![]() |
|
| |||
| |||
| hey, im forlader skool i et par år, og jeg cant virkelig beslutte på jobbet, jeg ønsker. Jeg ved, at jeg ønsker at arbejde med computere, men jeg dont vide nøjagtigt hvad. Jeg har en boner for computerhardware Så jeg vil gerne arbejde, ERM, med edb-hardware. for eksempel reparation, modernisering, reparation, bygninger osv.Kunne nogen rådgivning mig om, hvad jeg skal gå med, hvem der skal arbejde med, hvad computerhardware arbejdspladser til rådighed, hvad de betaler, hvad qualifactions i behovet etc etc. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Find en lokal virksomhed og komme i en som praktikant, løn vil blive crap, men det er ikke, hvad du er der for.
| |||
| |||
| ja, da jeg opdagede en computer i pc verden med dobbelt grafik og en Core 2 Extreme jeg ønskede at arbejde der, men de dont have nogen jobz går i det øjeblik, de har en online-ting med, siger de ledige stillinger, men intet kommer op i min område. Jeg formoder, jeg bliver nødt til at fortsætte med at kontrollere det. Kender du nogen anden computer steder jeg kunne tjekke ud? |
|
| |||
| |||
| Du kan ringe til de steder i din gule sider, jeg vil anbefale at gå i PCWorld og beder for, at de ikke altid annoncere som steder som at få gang i ansøgningerne og har en høj omsætning på personale, så en nylig nye stilling, kan ikke er blevet annonceret endnu. |
|
| |||
| |||
| da jeg spurgte knop på skrivebordet fortalte mig for at gå til det websted, mabey ill spørge igen næste gang jeg går derind. lige ud af interesse hvad gør u do 4 et levende? |
|
| |||
| |||
| Jeg ejer en computer reparation, salg, web design, SEO-virksomhed. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| wow someones går godt ![]() også måske gøre en forbandelse på collage? ![]()
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| ya hardware! gå med hardware! Jeg plukkede computerhardware ingeniør for skolen lol
| |||
| |||
| Jeg prøver at være så skånsom som jeg kan Spencer, men hvis du har brugt den samme grammatik og stavning på din PCWorld ansøgning, som du gjorde her, jeg er ikke overrasket over de slået dig ned. Jeg går ud fra din ikon flag, at du er fra Storbritannien og som sådan engelsk er dit modersmål. Gamle folk som mig læse jobansøgninger og vi hverken "få" eller ligeglade med tekstbeskeder Lingo, især på en jobansøgning. Jeg siger dette som et tip, ikke som en kritik til din udstationering stil her. Hvis dette ikke gælder for dig derefter ignorere det lol, ikke får mad. Men hvis det gælder, og derefter tage min besked til hjertet. Også jeg var ung en gang, (virker som lang tid siden), og gjort mere end min andel af fejltagelser. Jeg stadig gøre dem. På jobansøgninger være professionel, den stramme vurdere læse dem vil smide dem ud, og du vil aldrig få en fod i døren, hvis du ikke er. Held og lykke. LOL jeg er i samme båd som dig, på udkig efter en computer hardware job som en gammel person. Jeg re læse dit oprindelige indlæg. Du forlader "skool" i et par år? Jeg ved ikke, hvis du mener, kollegium eller high school (Jeg ved ikke, hvad du kalder high school i Storbritannien, sorry). ANyways, jeg antager du mener high school. Hvad jeg vil foreslå i denne situation er præcis, hvad du gør. Utallige hjemmesider, der har en overflod af computerhardware orienterede folk om dem og suge al den viden, du kan. Hold bankede på døre (lettere, hvis du bor i en storby snarere end en lille egne) af folk, der gør, hvad du tror, du ønsker at gøre. Ligesom Dave sagde, vil du blive betalt crap, men det er arten af de udyr. Du vil blive betalt for det, du kender og som et barn du ikke ved ret meget, men uanset hvem der lejer du vil lære dig meget, så der er afvejningen. Faktisk vil du formentlig få den bedre ende af behandle i det lange løb, som du lyder som en, der venter på at suge al den viden, du kan. Held og lykke. |
|
| |||
| |||
| Citat:
|
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Brug af programmer på computer i netværket fra de vigtigste computerapplikationer | hotchef23 | Networking, Modemer & VoIP | 7 | 31. maj 2008 14:25 |
| Thread Tools | |
| |