![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Olin kaupoissa ebuyer ja i valita Google Checkout maksutapa ja se laski minun kortin niin olen yrittänyt uudelleen ja se on edelleen laskenut, joten i kirjautunut Google Checkout-tilin ja poistetaan ja lisätään uusi kortti ja se on edelleen laskenut. Myös tämä voi vaikuttaa tyhmä kysymys, mutta saan peritään minun epäonnistunut? |
|
| |||
| |||
| Sinun ei pitäisi peritään maksua ei ole vahvistettu. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Miksi ei vain käyttää kortin kautta Ebuyer sitten?
|
| |||
| |||
| Tein mutta im ihmettelevät, miksi Google doesnt työn ive sähköpostiisi niin katso, mitä tapahtuu |
|
| |||
| |||
| Quote:
Ebuyer ovat yleensä erittäin hyvän asiakaspalvelun kanssa.
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| Tarkoitan ive sähköpostiisi google koska minun ebuyer meni läpi |
|
| |||
| |||
| OK, I'm confused. Veloitustasi meni läpi, tai maksu käyttäen (tai yrittää käyttää) luottokorttisi meni läpi? |
|
| |||
| |||
| i lopulta maksetaan tavaroiden kautta ebuyer. Yritin Google Checkout mutta se laski, joten olen lähettänyt Google sähköpostia miksi se laski pohjimmiltaan he sanoivat soittaa pankkiin |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Oma tietokone ei tunnusta SD-kortille. Mitään vikaa Card Reader | tommyd | Drives & Removable Media | 6 | 15 marraskuu 2009 14:57 |
| P4 CPU, vid kortin, tv tunner kortin ja muistin myytävänä / kauppa | tardster | CJ Käytetyt Marketplace | 6 | 9 syyskuu 2009 12:33 |
| Uusi Graphics Card - Nykyinen kortti = NVIDIA GeForce 6150SE nForce 430 | anaconda1991 | Graphics Cards & Näytöt | 9 | 5th Aug 2009 08:44 |
| Haluan käyttää varastossa näyttösovittimen ja minun päivittää näyttösovittimen toget | demon102 | Graphics Cards & Näytöt | 3 | 2. Aug 2008 13:32 |
| Thread Tools | |
| |