vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Yleiset Foorumit > Off Topic Discussion

Register

Tietokone työpaikkojen

Reply

Thread Tools
Old 3. Sep 2008, 12:47
Rahoittajien ryhmän

Default Tietokone työpaikkojen

hei, im jättää skool jo parin vuoden ajan, ja i cant todella päättää työn Haluan. Tiedän, että olen halunnut työskennellä tietokoneita mutta i dont tiedä tarkalleen mitä. Minulla on karkea ja atk-laitteet Haluaisin tehdä työtä, erm, ja atk-laitteet. esimerkiksi korjaus-, parannus-, huolto-, rakennus, jne.

Voisiko joku neuvoa minulle, mitä minun pitäisi mennä, kenen kanssa, mitä atk-laitteet liittyviä työpaikkoja on tarjolla, mitä ne maksavat, mitä qualifactions Tarvitsen jne. jne.
Old 3. Sep 2008, 12:57
Administrator Group

Etsi paikallinen yritys ja saada A harjoittelijana, palkka on paska, mutta se ei ole, mitä siellä.

Tai on aina PCWorld.

My System: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Emolevy:
HP nForce 560
RAM-muisti:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Laivaostoksista Yhdennetty
Äänikortti:
5.1 Laivaostoksista Yhdennetty
Kiintolevy (t):
250GB 5400RPM SATA300
Optinen asema (t):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Asia / PSU:
Kanta HP
Jäähdytys:
Kanta HP
Network / Internet:
10/100 Nic / 10 Mt Virgin Kaapeli
Monitor (t):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 3. Sep 2008, 13:40
Rahoittajien ryhmän

kyllä, koska olen havainnut tietokoneen PC World dual grafiikkaa ja keskeinen 2 äärimmäisen halusin työskennellä siellä, mutta he dont on jobz menee tällä hetkellä he ovat online juttu sanoo avoimia työpaikkoja, mutta ei mitään tulee minun alueella. Minun on pidettävä tarkkailun sitä.

sinä tiedät muita tietokoneen paikoissa i voisi tarkistaa?
Old 3. Sep 2008, 13:42
Administrator Group

Voit soittaa paikkoihin teidän keltaisia sivuja, I'd recommend menemättä PCWorld ja pyysi myös, ne eivät aina mainostaa kuin kaltaisissa paikoissa, jotka saavat kulkea sovelluksia ja on korkea puolestaan yli henkilöstön niin äskettäin uusi kanta ei saa on mainostetaan vielä.
Old 3. Sep 2008, 14:47
Rahoittajien ryhmän

Kun kysyin nappulaa klo pöytätelineeseen käski mennä sivuston mabey sairas pyytää uudelleen seuraavan kerran lähden sinne.

pelkästään kiinnostaa mitä u do 4 työksesi?
Old 3. Sep 2008, 14:49
Administrator Group

Quote:
Originally Posted by Spencer2004 View Post
pelkästään kiinnostaa mitä u do 4 työksesi?

Omistan tietokoneen korjaus-, myynti-, web design, SEO yritys.
Old 3. Sep 2008, 14:58
Rahoittajien ryhmän

wowhaluamallesi menee hyvin
myös ehkä tehdä kirous on kollaasi?

Quote:
Originally Posted by Dave Hybrid View Post
Omistan tietokoneen korjaus-, myynti-, web design, SEO yritys.

My System: P * L * A * Z * M * A

Processor (s):
2.3GhZ AMD
Emolevy:
Asus
RAM-muisti:
1 keikka DDR
Graphics Card (s):
256MB G-voima
Äänikortti:
Sound Blaster 5.1
Kiintolevy (t):
1-80 Gt: n 1-120GB Western Digital n
Optinen asema (t):
Pioneerin DVD-RW
Asia / PSU:
mukautetun tapauksessa & 650W PSU
Jäähdytys:
DIY watercooling
Network / Internet:
neitsyt 50Mb
Monitor (t):
Acer 23 "(X233HB)
Operating System (s):
Vista Ultimate
Old 3. Sep 2008, 15:23
Rahoittajien ryhmän

ya laitteisto! mene laitetason! Otin tietokonelaitteiden insinööri koulujen lol

My System: ubr pelaamista tietokone

Processor (s):
q6600 G0 @ varastossa Jäähtyneeseen ac pakastin
Emolevy:
gigatavu ep45 ds3r
RAM-muisti:
2GB DDR2-800
Graphics Card (s):
4870 1GB
Äänikortti:
laivalla
Kiintolevy (t):
160 Gt 7200Rpm ide
Optinen asema (t):
DVD-ROM combo dvd + /-rw
Asia / PSU:
modded + maalattu tapauksessa w / 1kW Antec
Jäähdytys:
2 120mm tuulettimet 4 80mm tuulettimet ja hdd
Network / Internet:
kaksoiskäyttöä gigatavu lääni
Monitor (t):
24 "acer
Operating System (s):
Windows XP
Old 3. Sep 2008, 17:39
Rahoittajien ryhmän

Yritän olla yhtä kevyesti kuin voin olla Spencer, mutta jos olet käyttänyt samaa kielioppia ja oikeinkirjoitusta teidän PCWorld hakemuksen teit täällä, en ole yllättynyt he käänsivät teitä alas. Oletan teidän kuvake lippu, että olet Isosta-Britanniasta ja sellaisina Englanti on äidinkielesi. Vanha Minun kaltaiseni ihmiset lukea työhakemuksia ja me ei "GET" eikä välitä tekstiviestipalvelu mongerrus, etenkin, jos hakemusta. Sanon tämän vihje, ei arvostelu teidän lähettämistä tyyli täällä. Jos tämä ei koske teitä sitten sivuuttaa se lol, ei suuttua. Jos sitä ei sovelleta, sitten minun viestin ydin.

Minäkin olin nuori kerran, (näyttää jo kauan sitten), ja tehdä enemmän kuin oman osuutensa virheitä. Olen edelleen tehdä niitä. Työpaikkojen hakemusten ammatti, tiukka aasit käsittelyssä heistä heittää ne pois ja sinun ei koskaan saada jalka oven, jos sinulla ei ole. Onnea. LOL Olen samassa veneessä kuin te, etsivät tietokonelaitteiden työtä vanha henkilö.

I uudelleen lukea alkuperäinen postitse. Olet poistuvan skool "jo muutaman vuoden ajan? I don't know if you mean college tai lukion (En tiedä, mitä te kutsutte lukion Isossa-Britanniassa, anteeksi). ANyways, olen olettaen Tarkoititko lukiossa. Haluaisin ehdottaa, että tilanne on juuri se, mitä olet tekemässä. Lukaista verkkosivustoja, joilla on lukuisia tietokonelaitteiden suuntautuneita ihmisiä niitä ja imeä kaikki tietoon voit. Pidä koputtaa ovia (helpompaa, jos asut isossa kaupungissa kuin pieni oma) on ihmisiä, jotka tekevät mitä luulet saattaa haluta tehdä. Kuten Dave sanoi, sinun on maksettava paska, mutta se on luonne. Sinun on maksettava siitä, mitä tiedämme ja kuten lapsi et tiedä paljoakaan, mutta se, joka palkkaa sinua opettaa teille joten kaupan pois. Itse luultavasti päihittää lopussa sopimus on pitkällä aikavälillä kuten kuulostaa joku odottaa imeä kaikki tietoon voit.

Onnea.
Old 4. Sep 2008, 14:51
Rahoittajien ryhmän

Quote:
Originally Posted by Bubba View Post
Yritän olla yhtä kevyesti kuin voin olla Spencer, mutta jos olet käyttänyt samaa kielioppia ja oikeinkirjoitusta teidän PCWorld hakemuksen teit täällä, en ole yllättynyt he käänsivät teitä alas. Oletan teidän kuvake lippu, että olet Isosta-Britanniasta ja sellaisina Englanti on äidinkielesi. Vanha Minun kaltaiseni ihmiset lukea työhakemuksia ja me ei "GET" eikä välitä tekstiviestipalvelu mongerrus, etenkin, jos hakemusta. Sanon tämän vihje, ei arvostelu teidän lähettämistä tyyli täällä. Jos tämä ei koske teitä sitten sivuuttaa se lol, ei suuttua. Jos sitä ei sovelleta, sitten minun viestin ydin.

Minäkin olin nuori kerran, (näyttää jo kauan sitten), ja tehdä enemmän kuin oman osuutensa virheitä. Olen edelleen tehdä niitä. Työpaikkojen hakemusten ammatti, tiukka aasit käsittelyssä heistä heittää ne pois ja sinun ei koskaan saada jalka oven, jos sinulla ei ole. Onnea. LOL Olen samassa veneessä kuin te, etsivät tietokonelaitteiden työtä vanha henkilö.

I uudelleen lukea alkuperäinen postitse. Olet poistuvan skool "jo muutaman vuoden ajan? I don't know if you mean college tai lukion (En tiedä, mitä te kutsutte lukion Isossa-Britanniassa, anteeksi). ANyways, olen olettaen Tarkoititko lukiossa. Haluaisin ehdottaa, että tilanne on juuri se, mitä olet tekemässä. Lukaista verkkosivustoja, joilla on lukuisia tietokonelaitteiden suuntautuneita ihmisiä niitä ja imeä kaikki tietoon voit. Pidä koputtaa ovia (helpompaa, jos asut isossa kaupungissa kuin pieni oma) on ihmisiä, jotka tekevät mitä luulet saattaa haluta tehdä. Kuten Dave sanoi, sinun on maksettava paska, mutta se on luonne. Sinun on maksettava siitä, mitä tiedämme ja kuten lapsi et tiedä paljoakaan, mutta se, joka palkkaa sinua opettaa teille joten kaupan pois. Itse luultavasti päihittää lopussa sopimus on pitkällä aikavälillä kuten kuulostaa joku odottaa imeä kaikki tietoon voit.

Onnea.
ok 1 i-kirjain ei koskaan sovellettu ja 2 tämä on internet, kielioppi ja oikeinkirjoitus Haz mitään järkeä! 1
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Käyttämällä ohjelmien tietokoneen verkon tärkeimmät tietokonesovellukset hotchef23 Verkottuminen, Modeemit & VoIP 7 31. toukokuuta 2008 14:25
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.