mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > General Forums > Av Emne Diskusjon

Register

Computer jobb

Reply

Thread Tools
Old 3dje Sep 2008, 12:47
Donor Group

hei, im forlate skool i et par år, og jeg skrånende egentlig bestemme på jobb som jeg ønsker. Jeg vet at jeg vil jobbe med datamaskiner, men jeg dont vite nøyaktig hva. Jeg har en boner for maskinvare så jeg ønsker å arbeide, erm, med maskinvaren. for eksempel reparasjon, oppgradering, service, bygg, etc.

Kunne noen råd meg på hva jeg skal gå med, som å jobbe med, hva maskinvaren arbeidsplasser er tilgjengelige, hva de betaler, hva qualifactions Jeg trenger etc etc.
Old 3dje Sep 2008, 12:57
Administrator Group

Finn en lokal bedrift, og få en som trainee, betal blir crap, men det er ikke hva du er der for.

Eller er det alltid PCWorld.

Min System: Hybr! D

Prosessor (er):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Hovedkort:
HP nForce 560
RAM-minne:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Om bord Integrert
Lydkort:
5.1 Om bord Integrert
Harddisk (er):
250GB 5400RPM SATA300
Optisk stasjon (er):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Case / PSU:
Stock HP
Cooling:
Stock HP
Nettverk / Internett:
10/100 Nic / 10MB Virgin Kabel
Skjerm (er):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 3dje Sep 2008, 13:40
Donor Group

ja da jeg oppdaget en datamaskin i PC World med dual-grafikk og en Core 2 Extreme jeg ønsket å jobbe i det, men de ikke har noen jobz går i øyeblikket, de har en online ting med sier de ledige stillingene, men ingenting kommer opp i min området. Jeg antar at jeg må fortsette å se den.

Kjenner du noen annen datamaskin steder jeg kan sjekke ut?
Old 3dje Sep 2008, 13:42
Administrator Group

Du kan ringe til steder i gule sider, anbefaler jeg at du går inn i PCWorld og ber også de ikke alltid annonsere som steder som som får gå i programmer og har en høy snu personale så et nylig ny plassering kan ikke har blitt annonsert ennå.
Old 3dje Sep 2008, 14:47
Donor Group

da jeg spurte knute på skranken ba meg om å gå til webområdet, mabey ill spør igjen neste gang jeg går inn der.

bare av interesse hva u do 4 a living?
Old 3dje Sep 2008, 14:49
Administrator Group

Sitat:
Originally Posted by Spencer2004 View Post
bare av interesse hva u do 4 a living?

Jeg eier en datamaskin reparasjon, salg, webdesign, søkemotoroptimalisering selskapet.
Old 3dje Sep 2008, 14:58
Donor Group

wowholder av går bra
også kanskje gjøre en forbannelse på collage?

Sitat:
Originally Posted by Dave Hybrid View Post
Jeg eier en datamaskin reparasjon, salg, webdesign, søkemotoroptimalisering selskapet.

Min System: P * L * A * Z * M * A

Prosessor (er):
2.34GHZ overclocked! Athlon64 3000 +
Hovedkort:
Asus
RAM-minne:
1.50 gig DDR
Graphics Card (s):
256mb pci G-force
Lydkort:
Sound Blaster HD 5.1
Harddisk (er):
1-80GB 1-120GB Western Digital's
Optisk stasjon (er):
Pioneer's DVD-RW
Case / PSU:
tilpassede tilfellet & 650w PSU
Cooling:
DIY luftkjølte heatsink
Nettverk / Internett:
jomfru 50Mbps
Skjerm (er):
Acer 23 "(X233HB)
Operating System (s):
Window's 7 Ultimate
Old 3dje Sep 2008, 15:23
Donor Group

ya hardware! gå med maskinvare! Jeg plukket maskinvare ingeniør for skolen lol

Min System: ubr gaming maskin

Prosessor (er):
q6600 G0 @ stock avkjølte ac fryseboks
Hovedkort:
gigabyte ep45 ds3r
RAM-minne:
2GB DDR2 800
Graphics Card (s):
4870 1GB
Lydkort:
onboard
Harddisk (er):
160GB 7200RPM IDE
Optisk stasjon (er):
DVD-ROM Combo DVD + /-RW
Case / PSU:
modded + malt tilfellet m / 1kw Antec
Cooling:
2 120mm vifter 4 80mm vifter og en HDD
Nettverk / Internett:
dual gigabyte län
Skjerm (er):
24 "Acer
Operating System (s):
Windows XP
Old 3dje Sep 2008, 17:39
Donor Group

Jeg prøver å være så lett som jeg kan Spencer, men hvis du brukt samme grammatikk-og stavefeil på PCWorld program som du gjorde her, jeg er ikke overrasket over at de er slått deg ned. Jeg antar av ikonet flagget at du er fra Storbritannia og slik engelsk er morsmålet ditt. Old meg lese jobbsøknader og vi verken "komme" eller bryr seg om tekstmeldinger lingo, spesielt på en jobbsøknad. Jeg sier dette som et tips, ikke som en kritikk til innleggsaktivitet stil her. Hvis dette ikke gjelder for deg deretter ignorere det lol, ikke blir sint. Hvis den gjør det gjelder, så ta meg melding til hjertet.

Jeg også var ung en gang, (ser ut som for lenge siden), og gjorde mer enn min andel av feil. Jeg fortsatt gjøre dem. På jobbsøknader være profesjonell, det stramt asses lese dem vil kaste dem ut, og du vil aldri få en fot i døra hvis du ikke er. Lykke til. LOL Jeg er i samme båt som deg, leter etter en maskinvare jobb som en gammel person.

Jeg har lest det opprinnelige innlegget. Du forlater "skool" i noen år? Jeg vet ikke om du mener, høgskole eller videregående skole (Jeg vet ikke hva du kaller high school i Storbritannia, sorry). ANyways, jeg antar du mener high school. Hva jeg kan tyde på at situasjonen er akkurat hva du gjør. Lese nettsteder som har en mengde maskinvare orientert folks dem og suge opp all den kunnskapen du kan. Hold banke på dører (lettere hvis du bor i en stor by i stedet for en liten egen) av folk som gjør hva du tror du kanskje vil gjøre. Som Dave sagt, vil du få utbetalt crap, men det er innholdet av dyret. Du vil få betalt for det du kjenner, og som en gutt vet du ikke mye, men den som ansetter vil du lære deg mye så det er handelen av. Egentlig vil du sannsynligvis få bedre slutten av avtale i det lange løp som du høres ut som noen som venter på å suge opp all den kunnskapen du kan.

Lykke til.
Old 4de Sep 2008, 14:51
Donor Group

Sitat:
Originally Posted by Bubba View Post
Jeg prøver å være så lett som jeg kan Spencer, men hvis du brukt samme grammatikk-og stavefeil på PCWorld program som du gjorde her, jeg er ikke overrasket over at de er slått deg ned. Jeg antar av ikonet flagget at du er fra Storbritannia og slik engelsk er morsmålet ditt. Old meg lese jobbsøknader og vi verken "komme" eller bryr seg om tekstmeldinger lingo, spesielt på en jobbsøknad. Jeg sier dette som et tips, ikke som en kritikk til innleggsaktivitet stil her. Hvis dette ikke gjelder for deg deretter ignorere det lol, ikke blir sint. Hvis den gjør det gjelder, så ta meg melding til hjertet.

Jeg også var ung en gang, (ser ut som for lenge siden), og gjorde mer enn min andel av feil. Jeg fortsatt gjøre dem. På jobbsøknader være profesjonell, det stramt asses lese dem vil kaste dem ut, og du vil aldri få en fot i døra hvis du ikke er. Lykke til. LOL Jeg er i samme båt som deg, leter etter en maskinvare jobb som en gammel person.

Jeg har lest det opprinnelige innlegget. Du forlater "skool" i noen år? Jeg vet ikke om du mener, høgskole eller videregående skole (Jeg vet ikke hva du kaller high school i Storbritannia, sorry). ANyways, jeg antar du mener high school. Hva jeg kan tyde på at situasjonen er akkurat hva du gjør. Lese nettsteder som har en mengde maskinvare orientert folks dem og suge opp all den kunnskapen du kan. Hold banke på dører (lettere hvis du bor i en stor by i stedet for en liten egen) av folk som gjør hva du tror du kanskje vil gjøre. Som Dave sagt, vil du få utbetalt crap, men det er innholdet av dyret. Du vil få betalt for det du kjenner, og som en gutt vet du ikke mye, men den som ansetter vil du lære deg mye så det er handelen av. Egentlig vil du sannsynligvis få bedre slutten av avtale i det lange løp som du høres ut som noen som venter på å suge opp all den kunnskapen du kan.

Lykke til.
ok 1 Jeg har aldri brukt og 2 dette er Internett, grammatikk-og stavefeil Haz ingen mening! 1
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.