mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > General Forums > Av Emne Diskusjon

Register

Er dette en kriminalitet? Tilgang noen elses Hotmail

Reply

Thread Tools
Old 24 april 2009, 10:10
Medlem Group

Default Er dette en kriminalitet? Tilgang noen elses Hotmail

Så jeg wont sette navn

1.A utvinnes Bs msn konto ved hjelp av det hemmelige spørsmålet? Bare ved å kjenne answer.Then endret utvinning og passord

2.a deretter brukes Bs e-post for å endre passordet på sosiale nettverk site (bebo)

Er dette ulovlig i Storbritannia?
Old 24 april 2009, 12:00
Moderator Group

Gjette holder av passord gjennom noen måte kalles social engineering og ja det er ulovlig å åpne en passordbeskyttet konto uten tillatelse.

http://en.wikipedia.org/wiki/Social_...ring_ (sikkerhetsbulletin)

Old 24 april 2009, 12:13
Medlem Group

ok takk;)
Old 24 april 2009, 18:12
Donor Group

LOL noen prøver å være en prankster og er nå bekymret .............
Old 26 april 2009, 13:14
Donor Group

Aldri en god idé å prøve å vri sikkerhet som denne.

Minst du gjorde smart ting og kontrolleres første - eller i det minste håper jeg du gjorde .. må jeg sjekke jeg fortsatt kan logge deg på?!?

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Tilgang til Vista uten et passord MJM Windows-operativsystemer 18 29 august 2008 03:18
Beklager sin igjen - Utskriftsproblemer over nettverket + Tilgang til en datamaskin rbscooby Nettverk, modem og VoIP 10 28 april 2008 13:58
Tilgang til en kansellert e-postkonto atomicjenn01 Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon 1 3 februar 2008 13:48
Ekstern tilgang til en datamaskin gratis via LAN vk3fcll General Software Chat 2 24 januar 2008 18:00
Tilgang til nettverk fra ekstern plassering. littleeddy Nettverk, modem og VoIP 7 20 januar 2008 17:33
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.