![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Onko kukaan samaa mieltä kanssani siitä, että Yhdistynyt kuningaskunta olisi shunning natsien soihtua rituaali huomenna? OK, anna urheilijat kilpailevat mutta miksi tarjota näyteikkuna Kiinan tällä tavoin? Niin, ja tämä foorumi saatavilla Kiinassa, ja se voidaan sensuroida siellä?
__________________ Uskon allekirjoituksen, siksi olen olemassa! Uskon, että korkea että on minulle allekirjoituksen ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Meillä ei loppujen lopuksi pyytää Kiinan kisojen isännäksi, ja he ovat hyvin kauniisti päätti viettää vuosibudjetti useita Afrikkalainen tasavaltojen infrastruktuuriin. Se moukkamainen olla heille suosiotaan, koska ne kulkevat. Bravo Kiinan tie.
| |||
| |||
| Kutsuimme niitä ehdolla se puhdisti heidän tekonsa! Ne voivat olla niiden pelejä, mutta meillä ei tarvitse kehua soihtua kantava vähän! Plus, Get Out of Tibet!
__________________ Uskon allekirjoituksen, siksi olen olemassa! Uskon, että korkea että on minulle allekirjoituksen ... |
|
| |||
| |||
| Olen on samaa mieltä välittömästi ja yksiselitteisesti, jos voitte näyttää minulle mitään todisteita siitä, että "me kutsutaan niitä edellyttäen se puhdisti ne toimivat", on totta. Tämä on paras tarjous olet nähnyt koko viikon, kaveri. Go for it, asettaa se tähän ja olen seisoivat rinta rinnan kanssasi. |
|
| |||
| |||
| Quote:
http://www.hrw.org/english/docs/2008...china17986.htm http://hrw.org/english/docs/2008/01/31/china17987.htm http://query.nytimes.com/gst/fullpag...rssnyt&emc=rss Oletko väitti, että Kiina ei ole tällaisia lupauksia? (Kuten edellytykset tukea se järjestää olympialaiset?)
|
| |||
| |||
| Quote:
|
|
| |||
| |||
| Totean kolmannen oman mainitsee (joka ei ollut siellä, kun olin vastata, joten tämä on toinen viesti), että: ''Olemme pettyneitä KOK ei saada takeita siitä, että Kiinan hallitus ihmisoikeuskysymyksissä, ennen kuin antaa pelit pois,''sanoi Sidney Jones, Aasian johtaja Human Rights Watch, joka perustuu New Yorkissa. ''Nyt taakka tulee olemaan yritysten sponsoreiden ja hallitusten Fielding ryhmien että ihmisoikeusrikkomuksia ei tapahdu suoraan yhdessä Games. En usko, että olympialaiset muuttaa asioita omasta.'' Joka vaan menee yhdessä, mitä sanoin. Mr. Yuan sanoi, taloudellisen kehityksen "tuo pitkin kehityksen kulttuuri-, terveys-, koulutus-, urheilu ja varsinkin kaikkia, jotka vastaavat ihmisoikeuksien kehittymiselle syitä". Im varma, että hän on oikeassa, mutta se on enemmän ennuste kuin sitoutumista. |
|
| |||
| |||
| Well, that's OK ja sitten! Let's lähetä meille troupes alkuun auttaa Kiinaa!
|
| |||
| |||
| En halua tyytyä vain ei koputtaa niitä laillisesti poliisin Tiibetin, mitä mieltä? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Id sanoa Let em suorittaa täällä M8, anna em suorittaa pitkä maa, ylös ja alas, anna kaikki kannattajat Kiinan ja järjestelmä tukee soihtua, kun sen tässä, Mutta yhdellä ehdolla ole poliisi, ei esteitä, ei teitä suljettiin ilman tukea tai apua kuinka Tiibetin kansan on tunnettava olonsa
Jos rakentajia rakennetut rakennukset, miten ohjelmoijat kirjoitti ohjelmat, sitten ensimmäinen tikka että tuli tuhoaisi sivilisaation. Tietokone kerran lyödä minua shakki Mutta se ei vastaa minulle potkia nyrkkeily. ![]() My System: redden137
|
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Cannot Access File Sharing Sites Kiinassa Ilman Proxy | Aiko | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 2 | 21. toukokuuta 2009 06:34 |
| Thread Tools | |
| |