mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Algemene Forums > Off Topic Discussie

Register

Bouwen PCs

Reply

Thread Tools
Old 5 oktober 2007, 13:54
Lid Fractie

Default Bouwen PCs

Ten eerste im nieuw dus hallo, is ive denken over het starten van mijn eigen bedrijf online-opbouw bases en ze te verkopen op het internet. Nu i dont plan om alle van de UK gaan, ga ik om te adverteren plaatselijke omdat ik weet dat ik de prijzen van Currys en PC-wereld te verslaan.

Het ding is dat ik heb nog nooit een computer opgebouwd vanuit het niets voor, dat klinkt misschien gek, maar ik begrijp een heleboel over hen en ik kan dit werk met behulp van gezond verstand, imo het duurt slechts moed.

Dus vandaag bestelde ik sommige onderdelen en installeerde een nieuwe cpu en geheugen in mijn eigen pc, gewoon om mezelf eraan te herinneren wat ik kon doen, en im punt om de sprong te wagen in het bedrijfsleven te nemen.

Dus voor de laatste paar dagen Ive lezen via forums als deze proberen om een greep van de dingen, zoals het was alleen vandaag realiseerde ik me wat de 667MHZ stond in het RAM en hoe het met betrekking tot het bouwen van een pc.

Im geen deskundige, maar ik dingen oppakken snel, alleen heb ik onlangs hoorde over sata etc en wat dat was en dat allemaal. Op dit moment vind ik de onderdelen die zullen samen te werken en bouwen aan een goede spec pc voor een goede prijs.

Dus de vraag, denk je im gek voor een bedrijf te starten als ik zo weinig ervaring. Ik weet nu i cant uit te werken wat goed werkt samen om een optimale perfomance geven. Maar ik weet wel dat de basics en thats all im proberen nu te doen.

Mijn doelgroep zijn de mensen die dont weet te veel over pc's en willen een goedkope met goede specs.

Dus nogmaals, ik ben het juiste te doen of ben ik gek? Kan ik leren als ik meegaan? krijg ik over mijn hoofd.

Ik hoop dat de antwoorden zijn positief omdat Ive wilde gaan in zaken zo lang, maar nooit echt ive had de darmen, maar ik denk dat im gonna dit keer de stap te nemen.

zo eerlijk adviezen?

Sante!
Old 5 okt 2007, 14:13
Donor Groep

Default Bouwen PCs

Ik denk dat je moedig bent om te beginnen met je eigen bedrijf.
Maar hoe snel kan je leren?
Vaak leren door hun fouten zoals het gezegde gaat maar in dit geval fouten zal leiden tot ontevreden klanten en al ben je bereid kunnen zijn om dingen recht te zetten je reputatie zal lijden.
Fixing fouten zullen ook kosten u tijd en geld.
Maar ik denk reputatie is enorm belangrijk.
Ik verkoop pc's zelf lokaal op kleine schaal, meestal oudere pc's die ik kan krijgen voor goedkope vervolgens te verkopen aan mensen die misschien zijn het kopen van een tweede PC of gewoon iets wilt eenvoudig en goedkoop.
De overgrote meerderheid van de mensen die ik omgaan met zijn mensen die hebben gehoord van anderen heb ik behandeld voor, waaruit blijkt hoe van mond tot mond verspreidt zich zo snel.
Mensen willen minimaal gedoe met een PC in het bijzonder de "mensen die dont weet te veel over st.
De schade aan uw reputatie door nog een persoon die koopt u af en heeft te houden om het ding terug zal zeer slecht zijn voor het bedrijfsleven.
Dit geldt vooral wanneer je dingen te verkopen lokaal.
Merendeel van de mensen die ik omgaan met zijn mensen die hebben gehoord van anderen heb ik behandeld voor. (Proving het belang van de reputatie en van mond tot mond).
Dit leidde tot veel werk te doen fundamentele reparaties en het verwijderen van virussen etc die IMO is veel lucratiever zo vaak het slechts vergt tijd en niet hardware.

Edit:
I dont beweren dat elke vorm van zakenman en dit is vooral een hobby voor mij, maar ik hoop dat mijn advies is van een aantal gebruiken.

Mijn Systeem: Krlll

Processor (s):
Intel Q9550@4.33Ghz
Moederbord:
Gigabyte GA-EP45-UD3P
RAM Geheugen:
4x2GB OCZ Platinum PC8500
Graphics Card (s):
Gainward 4870X2 (840 Core 940 Mem)
Sound Card:
Onboard HDA
Hard Drive (s):
Een paar lol 1650GB totale
Optische Drive (s):
1xDVD PHILIPS DVD +-RW
Case / PSU:
Antec 1200/Enermax Infiniti 720W
Koeling:
Tuniq Tower 120
Netwerk / Internet:
Dual Gigabit Ethernet
Monitor (s):
Acer 22 "breedbeeld
Operating System (s):
Vista x64 Ultimate
Old 5 okt 2007, 14:21
Lid Fractie

Default Bouwen PCs

Ik waardeer je antwoord. Ik weet dat er een aantal belangrijke risico's, maar hij manier zie ik het ziek zijn 3 verschillende basiseenheden een waarde voor je geld pakket, dan is een goede pc kan gameing en hen een hi spec. Voordat ik zal verkopen van mijn website.

Ik zou een paar verkopen op eBay, om te wennen aan bilding hen en voor dat ze werken. Ik zal ook leren. Ik zou ook kunnen stellen een paar in het kopen en verkopen als "ongewenst geschenk" en daar verkopen. Obviouisly zal ik alle testen voordat de hand.

Ik ben van plan vast te houden aan een lijn om het goed te leren voordat je probeert iets te lastig. Dat zal Athlon gebaseerd systeem met socket AM2

Denkt u dat dit zal worden ok?

Ook ik zou graag willen weten wat je denkt dat ik nodig zou kunnen hebben. Uiteindelijk Ik ben van plan om in upgrades en verwijderen van virussen.

Wat voor soort tools / software zou u aanbevelen voor dit soort werk?

misschien wel een externe harde schijf met anti-virus software etc

Nogmaals bedankt.
Old 5 oktober 2007, 14:37
Donor Groep

Default Bouwen PCs

Ik zou gedacht hebben dat het moeilijk zou worden om te concurreren met online prijzen, maar als je kunt dan goed voor je.
De pc's die je verkoopt hangt natuurlijk af van uw doelgroep market.I graag high-end gaming rigs te verkopen, maar ik weet dat ik wouldnt verkopen veel.
Iets dat heeft "luidsprekers / printer, de partij" lijkt een favoriet.
De meeste mensen zullen je zo ver weg te kijken wanneer je beginnen te praten over de finesses van hardware.
Zorg ervoor dat het soepel verloopt.

Tools voor het doen upgrades zou een screwdriver.LOL
Im een grapje, maar je niet echt nodig veel tools, misschien een voltmeter en een soldeerbout, maar zodra je op die fase onderdelen en kan worden vervangen.

Ik zou altijd reserveonderdelen liggen en nooit iets weg te gooien, zelfs dingen die oud lijkt en useless.Many keer mensen komen met oude pc's die nodig nieuwe of meer ram, echte oude stuff.
Voor vries / spyware Ik zou gebruik maken van de gebruikelijke (kapen dit, Spybot, Ad-Aware) Ik zou ook scannen van de harde schijf vorm mijn eigen pc, indien nodig.
Slechtste aankomt op het ergste ik zou doen een verse installatie dus met productcode vinders (zoals Magical Jelly Bean, enz.) voordat u naar werk is een must.
Old 5 oktober 2007, 14:41
Donor Groep

Default Bouwen PCs

Ten eerste, houd ik mijn handen aan jou. Het is een moedige zet, en je bent halverwege daar met uw bereidheid om committ.

Kijk TCF als u een goed voorbeeld willen. Dave (de eigenaar) die voor een jaar en leerde zat VB, loopt hij ook zijn eigen bedrijf opbouwen en verkopen van computers.

Hij legt een enorme hoeveelheid tijd en moeite in beide.

Een jaar geleden deze site was een beetje een Ghosttown, mensen aanmelden en het maken van een post, zeer weinig aanmeldingen enz.

Met een beetje inspanning en doorzettingsvermogen Dave maakte het gebeuren. Kijk nu eens naar ons, we zijn steeds de hele tijd, we hebben fantastische mods in de vorm van SocialWarfare en Evilfantasy. We hebben ook een aantal geweldige leden: Krill, Cyberspacegenie, Cew27, Emrys88, Blackmirror, Historygirl, McBee. G'awd de lijst gaat maar door.

Zeker het begrijpen van uw behoeften van de markt en marketing van uw product speelt in, de prijs is ook de nummer een factor in uw voorgestelde marktsegment (mensen die niet weten Over PC's zijn niet zo liepen druk over de kwaliteit bouwen bijvoorbeeld).

De meerderheid van uw bedrijf in eerste instantie afkomstig zijn van mond tot mond, dus altijd doen wat je zegt je gaat doen als je zegt je gaat doen. Heb een kaart handig om een klant (dan misschien zullen ze het doorgeven), uiteraard worden beleefd, maar leggen niet de voorkeur geven en kijken netjes en opgeruimd bij een bezoek. Eerste indrukken tellen.

Maar zo is de klantenservice, iedereen die koopt van u zet een veel geloof in dat ook.

-Kanoakavirus

Mijn Systeem: Zoomy

Processor (s):
E8400@3.6ghz (400x9) @ 1.15v
Moederbord:
Asus P5K Premium
RAM Geheugen:
2GB Dominator 8500
Graphics Card (s):
BFG 8800GT
Sound Card:
Xfi Extremegamer
Hard Drive (s):
3.35TB ext opslag. Int 2TB opslag
Optische Drive (s):
LG GGC H20L
Case / PSU:
Enermax 720w
Koeling:
AC7
Netwerk / Internet:
Monitor (s):
245 ter, 931B (Samsung)
Operating System (s):
Vista 32P
Old 5 oktober 2007, 14:58
Donor Groep

Default Bouwen PCs

** Thread verplaatst naar Business Overleg **

-Kanoakavirus
Old 5 oktober 2007, 15:30
Lid Fractie

Default Bouwen PCs

Bedankt voor het advies en aanmoediging. Zoals ik al zei i dont plan om in meer dan mijn hoofd. Ik heb gevonden goedkope onderdelen op Misco en aria, enz. alsmede van een lokale hardware leverancier die opereren dicht bij mij.

Ik ben van plan over geld besparen door het kopen van oem delen zo veel mogelijk en later in bulk koopt. I dont bedoel delict pleegt terwijl hij mensen die zeggen dont weet te veel over st. Maar wat ik bedoel met die im niet gaan proberen en bluf mijn weg met een aantal serieuze gamer op zoek naar verbetering van de performace van zijn top Noch st. Met wather koeling en RAID en zo.

Ik ga vast te houden aan wat ik weet en als ik explad leren. Ik zal beginnen klein, zodat im niet riskeren een hoop geld in het begin. Ive investeert al mijn winst direct weer in het bedrijf.

Ik ben van plan te geven eerst mijn bedrijf ga dan naar en meer handel rekeningen te krijgen. Bron de goedkoopste onderdelen en bouwen wat ik zou overwegen om een Bargin ik bedoel

AMD Athlon 64 X2 Dual core 3800 +
1GB Ram DD2 667MHZ
MSI 256mb Graphics Card HDTV-uit
160 GB Sata HD
20 x SATA DVD-RW met LightScribe
Windows XP
Bewerken om thats toe te voegen met een sata 450W PSU en 24-pins
10/100/1000 Ethernet LAN

279,99 pond

Voeg vervolgens verzendkosten en verpakking

doet dat redelijk lijkt?
Old 5 oktober 2007, 15:36
Donor Groep

Default Bouwen PCs

Uitgaande van uw klanten zullen niet worden gamer, maar net het kantoor / internet type dat u wilt misschien een of andere vorm van kantoor-software toe te voegen in de bundel.

Anders dan dat de prijs lijkt me fijn.

-Kanoakavirus
Old 5 oktober 2007, 15:56
Lid Fractie

Default Bouwen PCs

Je feitelijk een goed punt daar. Als im verkoop aan de thuisgebruikers zullen willen bepaalde dingen mee, zo ziek kijken naar het toevoegen van een aantal printers en office software, enz.
Old 5 oktober 2007, 17:29
Donor Groep

Default Bouwen PCs

U mag dit al gedaan hebben, maar voor het geval ....

Als dit gaat worden uw belangrijkste bron van inkomsten dan zou ik suggereren dat je samen een gedetailleerd bedrijfsplan. Haar iets dat lijkt een beetje pijn te doen, maar is zeer de moeite waard. Een businessplan kinda dwingt je te kijken naar en denken over elk element van het bedrijf, niet alleen de productie, maar marketing, financiën, verkoop, klantenservice, onderzoek, enz. Het concurrent of andere manier moet gaan om u te helpen om mogelijke problemen ter plaatse voor u start het bedrijf. Zo kan, in uw regio er iemand al iets gelijkaardigs te doen (afgezien van de PC wereld, enz.) door onderzoek voordat je kunt beslissen wat ze goed doen en wat ze aan het doen zijn slecht en aanpassen van uw bedrijf als gevolg. Ook zal, bijvoorbeeld, laten zien duidelijk hoeveel computers je nodig hebt om te verkopen een maand tot een fatsoenlijk leven te maken. Er is niets moeilijker dan om te beginnen met iets te doen en dan te beseffen dat er een paar dingen die je niet van tevoren niet gedacht had.

Indien het bedrijf vertrekt, zal het ook goed zijn voor het voorspellen, dat is iets dat zal van essentieel belang als u plotseling extra financiering nodig hebben. Een goed business plan zal u ook helpen om te meten hoe u doet en om dingen aan te passen. Ik ben momenteel het samenstellen van een bedrijf, dus ik spreek uit ervaring. Na het samenstellen van het business plan realiseerde ik me dat als ik het bedrijf van de manier waarop ik was oorspronkelijk van plan zou ik meer mensen nodig heeft, hoewel het hadnt leek op die manier vooraf. Ik zeg niet dat dit het geval zal met u zijn, maar er kunnen andere belangrijke dingen dat het aan het licht. In een notendop wordt een goede planning tonen u eventuele ruzies / problemen op papier, zodat u ze kunt vermijden in de echte wereld.

Dus go for it ganser harte, ik weet zeker dat alle mensen hier aan de ondersteuning die u op wat u doet.

Mijn Systeem: De Olifant

Processor (s):
Intel Core 2 Quad Q6600
Moederbord:
Asus P5K-E/Wi-fi
RAM Geheugen:
2GB Corsair XMS
Graphics Card (s):
Asus EN8600GT Silent
Sound Card:
Hard Drive (s):
Samsung HD501
Optische Drive (s):
ASUS DRW-1814BLT
Case / PSU:
Antec P180/Corsair HX620
Koeling:
Thermalright Ultra-120 extreme
Netwerk / Internet:
Monitor (s):
Dell 2005FPW 20 inch
Operating System (s):
Windows Vista Home Premium
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Bouwen Mijn All in One Rig. feags420 Algemeen Hardware Chat 15 26 feb 2009 12:54
Bouwen van nieuwe pc fman Algemeen Hardware Chat 2 De 6 februari 2008 16:26
Het bouwen van een nieuwe pc Donderaar Algemeen Hardware Chat 5 18 Jan 2008 04:58
Bouwen aan dit tuig voor nu chrismorris730 Algemeen Hardware Chat 3 15 Jan 2008 21:15
Bouwen aan mijn eigen PC clintondavidn Algemeen Hardware Chat 14 8e sep 2007 09:34
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.