mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Generelle Fora > Off Topic Discussion

Register

Er det en forbrydelse? Adgang nogen elses Hotmail

Reply

Thread Tools
Old 24 april 2009, 10:10
Medlem Gruppen

Default Er det en forbrydelse? Adgang nogen elses Hotmail

Så jeg plejer sætte navne

1.A inddrives B's MSN-konto ved hjælp af det hemmelige spørgsmål? Bare ved at vide det answer.Then ændret nyttiggørelse og adgangskode

2.A derefter brugt B's e-mail for at ændre password på social networking site (bebo)

Er denne ulovlige i UK?
Old 24 april 2009, 12:00
Redaktør Gruppen

Guessing someones adgangskode via ethvert middel kaldes social engineering og ja det er ulovligt at få adgang til et password beskyttet konto uden tilladelse.

http://en.wikipedia.org/wiki/Social_...ring_ (sikkerhed)

Old 24 april 2009, 12:13
Medlem Gruppen

ok tak;)
Old 24 april 2009, 18:12
Donor-Gruppen

LOL NOGEN forsøgte at være en prankster og er nu bekymrede .............
Old 26 april 2009, 13:14
Donor-Gruppen

Aldrig en god ide at forsøge at vride sikkerhed som denne.

Mindst du gjorde smart ting og kontrolleres først - eller i det mindste håber jeg, du gjorde .. jeg nødt til at tjekke jeg kan stadig logge på?!?

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Adgang Vista uden en adgangskode MJM Windows-operativsystemer 18 29 august 2008 03:18
Beklager sine mig igen - Trykning problemer over nettet + Adgang til en computer rbscooby Networking, Modemer & VoIP 10 28 april 2008 13:58
Adgang til en aflyst e-mail-konto atomicjenn01 E-mail, VoIP og IM Discussion 1 3 februar 2008 13:48
Remote adgang til en computer gratis via LAN vk3fcll General Software Chat 2 24 januar 2008 18:00
Adgang til nettet fra afsidesliggende placering. littleeddy Networking, Modemer & VoIP 7 20 januar 2008 17:33
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.