![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
|
Temperaturen inne i denne apple pie er over 1000 grader. Hvis jeg presse den, et jetfly av smeltet Bramley apple vil sprute ut. Kunne gå veien, kunne gå min. Uansett, en av oss går ned! Min System: Min
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Lol. Det er ganske jævla morsomt. 40 minutter til å skrive en e-post, med intuitive nye hjulet. "Alt er bare noen få hundre klikk unna!"
|
| |||
| |||
| Jeg likte den nye bedre batteri som gir nesten 20 minutter med sammenhengende bruk. På en alvorlig notat, hvor lenge tror du til en helt stemme aktivert datamaskin vil være rimelig tilgjengelig? |
|
| |||
| |||
| Sitat:
Jeg er sikker på at det er grunnen til at flere folk ikke bruker talegjenkjenning skrive programvare Jeg brukte nok 10 timer trening, men å kunne skrive på 250 - 400 wpm avhengig av hvor fort du snakke er uvurderlig IMO. Jeg kunne ikke gidder å trene den for alderen, så jeg gjorde, og nå ville jeg ikke lyst til å skrive et essay uten.
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| I forhold til stemmegjenkjenning, det Vista er overraskende gode. Å ha scouse aksent, få mennesker kan forstå meg si datamaskiner og jeg ble overrasket da det anerkjente ca 95% av mine ord første gang, litt trening og utmerket! |
|
| |||
| |||
| @ Server og Razer: Virkelig? Jeg var ikke klar over at de hadde hatt dem som effektive. Jeg er nødt til å se på det. Jeg kunne virkelig slå ut noen artikler deretter. Jeg gjør det 2-4 finger skrive ting, noen ganger kaster ion en tommel eller to, så vel ......... |
|
| |||
| |||
| Ja, de er ganske bra. Gå gjennom trening et par ganger og lære de viktigste ordene og du er flink til å chatte på PC-en din som en blithering idiot hele dagen = D Mitt råd: Ikke bruk i skolen eller offentlig område = P |
|
| |||
| |||
| Lære å skrive riktig er en veldig nyttig kunnskap å ha også. Med praksis 100WPM er lett tilgjengelig for en billig bog standard tastatur. Jeg kan ofte slå ut 70WPM så lenge hjernen min kan det fort:)
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| Sitat:
Min kone kan skrive raskere enn noen sekretær hun noensinne har hatt, tastaturet høres Gatling gun når hun er på. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| 40 minutter til å skrive en e-post 20 mins batteristrøm bruk, sier alt egentlig fra Apple
Dersom byggherrer bygde bygninger måten programmerere skrev programmer, da den første hakkespett som kom ville ødelegge sivilisasjonen. En datamaskin gang slo meg i sjakk Men det var ingen match for meg på kickboksing. ![]() Min System: redden137
|