![]() |
|
| |||
| |||
| hei, im forlate skool i et par år, og jeg skrånende egentlig bestemme på jobb som jeg ønsker. Jeg vet at jeg vil jobbe med datamaskiner, men jeg dont vite nøyaktig hva. Jeg har en boner for maskinvare så jeg ønsker å arbeide, erm, med maskinvaren. for eksempel reparasjon, oppgradering, service, bygg, etc.Kunne noen råd meg på hva jeg skal gå med, som å jobbe med, hva maskinvaren arbeidsplasser er tilgjengelige, hva de betaler, hva qualifactions Jeg trenger etc etc. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Finn en lokal bedrift, og få en som trainee, betal blir crap, men det er ikke hva du er der for.
| |||
| |||
| ja da jeg oppdaget en datamaskin i PC World med dual-grafikk og en Core 2 Extreme jeg ønsket å jobbe i det, men de ikke har noen jobz går i øyeblikket, de har en online ting med sier de ledige stillingene, men ingenting kommer opp i min området. Jeg antar at jeg må fortsette å se den. Kjenner du noen annen datamaskin steder jeg kan sjekke ut? |
|
| |||
| |||
| Du kan ringe til steder i gule sider, anbefaler jeg at du går inn i PCWorld og ber også de ikke alltid annonsere som steder som som får gå i programmer og har en høy snu personale så et nylig ny plassering kan ikke har blitt annonsert ennå. |
|
| |||
| |||
| da jeg spurte knute på skranken ba meg om å gå til webområdet, mabey ill spør igjen neste gang jeg går inn der. bare av interesse hva u do 4 a living? |
|
| |||
| |||
| Jeg eier en datamaskin reparasjon, salg, webdesign, søkemotoroptimalisering selskapet. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| wow holder av går bra ![]() også kanskje gjøre en forbannelse på collage? ![]()
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| ya hardware! gå med maskinvare! Jeg plukket maskinvare ingeniør for skolen lol
| |||
| |||
| Jeg prøver å være så lett som jeg kan Spencer, men hvis du brukt samme grammatikk-og stavefeil på PCWorld program som du gjorde her, jeg er ikke overrasket over at de er slått deg ned. Jeg antar av ikonet flagget at du er fra Storbritannia og slik engelsk er morsmålet ditt. Old meg lese jobbsøknader og vi verken "komme" eller bryr seg om tekstmeldinger lingo, spesielt på en jobbsøknad. Jeg sier dette som et tips, ikke som en kritikk til innleggsaktivitet stil her. Hvis dette ikke gjelder for deg deretter ignorere det lol, ikke blir sint. Hvis den gjør det gjelder, så ta meg melding til hjertet. Jeg også var ung en gang, (ser ut som for lenge siden), og gjorde mer enn min andel av feil. Jeg fortsatt gjøre dem. På jobbsøknader være profesjonell, det stramt asses lese dem vil kaste dem ut, og du vil aldri få en fot i døra hvis du ikke er. Lykke til. LOL Jeg er i samme båt som deg, leter etter en maskinvare jobb som en gammel person. Jeg har lest det opprinnelige innlegget. Du forlater "skool" i noen år? Jeg vet ikke om du mener, høgskole eller videregående skole (Jeg vet ikke hva du kaller high school i Storbritannia, sorry). ANyways, jeg antar du mener high school. Hva jeg kan tyde på at situasjonen er akkurat hva du gjør. Lese nettsteder som har en mengde maskinvare orientert folks dem og suge opp all den kunnskapen du kan. Hold banke på dører (lettere hvis du bor i en stor by i stedet for en liten egen) av folk som gjør hva du tror du kanskje vil gjøre. Som Dave sagt, vil du få utbetalt crap, men det er innholdet av dyret. Du vil få betalt for det du kjenner, og som en gutt vet du ikke mye, men den som ansetter vil du lære deg mye så det er handelen av. Egentlig vil du sannsynligvis få bedre slutten av avtale i det lange løp som du høres ut som noen som venter på å suge opp all den kunnskapen du kan. Lykke til. |
|
| |||
| |||
| Sitat:
|