![]() |
|
| |||
| |||
| Finns det någon som håller med mig om att Storbritannien bör shunning nazisternas fackla ritual i morgon? OK, låt åkarna tävla men varför ge ett uttryck för Kina som det här? Åh, och är det forum som finns i Kina och kommer det att bli censurerad där?
__________________ Jag tror att jag är en signatur därför jag finns! Jag tror att en högre som har mig som en signatur ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Vi har ju uppmana kinesiska värd för spelen och de har mycket bra överens om att använda den årliga budgeten för flera afrikanska republikerna om infrastruktur. Det är ogint att inte applådera dem när de går förbi. Bravo Kina väg att gå.
| |||
| |||
| Vi bjöd in dem på villkor att de sanerat sina agera! De kan ha sina spel, men vi har inte applåderar fackla bärande bit! Plus, stick Tibet!
__________________ Jag tror att jag är en signatur därför jag finns! Jag tror att en högre som har mig som en signatur ... |
|
| |||
| |||
| Jag kommer överens med dig direkt och tydligt om du kan visa mig det minsta bevis för att "vi uppmanade dem på villkor att de sanerat sina agera" är sant. Detta måste vara det bästa erbjudande du har sett hela veckan, kompis. Go for it, efter det här och jag stod skuldra ta med dig. |
|
| |||
| |||
| Citat:
http://www.hrw.org/english/docs/2008...china17986.htm http://hrw.org/english/docs/2008/01/31/china17987.htm http://query.nytimes.com/gst/fullpag...rssnyt&emc=rss Är du hävdar att Kina inte göra sådana löften? (Som villkor för att vara värd för OS?)
|
| |||
| |||
| Citat:
|
|
| |||
| |||
| Jag noterar från den tredje av dina CITES (som inte var där när jag var svara, så detta är en andra post) att: ''Vi är besvikna IOK inte fick garantier från den kinesiska regeringen i frågor om mänskliga rättigheter innan spelen bort,''säger Sidney Jones, Asien direktör för Human Rights Watch, baserat i New York. ''Nu belastningen kommer att bli om företagens sponsorer och regeringar Fielding lag att se till att brott mot mänskliga rättigheter inte sker i direkt samband med spelen. Jag tror inte att spelen kommer att förändra saker på egen hand.'' Vilket inte går längs med vad jag sagt. "Mr Yuan sagt, den ekonomiska utvecklingen" kommer att ta med framsteg inom kultur, hälsa, utbildning, idrott och inte minst av alla, motsvarande framsteg inom mänskliga rättigheter orsaker. "Im säker på att han har rätt, men det är mer en prognos än ett åtagande. |
|
| |||
| |||
| Tja, det är ok då! Låt oss sända våra trupper början hjälpa Kina!
|
| |||
| |||
| Jag skulle nöja sig bara inte knackar dem för legitimt polisarbete Tibet, hur är det? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Id säga låt dom köra det här M8, låt dom köra längd av landet, upp och ner, låt alla anhängare av Kina och dess regim stödja fackla medan här, Men på ett villkor inte polisen, inga hinder, inga vägar nedläggningar utan stöd eller hjälp hur folket i Tibet måste känna
Om byggarna byggt byggnader vägen programmerare skrev program, sedan den första hackspett som kom längs skulle förstöra civilisationen. En dator en gång slog mig i schack Men det var ingen match för mig på kick boxning. ![]() Mitt System: redden137
|