![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Så jeg plejer sætte navne 1.A inddrives B's MSN-konto ved hjælp af det hemmelige spørgsmål? Bare ved at vide det answer.Then ændret nyttiggørelse og adgangskode 2.A derefter brugt B's e-mail for at ændre password på social networking site (bebo) Er denne ulovlige i UK? |
|
| |||
| |||
| Guessing someones adgangskode via ethvert middel kaldes social engineering og ja det er ulovligt at få adgang til et password beskyttet konto uden tilladelse. http://en.wikipedia.org/wiki/Social_...ring_ (sikkerhed) |
|
| |||
| |||
| ok tak;) |
|
| |||
| |||
| LOL NOGEN forsøgte at være en prankster og er nu bekymrede ............. |
|
| |||
| |||
![]() Aldrig en god ide at forsøge at vride sikkerhed som denne. Mindst du gjorde smart ting og kontrolleres først - eller i det mindste håber jeg, du gjorde .. jeg nødt til at tjekke jeg kan stadig logge på?!?
__________________ "Hvorfor har de [PS3 Slim] stick med ufo-landing på en rektangel se" --- NILAY Patel; Engadget Ep. 160 |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Adgang Vista uden en adgangskode | MJM | Windows-operativsystemer | 18 | 29 august 2008 03:18 |
| Beklager sine mig igen - Trykning problemer over nettet + Adgang til en computer | rbscooby | Networking, Modemer & VoIP | 10 | 28 april 2008 13:58 |
| Adgang til en aflyst e-mail-konto | atomicjenn01 | E-mail, VoIP og IM Discussion | 1 | 3 februar 2008 13:48 |
| Remote adgang til en computer gratis via LAN | vk3fcll | General Software Chat | 2 | 24 januar 2008 18:00 |
| Adgang til nettet fra afsidesliggende placering. | littleeddy | Networking, Modemer & VoIP | 7 | 20 januar 2008 17:33 |
| Thread Tools | |
| |