mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Generelle Fora > Off Topic Discussion

Register

Kina, Tibet og Olympics08

Reply

Thread Tools
Old 5. april 2008, 09:40
Donor-Gruppen

Er der nogen enig med mig i, at den britiske bør skyr den nazistiske faklen ritual i morgen? OK, lad atleter konkurrerer, men hvorfor give et udstillingsvindue for Kina som denne?

Åh, og er dette forum til rådighed i Kina, og vil det blive censureret der?

Old April 5, 2008, 09:46
Donor-Gruppen

Vi har jo invitere den kinesiske som vært for legene, og de har meget pænt enige om at bruge det årlige budget for flere afrikanske republikker på infrastruktur. Det er uhøfligt ikke at klappe dem, da de går forbi. Bravo Kina, vej at gå.

Mit system: Tim

Processor (s):
Athlon 64 3500 +
Bundkort:
Asus A8N-VM CSM
RAM Hukommelse:
Corsair PC3200 CL2 DDR-400 2GB
Grafikkort (r):
NVIDIA GeForce 6600 512 MB
Lydkort:
Cherry RS 6000 M tastatur
Harddisk (e):
Barracuda.7 + 2x200GB 58MB / s opretholde
Optisk drev (r):
Samsung DVD-ROM TS-H352
Sag / PSU:
Thermaltake Soprano
Køling:
Stock
Network / Internet:
Telewest 2x20Mb/sec
Monitor (s):
SXGA fladskærm
Operating System (s):
Slackware (2.6.27.7) (Fluxbox)
Old April 5, 2008, 09:57
Donor-Gruppen

Citat:
Oprindeligt Indsendt af stedet View Post
Vi har jo invitere den kinesiske som vært for legene, og de har meget pænt enige om at bruge det årlige budget for flere afrikanske republikker på infrastruktur. Det er uhøfligt ikke at klappe dem, da de går forbi. Bravo Kina, vej at gå.
Vi inviterede dem på den betingelse, at de ryddede op deres handling! De kan få deres spil, men vi behøver ikke at klappe den fakkel-bearing lidt! Plus, komme ud af Tibet!

Old April 5, 2008, 10:01
Donor-Gruppen

Jeg er enig med dig med det samme og utvetydigt, hvis du kan vise mig det mindste bevis for, at "vi har inviteret dem på den betingelse, at de ryddede op deres handling" er sandt. Det må være det bedste tilbud, du har set hele ugen, makker. Go for it, post det her, og jeg stod skulder ved skulder med dig.
Old April 5, 2008, 10:30
Donor-Gruppen

Citat:
Oprindeligt Indsendt af stedet View Post
Jeg er enig med dig med det samme og utvetydigt, hvis du kan vise mig det mindste bevis for, at "vi har inviteret dem på den betingelse, at de ryddede op deres handling" er sandt. Det må være det bedste tilbud, du har set hele ugen, makker. Go for it, post det her, og jeg stod skulder ved skulder med dig.
Ikke just beviser, men:

http://www.hrw.org/english/docs/2008...china17986.htm

http://hrw.org/english/docs/2008/01/31/china17987.htm

http://query.nytimes.com/gst/fullpag...rssnyt&emc=rss

Er du hævder, at Kina ikke har foretaget sådanne løfter? (Da betingelserne for støtte til det at være vært for de olympiske lege?)

Old April 5, 2008, 10:46
Donor-Gruppen

Citat:
Oprindeligt Indsendt af Mike0001 View Post
Ikke just beviser, men:

http://www.hrw.org/english/docs/2008...china17986.htm

http://hrw.org/english/docs/2008/01/31/china17987.htm

http://query.nytimes.com/gst/fullpag...rssnyt&emc=rss

Er du hævder, at Kina ikke har foretaget sådanne løfter? (Da betingelserne for støtte til det at være vært for de olympiske lege?)
Jeg var, ja. Jeg kan se påstanden om, at "Kina gjort eksplicit løfter om at forbedre menneskerettighederne før De Olympiske Lege, så det er helt legitimt at spørge den kinesiske regering til at holde sit ord", men nogen som helst oplysning om, hvor man finde teksten til disse løfter. Det slår mig som en helt usandsynlig ting for Kina at have gjort, vil jeg meget gerne se, hvad de sagde, der bliver fortolket på denne måde.
Old April 5, 2008, 10:50
Donor-Gruppen

Jeg noterer mig fra den tredje af din CITES (som ikke var der, da jeg var besvarer, så dette er en anden post), at:

''Vi er skuffede over, at IOC ikke få garantier fra den kinesiske regering om menneskerettighedsspørgsmål, før de giver legene væk,''siger Sidney Jones, Asien direktør for Human Rights Watch, der er baseret i New York. ''Nu byrden bliver for sponsorer og regeringer fielding teams til at sikre, at krænkelser af menneskerettighederne ikke finder sted i direkte forbindelse med legene. Jeg tror ikke, at legene vil ændre tingene på egen hånd.''

Der snarere går sammen med, hvad jeg sagde.

"Mr. Yuan sagde, økonomiske fremskridt" vil medbringe fremskridt inden for kultur, sundhed, uddannelse, sport og ikke mindst af alle, der svarer fremskridt inden for menneskerettigheder årsager ". Im sikker på, at han har ret, men det er mere en forudsigelse end en forpligtelse.
Old 6 April 2008, 10:10
Donor-Gruppen

Tja, det er ok da! Lad os sende i vores trupper toppen hjælpe Kina!

Old 6 April 2008, 10:28
Donor-Gruppen

Jeg vil nøjes med bare ikke at banke dem til lovligt politiarbejde Tibet, hvordan går det?
Old 6 April 2008, 10:56
Donor-Gruppen

Id sige, lad em køre det her M8, lad em køre længden af landet, op og ned, lad alle tilhængere af Kina og dets regime støtte faklen, mens dens her,
Men på én betingelse intet politi, ingen barrierer, ingen lukkede veje
med nogen støtte eller hjælp
bare, hvordan det tibetanske folk skal føle,

En computer, en gang slog mig i skak
Men det var ingen match for mig på kick boksning.

Mit system: redden137

Processor (s):
AMD Opteron 165 o / c
Bundkort:
asus a8n SLI Deluxe
RAM Hukommelse:
2GB Corsair XMS pc3200 platium
Grafikkort (r):
8800gts o / c
Lydkort:
kreative SoundBlaster 4
Harddisk (e):
1x 80 GB 2x 250 GB
Optisk drev (r):
1x Sony DVD-RAM-drev 1xphillips dv
Sag / PSU:
700w moduler PSU
Køling:
luft
Network / Internet:
Monitor (s):
22in widescreen
Operating System (s):
XP Pro
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.