![]() |
|
| |||
| |||
| Jag var shopping på ebuyer och jag väljer Google Checkout betalningssätt och minskade mitt kort så jag försökte igen, och det fortfarande sjönk det, så jag loggade in på mitt Google Checkout-konto och strukit och lagt till ett nytt kort och det fortfarande minskat. Även detta kan tyckas vara en dum fråga, men får jag betalt för min misslyckade försök? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Du bör inte tas ut som betalning har inte bekräftats.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Varför inte bara använda ditt kort rakt igenom Ebuyer då?
|
| |||
| |||
| Jag gjorde men im undrar varför min google icke verk ive mailade dem så se vad som händer |
|
| |||
| |||
| Citat:
Ebuyer vanligtvis mycket bra med kundservice.
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| Jag menar ive mailade google eftersom min ebuyer gick igenom |
|
| |||
| |||
| OK, jag är förvirrad. Din kostnad gick igenom, eller avgiften för att använda (eller försöker använda) ditt kreditkort gick igenom? |
|
| |||
| |||
| i slutändan betalas av varor genom ebuyer. Jag försökte Google Checkout men den sjönk, så jag skickade google ett email varför det sjönk i princip sa de att ringa upp din bank |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Min dator kommer inte att erkänna SD Card. Inget fel med kortläsare | tommyd | Drives & Removable Media | 6 | 15 november 2009 14:57 |
| P4 CPU, vid kortet tv tunner kortet och minne för försäljning / handel | tardster | CJ Används Marketplace | 6 | 9 september 2009 12:33 |
| Nytt grafikkort - Aktuella Card = NVIDIA GeForce 6150SE nForce 430 | anaconda1991 | Grafikkort & Skärmar | 9 | 5 august 2009 08:44 |
| Jag vill använda mitt lager grafikkort och min uppgradera grafikkortet Toget | demon102 | Grafikkort & Skärmar | 3 | 2 august 2008 13:32 |
| Thread Tools | |
| |