![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Så jeg wont sette navn 1.A utvinnes Bs msn konto ved hjelp av det hemmelige spørsmålet? Bare ved å kjenne answer.Then endret utvinning og passord 2.a deretter brukes Bs e-post for å endre passordet på sosiale nettverk site (bebo) Er dette ulovlig i Storbritannia? |
|
| |||
| |||
| Gjette holder av passord gjennom noen måte kalles social engineering og ja det er ulovlig å åpne en passordbeskyttet konto uten tillatelse. http://en.wikipedia.org/wiki/Social_...ring_ (sikkerhetsbulletin) |
|
| |||
| |||
| ok takk;) |
|
| |||
| |||
| LOL noen prøver å være en prankster og er nå bekymret ............. |
|
| |||
| |||
![]() Aldri en god idé å prøve å vri sikkerhet som denne. Minst du gjorde smart ting og kontrolleres første - eller i det minste håper jeg du gjorde .. må jeg sjekke jeg fortsatt kan logge deg på?!?
__________________ "Hvorfor gjorde de [PS3 Slim] kølle med UFO-landing på et rektangel se" --- Nilay Patel; Engadget Ep. 160 |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Tilgang til Vista uten et passord | MJM | Windows-operativsystemer | 18 | 29 august 2008 03:18 |
| Beklager sin igjen - Utskriftsproblemer over nettverket + Tilgang til en datamaskin | rbscooby | Nettverk, modem og VoIP | 10 | 28 april 2008 13:58 |
| Tilgang til en kansellert e-postkonto | atomicjenn01 | Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon | 1 | 3 februar 2008 13:48 |
| Ekstern tilgang til en datamaskin gratis via LAN | vk3fcll | General Software Chat | 2 | 24 januar 2008 18:00 |
| Tilgang til nettverk fra ekstern plassering. | littleeddy | Nettverk, modem og VoIP | 7 | 20 januar 2008 17:33 |
| Thread Tools | |
| |