![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Er det noen som er enig med meg at Storbritannia bør shunning den nazistiske torch ritual i morgen? OK, la utøverne konkurrere men hvorfor gi et utstillingsvindu for Kina som dette?
Oh, og er dette forumet tilgjengelig i Kina og vil det bli sensurert der?
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Vi gjorde tross alt invitere kineserne å være vert for spillene og de har veldig bra enige om å bruke den årlige budsjett på flere afrikanske republikker på infrastruktur. Det er churlish ikke applaudere dem som går forbi. Bravo den PRC, veien å gå.
|
|||
|
|||
|
Vi inviterte dem på stand de ryddet opp sine handle! De kan ha sine spill, men vi trenger ikke å applaudere den fakkel-bærende bit! Plus, komme seg ut av Tibet!
|
|||
|
|||
|
Jeg skal være enig med deg øyeblikkelig og utvetydig hvis du kan vise meg den minste bevis for at "vi har invitert dem på stand de ryddet opp sine handle" er sant. Det må være det beste tilbudet du har sett hele uken, kompis. Gå for det, legge det her, og jeg har stått skulder ved skulder med deg.
|
|
|
|||
|
|||
|
Sitat:
http://www.hrw.org/english/docs/2008...china17986.htm http://hrw.org/english/docs/2008/01/31/china17987.htm http://query.nytimes.com/gst/fullpag...rssnyt&emc=rss Er du hevder at Kina ikke gjøre slike løfter? (Som vilkår for støtte til det å være vertskap for OL?)
|
|||
|
|||
|
Sitat:
|
|
|
|||
|
|||
|
I notat fra den tredje av CITES (som ikke var der da jeg var å svare, så dette er et sekund innlegg) at:
''Vi er skuffet over at IOC ikke fikk garantier fra den kinesiske regjeringen om menneskerettighetsspørsmål før gir Games unna,''sa Sidney Jones, Asia-direktør i Human Rights Watch, som er basert i New York. ''Nå byrden skal på bedriftens sponsorer og regjeringer Fielding team for å sikre at menneskerettighetene misbruk ikke skje i direkte tilknytning til Spill. Jeg tror ikke Spillene vil endre ting på egenhånd.'' Som heller går sammen med det jeg sa. "Mr. Yuan sagt, økonomisk framgang" vil bringe sammen fremskritt innen kultur, helse, utdannelse, sport og ikke minst av alle, tilsvarende fremgang i menneskerettigheter årsaker. Im at han rett, men det er mer en indikasjon enn en forpliktelse. |
|
|
|||
|
|||
|
Vel, det er greit da! La oss sende i våre troupes toppen hjelpe Kina!
|
|||
|
|||
|
Jeg vil bosette for bare ikke banke dem for legitimt politiinitiativer Tibet, hvordan er det?
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Id si la dem kjøre det her m8, la dem kjøre lengde av landet, opp og ned, la alle tilhengere av Kina og dets regime støtte fakkelen mens den her,
Men på en betingelse ingen politiet, ingen hindringer, ingen vei lukninger uten støtte eller hjelp hvor folk i Tibet må føle
Dersom byggherrer bygde bygninger måten programmerere skrev programmer, da den første hakkespett som kom ville ødelegge sivilisasjonen. En datamaskin gang slo meg i sjakk Men det var ingen match for meg på kickboksing.
![]() Min System: redden137
|