![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Ensinnäkin IM uusi niin hei, ive ajatellut aloittavat oman yrityksen verkossa rakentamisen perusteet ja myydä niitä Internetissä. Nyt i dont suunnitelma mennä Iso-Britanniaan, aion mainostaa paikallista, koska tiedän, että voin voittaa hintoja Currys ja PC-maailmassa. Asia on, etten ole koskaan rakennettu tietokoneen tyhjästä ennen, että voi kuulostaa hullulta, mutta en ymmärrä paljon niistä ja voin työskennellä tämän käyttäen tervettä järkeä, IMO se vie urheutta. Tänään tilasin joitakin osia ja asentaa uuden suorittimen ja muistin minun pc, vain muistuttaa itseäni voisin tehdä sen, ja IM aikeissa ottaa ratkaiseva askel liiketoiminnan. Niinpä viime päivinä ive käsittelyn kautta foorumeilla, kuten tässä yritetään saada ymmärtämään asioita, esimerkiksi vasta nyt tajusin 667MHZ puolusti RAM-muistiin ja miten se liittyy rakennuksen kpl. IM ole mikään asiantuntija, mutta otan asioita nopeasti, olen vasta hiljattain huomasivat SATA jne., ja mikä se oli ja kaikki. Tällä hetkellä voin löytää osia, jotka tekevät yhteistyötä ja luoda hyvät spec PC hyvään hintaan. Joten kysymys, oletteko sitä mieltä im hullu menee yrityksille, kun minulla on niin vähän kokemusta. Tiedän nyt i cant selvittää, mikä toimii hyvin yhdessä parhaalla mahdollisella tavalla Perfomance. Mutta tiedän, että perusasiat ja thats all IM yrittää tehdä juuri nyt. Omat kohdemarkkinat ovat ihmiset dont know liikaa kpl ja haluavat halvalla ainoa hyvän tiedot. Joten jälleen, olen tehnyt oikein tai olenko hullu? Voin oppia kuin Yhdyn? saan yli pääni. Toivon, että vastaukset ovat myönteisiä, koska ive halunnut mennä liiketoimintaa niin kauan, mutta ive ole oikeastaan koskaan ollut rohkeutta, mutta uskon, im gonna ottaa askel tällä kertaa. niin rehellisiä mielipiteitä? Hurraa! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Mielestäni olette rohkeita käynnistää oman yrityksen.
Mutta kuinka nopeasti voit oppia? Usein ihmiset oppivat virheistään kuten sanonta menee, mutta tässä tapauksessa virheitä johtaa tyytymättömiä asiakkaita ja vaikka et välttämättä halua laittaa asiat kuntoon sinun maine kärsii. Vahvistamisesta virheitä myös maksaa aikaa ja rahaa. Mutta uskon, että maine on erittäin tärkeä. Myyn PC itse paikallisesti pienessä mittakaavassa, lähinnä vanhemmat tietokoneet, että saan halvan myyvät ihmisille, jotka ovat ehkä ostaa toinen tietokoneen tai haluat vain jotain yksinkertaista ja halpaa. Valtaosa ihmisistä käsittelen ovat ihmisiä, jotka ovat kuulleet muilta olen käsitellyt aiemmin siitä, miten suusta suuhun leviää niin nopeasti. Ihmiset haluavat vähintään kohun tietokoneen kanssa erityisesti "ihmiset dont know liikaa kpl". Vahinko sinun maine on yksikin ihminen joka ostaa pois sinun ja se pitää tuoda asian takana on erittäin huono liike. Tämä pätee erityisesti silloin, kun myyt asioita paikallisesti. Useimmat ihmiset käsittelen ovat ihmisiä, jotka ovat kuulleet muilta olen käsitellyt ennen. (Proving merkitys maineen ja word of mouth). Tämä johti paljon työtä tekee perus-korjaus-ja virusten poistaminen jne. joka IMO on paljon kannattavampaa kuin usein se vain vaatii aikaa, eikä laitteisto. Edit:I dont väittävät olevansa tahansa liikemies, ja tämä on lähinnä harrastus, mutta toivon, että minun neuvoni on jotakin hyötyä. My System: Krlll
|
|
| |||
| |||
| Kiitos, vastauksesta. Tiedän, että on joitakin suuria riskejä, mutta niin mielestäni on huonosti on 3 eri peruslaitteet vastinetta rahalle paketti, niin hyvä kpl pystyy gameing ja niiden hi spec. Before I myy minun verkkosivuilla. Voisin myydä muutaman eBay, tottua bilding ne ja varmistaa niiden työtä. Minä myös oppimista. Voin myös laittaa vähän ostamaan ja myymään "ei-toivotut lahja" ja myydä siellä. Obviouisly Minä testata kaikki etukäteen. Olen suunnittelun kiinni linjan tietää sen hyvin, ennen kuin yrittää mitään liian hankalaa. Se on Athlon-pohjainen järjestelmä käyttäen Socket AM2 Luuletko, että tämä on ok? Haluaisin myös tietää, mitä mieltä minä ehkä. Lopulta Aion päästä päivityksiä ja virusten poistaminen. Minkälaista työkaluja / ohjelmistojen haluat suositella tämän tyyppistä työtä? mabye ulkoinen kiintolevy sisältää anti-virus ohjelmisto jne. Kiitos jälleen. |
|
| |||
| |||
| Olisin luullut, että olisi vaikea kilpailla verkossa hintoja, mutta jos ei niin hyvää sinulle. PC myyt riippuu tietenkin sinun kohde market.I haluaisivat myydä korkean loppuun pelaamista laitetta, mutta tiedän wouldnt myydä paljon. Jotain, joka on "kaiuttimet / tulostin, erä" näyttää olevan suosikki. ![]() Useimmat ihmiset antavat sinulle, että kaukaa etsiä, kun aletaan puhua hienompia kohtia laitteisto. Varmista vain, että se toimii moitteettomasti. Työkaluja tehdä päivityksiä olisi screwdriver.LOL IM joking mutta sinulla ei todellakaan tarvitse paljon välineitä, ehkä volttimittari ja juotin mutta kun pääsemme siihen vaiheeseen osat voidaan myös korvata. Olisin aina varaosia, joka sijaitsee noin eikä koskaan heitä mitään pois, vaikka tavaraa, joka näyttää vanhoja ja useless.Many kertaa ihmiset ovat tulleet vanhojen tietokoneiden että tarvitaan uusia tai enemmän RAM-muistia, todellinen vanha kamaa. Varten viruse / spyware haluan käyttää tavanomaisia (kaapata tämän, Spybot, Ad-Aware) Haluaisin myös skannata kovalevyn muodossa oman PC tarvittaessa. Pahin Pahimmassa tekisin uutta asentaa niin ottaa hedelmä avain FINDERS (kuten maaginen Jelly Bean jne.) ennen kuin työhön on välttämätöntä. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ensinnäkin pitää käteni sinusta. Se on rohkea liikkua, ja olet puolimatkassa kanssa halukkuutta committ. Katsokaa TCF jos haluat malliesimerkkinä. Dave (omistaja) istui vuoden ajan ja oppinut VB, hän myös toimii oman yrityksensä kehittämiseen ja myyntiin tietokoneita. Hän tuo valtavasti aikaa ja vaivaa molempia. Vuosi sitten tämä sivusto oli hieman Ghosttown, ihmiset kirjautumisesta ja tehdä yksi virka, hyvin vähän kirjautumisia jne. Kanssa vähän työtä ja sitkeyttä Dave teki sen tapahtua. Katsokaa nyt meille, me kasvaa koko ajan, meillä on upea Mods muotoinen SocialWarfare ja Evilfantasy. Olemme myös hienoja jäsenet: Etelänkrilli, Cyberspacegenie, Cew27, Emrys88, Blackmirror, Historygirl, McBee. G'awd lista jatkuu. Ehdottomasti ymmärtämiseen markkinoiden tarpeita, ja kaupan tuote soittaa siihen, hinta on tärkein tekijä ehdottamanne segmentillä (ihmisiä, jotka eivät tiedä PC: n ei ole niin fussed noin build quality esimerkiksi). Suurin osa yrityksesi aluksi tulevat suusta suuhun, niin aina mitä sanot aiot tehdä, kun sanot aiot tehdä sitä. Onko kortti kätevä, jotta kaikki asiakkaan (niin ehkä he sitä tule), tietenkin olla kohtelias, selittää, mutta ei holhota ja katsoa siisti ja siisti, kun vierailevat. First impressions count. Mutta niin on asiakaspalvelua, jokainen, joka ostaa sinulta tuo paljon uskoa tuohon myös.
|
| |||
| |||
| ** Thread muutti Business Keskustelu **
__________________ Kuulin wow on parempi ehkäisimet sitten pilleri ei vitsi i pelataan rs 2-3 vuotta ja 2 viikkoa, kun olen lopettanut i kadottanut neitsyys. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| Kiitos neuvoja ja kannustusta. Kuten sanoin, i-kirjain dont suunnittelet yli pääni. Olen löytänyt halpoja osien ebuyer ja aaria jne. samoin kuin paikallisen laitteiston toimittajan, jotka toimivat lähellä minua. Olen suunnitelma säästää rahaa ostamalla OEM-osia niin paljon kuin mahdollista ja myöhemmin mittakaavaedun. I dont sitä rikosta tehdessään sanoa ihmiset dont tietää paljon kpl. Mutta mitä minä tarkoitan, että on tär aio yrittää bluffata tapani hieman osaaville pelaajille jotka haluavat parantaa Performance hänen alkuun noch kpl. Kanssa wather jäähdytys sekä RAID ja kaikki. Aion pitäytyä siinä, mitä tiedän ja explad kuin opin. Minä aloitan pieni niin im ole vaarana paljon rahaa alussa. Ive voidaan sijoittaa kaikki minun voitot suoraan takaisin yhtiöön. Aion ensin perustaa oma yritys sitten mennä ja saada lisää kaupan osuus. Lähde halvimmat osat ja rakentaa mitä olisin pitävät bargin tarkoitan AMD Athlon 64 X2 Dual Core 3800 + 1GB DD2 667MHZ Ram MSI 256MB Graphics Card HDTV out 160 Gt SATA HD 20 x SATA DVD-RW LightScribe Windows XP Muokkaa lisätä thats kanssa 450W PSU SATA-24-pin 10/100/1000 Ethernet LAN £ 279.99 Sitten lisätään postimaksu ja pakkaus Kuulostaako kohtuullinen? |
|
| |||
| |||
| Huomioon asiakkaasi eivät tule Gamer's vaan toimisto / internet tyyppi voit lisätä jonkinlainen toimisto-ohjelmiston osaksi nippu. Muuta kuin, että hinta tuntuu fine to me.
__________________ Kuulin wow on parempi ehkäisimet sitten pilleri ei vitsi i pelataan rs 2-3 vuotta ja 2 viikkoa, kun olen lopettanut i kadottanut neitsyys. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| Olet todellakin tehnyt hyvää kohta siellä. Jos IM myymällä kotikäyttäjät haluavat tiettyjen asioiden kanssa, niin huonosti tutkimme lisäämällä joitakin tulostimia ja Office-ohjelmistot jne. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Olet ehkä jo tämän, mutta vain siinä tapauksessa ....
Jos tämä tulee olemaan teidän pääasiallinen tulonlähde sanoisin, että olet koota yksityiskohtainen liiketoimintasuunnitelma. Se mikä tuntuu olevan hieman kipua tehdä, mutta on erittäin kannattavaa. Liiketoimintasuunnitelma kinda pakottaa tutkia ja miettiä jokainen osa liiketoimintaa, ei vain tuotantoa, vaan markkinointi, rahoitus, myynti, asiakaspalvelu, kilpailija tutkimus jne. On jossain määrin auttaa sinua havaita mahdollisia ongelmia, ennen kuin aloittaa liiketoiminnan. Esimerkiksi omalla alueella voi olla joku jo tekemässä jotain vastaavaa (paitsi PC-maailmassa, jne.) on tutkia, ennen kuin voit päättää, mitä he tekevät ja missä he tekevät huonosti ja muokata yrityksen seurauksena. Se myös esimerkiksi näyttää selkeästi, kuinka monta tietokonetta sinun täytyy myydä kuukaudessa tehdä kohtuullisen toimeentulon. Ei mitään vaikeampaa kuin alat tekemään jotain ja sitten huomata, että oli muutamia asioita, joita ei pidä etukäteen. Jos yritys ottaa pois, se on myös hyviä käytäntöjä ennustamiseen, joka on jotain, joka on välttämätöntä, jos yhtäkkiä tarvitaan lisärahoitusta. Hyvä liiketoimintasuunnitelma auttaa sinua myös arvioimaan, miten teette ja muuttaa asioita. Olen tällä hetkellä koota yrityksen joten puhun kokemuksesta. Jälkeen kokoaminen liiketoimintasuunnitelman tajusin, että jos en yritysten miten olin alun perin minun tarvitsee enemmän ihmisiä, vaikka hadnt näytti näin etukäteen. En sano, että tämä asia teidän kanssanne, mutta voi olla muitakin tärkeitä asioita, että se tuo esille. Lyhyesti sanottuna, hyvä suunnittelu näyttää mahdolliset hankaluudet / ongelmat paperille, jotta voit välttää niitä todellisessa maailmassa. Joten mene sen täysin, olen varma, että kaikki ihmiset täällä tukea teitä, mitä olet tekemässä. My System: Norsumanageri
|
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Rakennus My All in One Poraustornin. | feags420 | Rautatavaran Chat | 15 | 26th Feb 2009 12:54 |
| Rakentamalla uutta kpl | fman | Rautatavaran Chat | 2 | 6. Helmikuu 2008 16:26 |
| Building a New Pc | Thunderer | Rautatavaran Chat | 5 | 18th Jan 2008 04:58 |
| Rakennus tämän rig nyt | chrismorris730 | Rautatavaran Chat | 3 | 15 Jan 2008 21:15 |
| Rakennus oman PC | clintondavidn | Rautatavaran Chat | 14 | 8. Sep 2007 09:34 |
| Thread Tools | |
| |