![]() |
|
| |||
| |||
| Heeft iemand het met mij eens dat het Verenigd Koninkrijk moet worden shunning de nazi fakkel ritueel morgen? OK, laten we de atleten concurreren maar waarom een showcase voor China als deze? Oh, en is dit forum beschikbaar in China en zal het er gecensureerd?
__________________ Ik denk dat ik een handtekening, dus ik besta! Ik denk dat een hoger is heeft mij als een handtekening ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| We hebben immers nodigen de Chinese te bieden aan het spelen en ze hebben zeer mooi afgesproken om de jaarlijkse begroting van verscheidene Afrikaanse republieken op het gebied van infrastructuur. Het is niet onbeleefd te applaudisseren ze zoals ze gaan. Bravo China, weg te gaan.
| |||
| |||
| Citaat:
__________________ Ik denk dat ik een handtekening, dus ik besta! Ik denk dat een hoger is heeft mij als een handtekening ... |
|
| |||
| |||
| Ik zal het met u eens direct en ondubbelzinnig als u mij de geringste bewijs dat "we uitgenodigd op de voorwaarde dat ze gereinigd hun daad" is waar. Dat moet het beste bieden u heb gezien de hele week, vriend. Go for it, post het hier en ik ben stonden schouder aan schouder met u mee. |
|
| |||
| |||
| Citaat:
http://www.hrw.org/english/docs/2008...china17986.htm http://hrw.org/english/docs/2008/01/31/china17987.htm http://query.nytimes.com/gst/fullpag...rssnyt&emc=rss Bent u beweert dat China geen dergelijke beloften? (Als voorwaarden voor steun voor het gastland de Olympische Spelen?)
|
| |||
| |||
| Citaat:
|
|
| |||
| |||
| Ik neem nota van de derde van uw CITES (die was er niet toen ik beantwoorden, dus dit is een tweede post) dat: ''We zijn teleurgesteld over het IOC geen garanties krijgen van de Chinese overheid over de mensenrechten voordat de Spelen weg,''zei Sidney Jones, directeur voor Azië van Human Rights Watch, gevestigd in New York. ''Nu de lasten zullen worden over corporate sponsors en regeringen Fielding teams om ervoor te zorgen dat de mensenrechten niet plaatsvinden in de directe associatie met de Spelen. Ik denk niet dat de Spelen zullen veranderen dingen op hun eigen land.'' Die gaat niet samen met wat ik heb gezegd. "Mr Yuan gezegd, de economische vooruitgang" zal meenemen voorschotten in cultuur, gezondheid, onderwijs, sport en, niet in het minst van al, wat overeenkomt vooruitgang in de rechten van de mens veroorzaakt. "Im zeker dat hij het recht, maar dat is meer dan een voorspelling een verbintenis. |
|
| |||
| |||
| Nou, dat is ok dan! Laten we sturen onze troepen top helpen China!
|
| |||
| |||
| Ik wil vestigen voor gewoon niet kloppen ze rechtmatig politieoptreden Tibet, hoe is dat? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Id zeggen laat ze draaien hier m8, laat ze lopen de lengte van het land, op en neer, laat de aanhangers van China en zijn regime ondersteunen de fakkel terwijl zijn hier, Maar op een voorwaarde: geen politie, geen barrières, geen weg sluitingen zonder ondersteuning of hulp hoe de bevolking van Tibet moet voelen
Als bouwers gebouwde gebouwen de manier waarop programmeurs programma's heeft geschreven, dan is de eerste specht die langs zou vernietigen beschaving. Een computer eenmaal beat me at chess Maar het was geen partij voor mij kick boksen. ![]() Mijn Systeem: redden137
|
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Kan geen toegang krijgen tot delen van bestanden in China Zonder Proxy | Aiko | Netwerken, modems & VoIP | 2 | 21 mei 2009 06:34 |
| Thread Tools | |
| |