilfælde fejl vil føre til utilfredse kunder, og selv om du vil være villig til at bringe tingene i orden dit omdømme vil lide. Fastsættelse af fejl vil også koste dig tid og penge. Men jeg tror omdømme er yderst vigtigt. Jeg sælger pc'er selv lokalt i mindre målestok, for det meste ældre pc'er, som jeg kan få for billige derefter sælge til folk, der måske købe en anden pc eller bare vil have noget simpelt og billigt. Langt størstedelen af de mennesker, jeg behandler, er mennesker, der har hørt fra andre, jeg har beskæftiget sig med før, der viser, hvordan ord i munden spreder sig så hurtigt. Folk ønsker minimum af besvær med en pc især "mennesker, der dont kende for meget om pcs". Skaderne på dit omdømme ved selv en person, som køber fra dig og har til at holde bringe ting tilbage, vil være meget skidt for erhvervslivet. Dette gælder især, når du sælger ting lokalt. De fleste af de mennesker, jeg behandler, er mennesker, der har hørt fra andre, jeg har beskæftiget sig med før. (Proving vigtigheden af ry og mund til mund). Dette førte til masser af arbejde at gøre basale reparationer og fjernelse af vira mv, som IMO er langt mere indbringende som ofte er det kun kræver tid og ikke hardware. Edit:I dont hævder at være nogen form for forretningsmand, og det er mest en hobby for mig, men jeg håber, at mit råd er et formål. Mit system: Krlll
|
|
| |||
| |||
| Jeg forstår dig svar. Jeg ved, at der er nogle store risici, men han sådan som jeg ser det er syg, har 3 forskellige basisenheder en værdi for pengene pakke, så en god pc, der kan gameing og dem en hi-spec. Før jeg vil sælge fra min hjemmeside. Jeg kunne sælge et par på ebay, at vænne sig til bilding dem og at sikre, at de arbejder. Jeg vil også være læring. Jeg kan også sætte et par i købe og sælge som "uønsket gave" og sælge det der. Obviouisly Jeg vil prøve det hele før hånd. Jeg har planer om at holde sig til én linje for at lære det godt, før du prøver noget for besværligt. Det vil være Athlon baserede system ved hjælp Socket AM2 Tror du, det vil være ok? Jeg vil også gerne vide, hvad du tror, at jeg måske har brug for. Sidst jeg planlægger at komme ind opgraderinger og virus afsked. Hvilken type af værktøjer / software vil du anbefale til denne type arbejde? mabye en ekstern harddisk, der indeholder anti-virus software osv. Tak igen. |
|
| |||
| |||
| Jeg ville have troet det ville være vanskeligt at konkurrere med online priser, men hvis du derefter kan godt for dig. De pc'er du sælger afhænger naturligvis af dit mål market.I ville elske at sælge high-end gaming rigge, men jeg ved, at jeg ville det ikke sælge mange. Noget, der har "højttalere / printer, partiet" synes at være en favorit. ![]() De fleste mennesker vil give dig, at langt væk ser ud, når du begynder at tale om de finere punkter af hardware. Bare sørg for at det kører glat. Værktøjer til at gøre opgraderinger ville være en screwdriver.LOL Im spøg, men du ikke virkelig har brug for mange redskaber, måske et voltmeter og en loddekolbe, men når du kommer til at stadium komponenter kan lige så godt erstattes. Jeg ville altid have reservedele liggende og aldrig smide noget væk, selv ting, der virker gamle og useless.Many gange folk er kommet ind med gamle pc'er, der er nødvendige for nye eller mere RAM, virkelig gamle ting. For Viruse / spyware jeg ville bruge den sædvanlige (kapre dette, Spybot, Ad-Aware) Jeg vil også scanne harddisken form min egen pc, hvis nødvendigt. Værste kommer til værste jeg ville lave en frisk installation, så der fabrikat nøglen finderne (ligesom Magisk Jelly Bønne osv.), før de går i arbejde er et must. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| For det første, jeg holder mine hænder op til dig. Det er et modigt skridt, og du er nået halvvejs med din vilje til at committ. Kig på TCF, hvis du ønsker et godt eksempel. Dave (ejeren) satte sig for et år og lært VB, han kører også sin egen virksomhed bygning og salg af computere. Han lægger en enorm mængde tid og kræfter på begge. For et år siden denne side var lidt af en ghosttown; folk at tilmelde sig og gøre en stilling, meget få tilmeldinger osv. Med en smule indsats og vedholdenhed Dave gjorde det ske. Nu ser på os, og vi vokser hele tiden, så har vi fantastiske mods i form af SocialWarfare og Evilfantasy. Vi har også nogle store medlemmer: Krill, Cyberspacegenie, Cew27, Emrys88, Blackmirror, Historygirl, McBee. G'awd the list goes on. Definitely forstå dine behov, og markedsføring dit produkt spiller ind i det, prisen er også nummer et faktor i dit foreslåede markedssegment (folk, der ikke kender til pc's er ikke så fussed om bygge kvalitet for eksempel). De fleste af din virksomhed, i første omgang vil komme fra mund til mund, så gør altid, hvad du siger, du skal gøre, når du siger, du skal gøre det. Har et kort praktisk at give en kundes (så måske de vil give det videre), naturligvis være høflig, forklare, men ikke patronisere og ser pæne og ryddelige, når de besøger. First impressions count. Men så er kundeservice, alle, der køber fra dig lægger stor tiltro til, at så godt.
|
| |||
| |||
| ** Tråd flyttet til Business Discussion **
__________________ hørt wow er en bedre kontraceptiv derefter piller, ingen vittighed jeg spillede rs for 2-3 år og 2 uger efter jeg stoppede Jeg har mistet min jomfruelighed. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| Tak for de råd og opmuntring. Som jeg sagde i dont plan for at komme ind over mit hoved. Jeg har fundet billige reservedele på ebuyer og arie osv. samt fra en lokal hardware-leverandør, der opererer tæt på mig. Jeg planlægger at spare penge ved at købe OEM dele så meget som muligt, og senere på storindkøb. I dont betyder gerningstidspunktet sige folk, der dont kende for meget om stk. Men hvad jeg mener med det er im ikke vil forsøge at bluffe min måde med nogle seriøse gamer søger at forbedre Performace af hans top noch pc. Med wather afkøling og RAID og alt det der. Jeg har tænkt mig at holde mig til, hvad jeg kender og explad som jeg lærer. Jeg vil starte små så im ikke at risikere en masse penge i begyndelsen. Ive skal investere alle mine overskuddet direkte tilbage til virksomheden. Jeg regner med først at etablere mit selskab, så gå hen og få mere handel konti. Kilde de billigste dele og bygge, hvad jeg ville overveje at være en bargin jeg mener AMD Athlon 64 X2 Dual core 3800 + 1 GB DD2 667MHZ Ram MSI 256 MB grafikkort HDTV ud 160 GB SATA HD 20 x SATA DVD-RW med LightScribe Windows XP Rediger for at tilføje thats med en 450W strømforsyning satanisk og 24 pin 10/100/1000 Ethernet LAN £ 279,99 Derpå tilsættes porto og emballage ikke at være rimeligt? |
|
| |||
| |||
| Overvejer om din kunde ikke vil være gamer's, men bare det kontor / internet type du ønsker at tilføje en form for kontor-software i pakken. Andet end at prisen virker fint for mig.
__________________ hørt wow er en bedre kontraceptiv derefter piller, ingen vittighed jeg spillede rs for 2-3 år og 2 uger efter jeg stoppede Jeg har mistet min jomfruelighed. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| Du faktisk gjort en god pointe der. Hvis IM sælger til private brugere, de vil have bestemte ting med det, så syg at se på at tilføje nogle printere og kontor-software mv |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Du har måske allerede gjort det, men just in case ....
Hvis dette bliver dit vigtigste indtægtskilde så vil jeg foreslå, at du sammensætte en detaljeret forretningsplan. Dens noget, der synes at være lidt af en smerte at gøre, men er meget værd. En forretningsplan kinda tvinger dig til at se på og tænke over hvert enkelt element i virksomheden, ikke blot produktion, men marketing, økonomi, salg, kundeservice, konkurrent forskning osv. Det skal gå et stykke vej at hjælpe dig med at få øje på eventuelle problemer, før du starte virksomhed. For eksempel kan i dit område der være nogen, der allerede gør noget lignende (bortset fra PC verden, osv.) en undersøgelse af, før du kan afgøre, hvad de gør godt, og hvad de gør dårligt og justere din virksomhed som et resultat. Det vil også, for eksempel vise dig klart, hvor mange computere du har brug for at sælge en måned til at foretage en anstændig indkomst. Der er ikke noget sværere end at begynde at gøre noget, og derefter at indse, at der var et par ting, du ikke finder på forhånd. Hvis virksomheden ikke tager ned, vil det også være god praksis for prognoser, der er noget, der vil være afgørende, hvis du pludselig har brug for yderligere finansiering. En god forretningsplan vil også hjælpe dig til at måle, hvordan du gør, og at justere tingene. Jeg er i øjeblikket ved at sammensætte en virksomhed, så jeg taler af erfaring. Efter at samle den forretningsplan, indså jeg, at hvis jeg gjorde virksomheden den måde, jeg oprindeligt havde planlagt jeg har brug for flere mennesker, selv om det hadnt syntes, at vejen på forhånd. Jeg siger ikke, at dette vil være tilfældet med dig, men der kan være andre vigtige ting, at det vil bringe frem i lyset. I en nøddeskal, god planlægning vil vise dig eventuelle besvær / problemer på papir, så du kan undgå dem i den virkelige verden. Så go for it fuldt ud, er jeg sikker på, at alle de mennesker her støtte dig om, hvad du gør. Mit system: Elefanten
|
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Bygningen Min Alt i ét Rig. | feags420 | General Hardware Chat | 15 | 26 februar 2009 12:54 |
| Opbygning af ny pc | fman | General Hardware Chat | 2 | 6. feb 2008 16:26 |
| Opbygning af en ny pc | Thunderer | General Hardware Chat | 5 | 18 januar 2008 04:58 |
| Bygningen dette antræk for nu | chrismorris730 | General Hardware Chat | 3 | 15 januar 2008 21:15 |
| Opbygning af min egen PC | clintondavidn | General Hardware Chat | 14 | 8. sep 2007 09:34 |
| Thread Tools | |
| |