vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Yleiset Foorumit > Off Topic Discussion

Register

Kiina, Tiibet ja Olympics08

Reply

Thread Tools
Old 5 huhtikuu 2008, 09:40
Rahoittajien ryhmän

Default Kiina, Tiibet ja Olympics08

Onko kukaan samaa mieltä kanssani siitä, että Yhdistynyt kuningaskunta olisi shunning natsien soihtua rituaali huomenna? OK, anna urheilijat kilpailevat mutta miksi tarjota näyteikkuna Kiinan tällä tavoin?

Niin, ja tämä foorumi saatavilla Kiinassa, ja se voidaan sensuroida siellä?

Old 5 huhtikuu 2008, 09:46
Rahoittajien ryhmän

Meillä ei loppujen lopuksi pyytää Kiinan kisojen isännäksi, ja he ovat hyvin kauniisti päätti viettää vuosibudjetti useita Afrikkalainen tasavaltojen infrastruktuuriin. Se moukkamainen olla heille suosiotaan, koska ne kulkevat. Bravo Kiinan tie.

My System: Tim

Processor (s):
Athlon 64 3500 +
Emolevy:
Asus A8N-VM CSM
RAM-muisti:
Corsair PC3200 CL2 DDR-400 2GB
Graphics Card (s):
nVidia Geforce 6600 512 Mt
Äänikortti:
Cherry RS 6000 M näppäimistö
Kiintolevy (t):
Barracuda.7 + 2x200GB 58MB / s yllä
Optinen asema (t):
Samsung DVD-ROM-TS-H352
Asia / PSU:
Thermaltake Soprano
Jäähdytys:
Kanta
Network / Internet:
Telewest 2x20Mb/sec
Monitor (t):
SXGA Litteän
Operating System (s):
Slackware (2.6.27.7) (Fluxbox)
Old 5 huhtikuu 2008, 09:57
Rahoittajien ryhmän

Quote:
Originally Posted by paikalla View Post
Meillä ei loppujen lopuksi pyytää Kiinan kisojen isännäksi, ja he ovat hyvin kauniisti päätti viettää vuosibudjetti useita Afrikkalainen tasavaltojen infrastruktuuriin. Se moukkamainen olla heille suosiotaan, koska ne kulkevat. Bravo Kiinan tie.
Kutsuimme niitä ehdolla se puhdisti heidän tekonsa! Ne voivat olla niiden pelejä, mutta meillä ei tarvitse kehua soihtua kantava vähän! Plus, Get Out of Tibet!

Old 5 huhtikuu 2008, 10:01
Rahoittajien ryhmän

Olen on samaa mieltä välittömästi ja yksiselitteisesti, jos voitte näyttää minulle mitään todisteita siitä, että "me kutsutaan niitä edellyttäen se puhdisti ne toimivat", on totta. Tämä on paras tarjous olet nähnyt koko viikon, kaveri. Go for it, asettaa se tähän ja olen seisoivat rinta rinnan kanssasi.
Old 5 huhtikuu 2008, 10:30
Rahoittajien ryhmän

Quote:
Originally Posted by paikalla View Post
Olen on samaa mieltä välittömästi ja yksiselitteisesti, jos voitte näyttää minulle mitään todisteita siitä, että "me kutsutaan niitä edellyttäen se puhdisti ne toimivat", on totta. Tämä on paras tarjous olet nähnyt koko viikon, kaveri. Go for it, asettaa se tähän ja olen seisoivat rinta rinnan kanssasi.
Ei aivan näyttöä, mutta:

http://www.hrw.org/english/docs/2008...china17986.htm

http://hrw.org/english/docs/2008/01/31/china17987.htm

http://query.nytimes.com/gst/fullpag...rssnyt&emc=rss

Oletko väitti, että Kiina ei ole tällaisia lupauksia? (Kuten edellytykset tukea se järjestää olympialaiset?)

Old 5 huhtikuu 2008, 10:46
Rahoittajien ryhmän

Quote:
Originally Posted by Mike0001 View Post
Ei aivan näyttöä, mutta:

http://www.hrw.org/english/docs/2008...china17986.htm

http://hrw.org/english/docs/2008/01/31/china17987.htm

http://query.nytimes.com/gst/fullpag...rssnyt&emc=rss

Oletko väitti, että Kiina ei ole tällaisia lupauksia? (Kuten edellytykset tukea se järjestää olympialaiset?)
Olin kyllä. Näen väittää, että "Kiina nimenomaisesti lupauksia ihmisoikeuksien parantamista ennen olympialaisia, joten se on täysin oikeutettua kysyä Kiinan hallitus pitää lupauksensa", mutta ei viittaa lainkaan, mistä löytää tekstistä tällaista lupaa. Se on minusta täysin epätodennäköinen asia Kiinassa tehnyt, olin hyvin nähdä, mitä he sanoivat, että on tulkitseminen tällä tavalla.
Old 5 huhtikuu 2008, 10:50
Rahoittajien ryhmän

Totean kolmannen oman mainitsee (joka ei ollut siellä, kun olin vastata, joten tämä on toinen viesti), että:

''Olemme pettyneitä KOK ei saada takeita siitä, että Kiinan hallitus ihmisoikeuskysymyksissä, ennen kuin antaa pelit pois,''sanoi Sidney Jones, Aasian johtaja Human Rights Watch, joka perustuu New Yorkissa. ''Nyt taakka tulee olemaan yritysten sponsoreiden ja hallitusten Fielding ryhmien että ihmisoikeusrikkomuksia ei tapahdu suoraan yhdessä Games. En usko, että olympialaiset muuttaa asioita omasta.''

Joka vaan menee yhdessä, mitä sanoin.

Mr. Yuan sanoi, taloudellisen kehityksen "tuo pitkin kehityksen kulttuuri-, terveys-, koulutus-, urheilu ja varsinkin kaikkia, jotka vastaavat ihmisoikeuksien kehittymiselle syitä". Im varma, että hän on oikeassa, mutta se on enemmän ennuste kuin sitoutumista.
Old 6 huhtikuu 2008, 10:10
Rahoittajien ryhmän

Well, that's OK ja sitten! Let's lähetä meille troupes alkuun auttaa Kiinaa!

Old 6 huhtikuu 2008, 10:28
Rahoittajien ryhmän

En halua tyytyä vain ei koputtaa niitä laillisesti poliisin Tiibetin, mitä mieltä?
Old 6 huhtikuu 2008, 10:56
Rahoittajien ryhmän

Id sanoa Let em suorittaa täällä M8, anna em suorittaa pitkä maa, ylös ja alas, anna kaikki kannattajat Kiinan ja järjestelmä tukee soihtua, kun sen tässä,
Mutta yhdellä ehdolla ole poliisi, ei esteitä, ei teitä suljettiin
ilman tukea tai apua
kuinka Tiibetin kansan on tunnettava olonsa

Tietokone kerran lyödä minua shakki
Mutta se ei vastaa minulle potkia nyrkkeily.

My System: redden137

Processor (s):
AMD Opteron 165 O / C
Emolevy:
asus a8n SLI Deluxe
RAM-muisti:
2GB Corsair XMS PC3200 platium
Graphics Card (s):
8800gts O / C
Äänikortti:
luova SoundBlaster 4
Kiintolevy (t):
1x 80 gb 2x 250GB
Optinen asema (t):
1x Sony DVD-RAM-asema 1xphillips dv
Asia / PSU:
700w moduler PSU
Jäähdytys:
ilmassa
Network / Internet:
Monitor (t):
22in laajakuva
Operating System (s):
XP Pro
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Cannot Access File Sharing Sites Kiinassa Ilman Proxy Aiko Verkottuminen, Modeemit & VoIP 2 21. toukokuuta 2009 06:34
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.