![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
|
Temperaturen inne i den här äppelpajen är över 1000 grader. Om jag krama den, en stråle av smält Bramley Apple kommer att spruta ut. Kan gå din väg, skulle kunna fortsätta mitt. Hursomhelst, en av oss är på väg ner! Mitt System: Min
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Lol. Det är ganska jävla roligt. 40 minuter att skriva ett e-post, med intuitiva nya hjulet. "Allt är bara några hundra klick bort!"
|
| |||
| |||
| Jag gillade den nya förbättrade batteri som ger nästan 20 minuters oavbruten användning. På en allvarlig anmärkning, hur länge tror du till en helt röstaktiverade datorn kommer att bli ekonomiskt tillgänglig? |
|
| |||
| |||
| Citat:
Jag är säker på att det är anledningen till att fler människor inte använder röstigenkänningen skriva programvara, jag tillbringade förmodligen 10 timmar utbildning, men att kunna skriva på 250 - 400 wpm beroende på hur snabbt man talar är obetalbart IMO. Jag kunde inte ha brytt sig om att träna det i evigheter sedan jag gjorde, och nu skulle jag inte vill skriva en uppsats utan den.
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| När det gäller röstigenkänningen, Vista är överraskande bra. Med en LIVERPOOLDIALEKT accent, få människor förstår mig inte tala om datorer och jag blev förvånad när det erkänns cirka 95% av mina ord första gången, lite utbildning och dess utmärkta! |
|
| |||
| |||
| @ Server och Razer: Verkligen? Jag inte inser att de hade fått dem att effektivt. Jag ska titta på det. Jag kan verkligen vända ut vissa artiklar då. Jag gör 2-4 finger skriva sak, ibland kastar ion en tumme eller två och ......... |
|
| |||
| |||
| Ja, de är ganska bra. Gå igenom utbildningen några gånger och lära sig viktiga ord och du är bra att chatta på datorn som en DUM idiot hela dagen = D Mitt råd: Använd inte i skolan eller offentliga rummet = P |
|
| |||
| |||
| Att lära sig att skriva ordentligt är en mycket användbar färdighet att ha så bra. Med praxis 100WPM lätt möjligt på en billig bog standard tangentbord. Jag kan regelbundet knock out 70WPM så länge som min hjärna kan tänka att snabbt:)
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| Citat:
Min hustru kan skriva snabbare än någon sekreterare har hon någonsin haft, tangentbordet låter som en Gatling gun när hon är på gång. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| 40 minuter att skriva ett e-post 20 min batteriström användning, säger allt egentligen från Apple
Om byggarna byggt byggnader vägen programmerare skrev program, sedan den första hackspett som kom längs skulle förstöra civilisationen. En dator en gång slog mig i schack Men det var ingen match för mig på kick boxning. ![]() Mitt System: redden137
|