![]() |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Lol.
Dat is mooi damn funny. 40 min het schrijven van een e-mail, met de intuïtieve nieuwe wiel. "Alles is slechts een paar honderd klikken weg!"
|
|
|||
|
|||
|
Ik vond de nieuwe verbeterde batterij die bijna 20 minuten van ononderbroken gebruik.
Op een serieuze noot, hoe lang denkt u tot een geheel spraak geactiveerde computer wordt betaalbaar beschikbaar? |
|
|
|||
|
|||
|
Citaat:
Ik ben er zeker van dat is de reden waarom meer mensen maken geen gebruik van spraakherkenning te typen software, Ik heb waarschijnlijk 10 uur opleiding, maar in staat om te schrijven op 250 - 400 WPM, afhankelijk van hoe snel je praat is onbetaalbaar IMO. Ik kon geen last te trainen voor jong en oud, dan heb ik, en nu zou ik niet willen schrijven een essay zonder.
|
|||
|
|||
|
Met betrekking tot stemherkenning, de Vista is verrassend goed. Na een scouse accent, weinig mensen begrijpen me laat staan computers en ik was verrast toen hij erkende ongeveer 95% van mijn woorden eerste keer, een beetje training en zijn uitstekend!
|
|
|
|||
|
|||
|
@ Server en Razer: Really? Ik wist niet dat ze hadden gehad dat ze effectief zijn. Ik ga om te kijken naar dat. Ik kon echt blijken sommige artikelen dan. Ik heb de 2-4 vinger te typen ding, soms gooien ion een duim of twee als goed .........
|
|
|
|||
|
|||
|
Ja, ze zijn behoorlijk goed. Ga via de opleiding van een paar keer en leer de belangrijkste woorden en je bent goed om te chatten op de pc als een idioot praatziek hele dag = D
Mijn advies: niet gebruiken in de school of de openbare ruimte = P |
|
|
|||
|
|||
|
Leren typen goed is een zeer nuttige vaardigheid te hebben ook.
Met de praktijk 100WPM is gemakkelijk mogelijk op een goedkope hoogveen standaard toetsenbord. Ik kan regelmatig uitkloppen 70WPM zolang mijn hersenen kunnen denken dat snel:)
|
|||
|
|||
|
Citaat:
Mijn vrouw kan het type sneller dan enig secretaresse ze ooit heeft gehad, is het toetsenbord klinkt als een Gatling gun toen ze er op. |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
40 min te schrijven van een e-mail,
20 min. batterij gebruik, zegt dat het allemaal echt van Apple
Als bouwers gebouwde gebouwen de manier waarop programmeurs programma's heeft geschreven, dan is de eerste specht die langs zou vernietigen beschaving. Een computer eenmaal beat me at chess Maar het was geen partij voor mij kick boksen.
![]() Mijn Systeem: redden137
|